تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815319971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پولادگر در نشست خبري :آسمان تكواندو ايرن پر از ستاره است / دنبال مقصر بودن دردي را دوا نمي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پولادگر در نشست خبري :آسمان تكواندو ايرن پر از ستاره است / دنبال مقصر بودن دردي را دوا نمي كند
رئيس فدراسيون تكواندو گفت: اكنون زمان آن است تا با بررسي نقاط ضعف و قوت خود به فكر المپيك 2012 باشيم چرا كه دنبال مقصر بودن دردي را دوا نمي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو عصر امروز درنشست خبري با حضور خبرنگاران رسانه هاي گروهي ضمن بيان مطلب فوق گفت: تمام شرايط و امكانات فدراسيون ها باتعاملي مناسب از سوي كميته ملي المپيك و سازمان تربيت بدني فراهم شده بود و فكر مي كنم دلايل ناكامي كاروان ورزش ايران در المپيك بايد به دقت بررسي و كارشناسي شده و با شناخت نقاط ضعف و قوت به فكر موفقيت در المپيك 2012 باشيم.

وي افزود: نكته اي كه از تيم هاي المپيكي آن را رعايت نكردند تمركز المپيك بود. بايد فضايي ايجاد شود تا در آن مقطع زماني كليه ورزشكاران و دست اندركاران بر روي المپيك تمركز داشته و به دوري از حاشيه ها فقط به اين رويداد بزرگ جهاني آماده شوند.

پولادگر با اشاره به موفقيت تيم هاي تكواندو در دو رويداد رسمي از ابتداي سال تاكنون اظهار داشت: در هجدهمين دوره رقابت هاي قهرماني آسيا تيم جوان و خالي از ستاره براي اولين بار به عنوان قهرماني دست يافت و همچنين در رقابت هاي نوجوانان جهان براي سومين سال پياپي عنوان نايب قهرماني را كسب كرديم كه اين نشان مي دهد آسمان تكواندو ايران پر از ستاره است و دست ما خالي از جوانان با آتيه نيست. ضمن اينكه كسب اولين مدال طلاي آسيايي در رده بانوان نيز موفقيتي بزرگ محسوب مي شود.

رئيس فدراسيون تكواندو همچنين با اشاره به انتخاب دو تكواندوكار اعزامي به المپيك افزود: نكته اي كه لازم مي دانم اشاره شود حضور تيم ملي در خانه تكواندو به عنوان قرنطينه و اتاق فكر مي باشد كه اين امر باعث شد كادر فني و مديريت فدراسيون تمركز خود را به همراه المپيكي ها بر روي آماده سازي اين دو تكواندوكار داشته و در نهايت بر اساس يك تدبير و انديشه و برنامه اجرايي مربيان به خواسته خود در پكن دست يابيم.

وي اظهار داشت: درتيم هاي ملي هيچ قهرماني حاشيه امنيت نداشته و بعد از هر مسابقه بين المللي و رسمي تيم ملي منحل و براي مراحل بعد مسابقات انتخابي مجددا از سر گرفته مي شد. ضمن اينكه معتقديم نفرات تيم ملي و كادر فني بايد به همديگر اعتماد داشته و در واقع بازيكنان با اطمينان به برنامه مربيان خود را براي مسابقات بعدي آماده كنند.

پولادگر در پايان گفت: از تمامي كساني كه فدراسيون و بازيكنان و مربيان تكواندو را در جهت كسب اين موفقيت ياري كردند تشكر و قدرداني مي كنيم.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن