تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آتش‌نشانان 35 شهروند گرفتار در اتاقک آسانسور را نجات دادند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: خبرگزاري آريا- آتش‌نشانان تهران با رسيدن در کوتاهترين زمان ممکن به محل آتش‌سوزي‌ها و ديگر حوادثي که در شب و روزگذشته در کلانشهر تهران رخ داد، موفق شدند 52 شهروند را که گرفتار حادثه شده بودند نجات دهند.
به گزارش آريا به نقل ازپايگاه اطلاع رساني 125، بيش از نيمي ازاين افراد(35 نفر) دراتاقک آسانسور گرفتار شده بودند که با تلاش آتش‌نشانان همگي سالم نجات يافتند.
در 24 ساعت گذشته (از ساعت 7 بامداد ديروز تا ساعت 7 بامداد امروز) 960 آتش‌نشان با استفاده از 298 دستگاه خودروي آتش‌نشاني