تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815012571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشنايي با كتب و عبادتگاه شيطان پرستان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:


آشنايي با كتب و عبادتگاه شيطان پرستان


[تصویر: 12040.jpg]


انجيل شيطاني كتابي است كه شيطانپرستان از آن براي عبادت و دعاهاي خود بكار ميگيرند. اين كتاب شامل كلمات عبري،يوناني و انگليسي است.معناي دقيق بعضي از اين كلمات هنوز كشف نشده است. بسياري از دعاهاي اين كتاب برخلاف دعاهاي مسيحيت و كتاب انجيل است. كليساي شيطان براين عقيده است كه رفتارهاي عاطفي مانند طمع و ***** و نفرت،غريزههاي طبيعي هستند و سركوب كردن اين احساسات كاري كاملاً نادرست است.
كتاب مقدس آنها،فلسفة «آنتوان لاوي» مؤسس كليساي شيطان را توصيف ميكند. كتاب معروف شيطانپرستان، «انجيل» نام دارد كه شامل 4بخش است: 1.كتاب شيطان 2.كتاب لوسيفر 3. كتاب بليل 4. كتاب لوتيان
در ذيل به برخي از قسمتهاي كتاب اشاره ميشود:
به نام خداي بزرگ ما شيطان،برشما فرمان ميدهم كه از دنياي سياه بيرون آييد.شيطان، جام باده لذت را بردار. اين جام، پر از اكسير زندگي است و آن را با نيروي جادوي سياه انباشته كن.اين نيرو در سراسر عالم كائنات وجود دارد. آمين،اي دوست و همدم شب،تو از صداي سگها و ريختن خون شاد ميشوي.تو در ميان سايههاي عبورميگردي. تو تشنة خون هستي و بشر را تهديد ميكني.

معرفي كشورهاي داراي گروههاي شيطانپرستي:

1.انگليس:به اعتقاد كارشناسان، درحالحاضر بيش از هزار فرقة فعال در انگليس وجود دارد كه شهرت آنها ازطريق اينترنت رواج يافته است. آنها ازطريق سايتهاي اينترنتي معروف به «سايتهاي خودياري» براي ترك سيگار، كم كردن وزن بدن، ديدار و پيدا كردن يك دوست يا شريك زندگي، يا شركت در بازار بورس براي جذب و به دام انداختن جوانان، مهارت پيدا ميكنند. تبليغكنندگان و عضوگيرندگان اين فرقهها، در كالجها و كمپهاي دانشگاهي هم فعال هستند. دبيركلّ مركز اطلاعات فرقهاي مستقل در لندن ميگويد:
مطمئناً،اينترنت باعث ميشود تا تعداد بيشتري از جوانان، قادر باشند به حيطة چنين پديدههايي وارد شوند؛ بدون آنكه تشخيص دهند خود را به كجا كشانده و وارد چه محيط ناشناختهاي ميشوند.
2. مصر:رهبر اين گروه،جواني به نام «عمادالدّين حمدي» است كه به خدمتگزار شيطان لقب گرفته است. او در جريان بازجويي تأكيد كرده است كه بارها توانسته شيطان را فرا خوانده و با او به گفتوگو بپردازد. اعضاي اين گروه، به گورستانهاي قاهره ميرفتند و اجساد مردگان را از قبرها بيرون ميآوردند و صليب شكسته و ستاره ششپر داوودي و ستاره پنجپر را در جسد مرده فرو ميكردند؛ همچنين، قربانيهايي براي شيطان تقديم ميكردند. آنهاخون حيوانات قرباني شده را به صورت و دستهاي خود ميماليدند تا شيطان از آنها راضي شود. سپس نسخهاي از قرآنمجيد را پارهپاره ميكردند. اسناد و اطلاعات قابل اعتماد،نشان ميدهد كه صهيونيستها در پيدايش گروه منحرف شيطانپرستي، نقش مؤثري داشتهاند.
«سالمقارش»خواننده موسيقي «بثمتال» كه دربين اعضاي اين گروه از بهترين خوانندگان محسوب ميشود،اقدام به خواندن سوره حشر با آهنگ كرد.
3.آلمان: شبكة خبري بيبيسي، تعداد شيطانپرستان آلماني را بين 5 تا 8 هزار نفر ذكر ميكند. اين گروه، عموماً از ستارهاي پنجضلعي و صليبهاي شكسته استفاده ميكنند.
سه نوجوان آلماني كه گفته ميشود جزء گروههاي شيطانپرست بودهاند،از روي يك پل به پائين پريدند و خودكشي كردند. اين اولينبار نيست كه پل 78متري «گلتس اشتهال» در ريشنباخ بلندترين پل آجري جهان، شاهد چنين خودكشيهايي بوده است.علامت «اساس»، و سمبلهاي ارتش نازي آلمان نيزاز علائم اين گروه از شيطانپرستان آلمان است.
4.ايران (تهران): رازخانة شيطانپرستان كه درآن شش جوان شرور به اغفال دختران و پسران ميپرداختند، ازسوي مأموران مبارزه با مفاسد اجتماعي تهران آشكار شد. اين افراد در مجالس مختلف و پارتيهاي شبانه شركت ميكردند و به تبليغ فرقة خود ميپرداختند.

آشنايي با برخي نمادها و علائم شيطانپرستان

1.پنجضلعي وارونه: نشانة ستاره صبح، نامي كه به شيطان تعلّق دارد. اين علامت در مراسم مخفيانة جادوگري براي احضارارواح شيطاني استفاده ميشود. اين علامت را شيطانپرستان،با دو ضلع در بالا و ملحدان با يك ضلع در بالا استفاده ميكنند. درهرحال اين علامت، نشانة شيطان است.
2. ديو يا بافوت (baphomet): علامت شيطانپرستي يا خداي شيطاني و همچنين سمبل شيطان است. ممكن است اين علامت به شكل جواهرات ديده شود.
3. 666: يك سبمل با عنوان «شماره تلفن شيطان» توسط گروههاي هايهوي متال وارد ايران اسلامي شده، اما درحقيقت علامت انسان و نشانة جانور درميان شيطانپرستان تلقي ميشود. قابل ذكراست كه از سالهاي پيش تاكنون اين عدد با اشكال مختلف بر روي ديوارهاي شهرهاي بزرگ كشور، مشاهده ميشد.
4.چشمي كه به همهجا مينگرد (All Seeing Eye): چشم، در برخي نمادهاي روشنفكري نيزبكار ميرود؛اما شيطانپرستان،اعتقاد دارند چشم در بالاي هرم «چشم شيطان» است و «برهمهجا نظارت و اشراف دارد».
اين علامت،در پيشگويي،جادوگري، نفرينگري و كنترلهاي منخصوص جادوگري،مورد استفاده قرار ميگيرد. گفتني است اين نماد،بر روي دلارآمريكايي بكار رفته است.
5. صليب وارونه (Upside Down Cross): اين نماد، حكايت از «وارونه شدن مسيحيت دارد»،و عمدتاً استهزاء و سخره گرفتن اين دين است.صليب وارونه،در گردنبندهاي بسياري مشاهده شده و خوانندههاي راك،انواع مختلف آن را به همراه دارند.
6. سربز (Goat Head):بزشاخدار،بزمندس mendes (همان ba"al بعل خداي باروَري مصرباستان)، بافومت، خداي جادو،scapegoat (بز طليعه يا قرباني)، اين يكي از راههاي شيطانپرستان براي مسخره كردن مسيح است،زيرا گفته ميشود كه مسيح،مانند برهاي براي گناهان بشر كشته شد.
علائم و مظاهري همچون:خفاش، مار، عقرب، عنكبوت، شغال، كلاغ،بزوحشي،جمجمه و استخوان، شمشير خونآلود، صليب و هلال وارونه، ستاره پنجپر و شش پر، صورتكهاي شيطاني، غول و جن، جارو و عصا،رنگهايي چون سياه، قرمز و آبي روشن،اعدادي چون6 و 666، اشكالي مثل مثلث و دايرههاي ناقص و...،سمبلهاونمادهاي شيطاني فرقة شيطانپرستي را تبليغ و ترويج ميكنند.
نبايد به سادگي از كنار اين نمادها گذشت؛زيرا دهها سال است كه غرب،در لواي همين علائم و نشانهها،فرهنگ خود را به سايرنقاط جهان ارائه ميدهد. متأسفانه، بسياري از توليدكنندگان محصولات فرهنگي هم به توسعة اين نمادها، كمك شاياني ميكنند و اين سمبلها و تفكرات خطرناك و ضد خدا را رواج ميدهند.

تبليغات سياسي شيطانپرستان

ازجمله تبليغات سياسي شيطانپرستان،دست شيطان يا (كرونوتي در ايتاليايي) به معناي حكومت شيطان است. اين علامت جهاني،ازسوي سياستمداران،افراد مشهور و گروههاي هويمتال،براي اظهار وفاداري به نيروهاي شيطاني مورد استفاده قرار ميگيرد و علامت بصري به معناي سلام شيطان است.دست شيطان،براي (بوش و كلينتون) بسيارآشنا است. لورا بوش و جرج بوش هردو درهنگام آغاز روز دوم رياست جمهوري در 20ژوئيه سال2005، اين علامت را بكار بردند. دست شيطان، نشان خداي شاخدار و يك علامت سري جهاني است.ريشة پيدايش اين مذهب جعلي همچون بسياري از مذاهب جلي ديگر در انديشة صهيونيزم وجود دارد.
شيطانپرستي (مانند بهاييگري)، فرقهاي بسيار مهجور و ضعيف و عقبمانده بود كه صدها سال پيش از اين، متروك و از ذهنها خارج شده بود و شايد پيروان آن، از حدّ انگشتان دست نيز فراتر نميرفت،اما زمانيكه جوان غربي (اينك شرقي)،هيچ انديشهاي به جز اوهام شاعرانه و خيالات واهي نداشت،صهيونيسم با ارائة مذهب ظاهراً جديد شيطانپرستي به كمك او آمد و گفت حالكه خدا به تو ظلم كرده است، تو نيز انتقام بگير!!

سياست اسرائيل:

رژيم اشغالگر قدس كه سلامت اخلاقي و روحي و رواني انسانها را همواره به منزلة تهديدي جدي براي منافع ملّي خود ميبيند،دراقداماتي گوناگون و پيدرپي،مبادرت به ساخت جريانهاي مسموم فرهنگي نموده و اين جريانات مسموم را به رگهاي حياتي جوامع ازطريق جاذبهاي مجازي،تزريق مينمايد.
دريك نگاه جامع ارتباط رژيم صهيونسيتي و نقش آن در سازماندهي گروههاي شيطانپرست،در محورهاي ذيل قابل اشاره ميباشد:
الف)اين گروه ها به لحاظ فلسفة اوليه و بسترهاي معرفتي، دامنة وسيعي از ارتباط با اين رژيم داشته و خواهند داشت.
ب) گروههاي مختلف شيطاني توسط دو سازمان عمده جاسوسي يعني «سيا» و «موساد»، سازماندهي، هدايت و تغذيه ميشوند.
ج) بودجه،نظارت،پشتيباني و... شيطان پرستان فعال در جمهوري اسلامي ايران به صورت مستقيم توسط سازمان موساد تأمين شده و اين سلسله اقدامات،با اهداف امنيتي دنبال ميشود.
د) رژيم صيهونيستي ازاعضاي گروهها براي مقاصد شوم سياسي و جاسوسي بهره ميبرد،به گونهاي كه خشونتبارترين اعمال به دست اين گروهها واگذار ميشود.
با مروراجمالي «اسناد و مكتوبات و اعمال صهيونيستها»، به سهولت ميتوان دريافت كه صهيونيست بينالملل به هدفي كمتر از تصاحب كامل دنيا و تشكيل حكومت واحد جهاني نميانديشد و براي نيل به اين مقصود،ترويج خرافات ديني را به عنوان يكي از راهكارهاي اساسي خود برگزيده است.
سوءاستفاده از برخي فرازهاي تحريف شده كتاب تورات و انجيل و ترويج اين خرافات ازطريق فيلمهاي سينمايي از همان آغاز در دستور كار صهيونيسم بينالملل قرار داشته و همين امر،حجم گستردهاي از فيلمهاي ظاهراً ديني (ولي در باطن خرافي) را در تاريخ سينماي جهان پديد آورده است. صهيونيزم با صرف مبالغ هنگفت و با درخدمت گرفتن هنرپيشگان،خوانندگان، نوازندگان، مجلات، روزنامهها، كابارهها و... درصدد پركردن خلأ روحي و معنوي جوانان غرب و به تبع آن شرق، برآمده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 583]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن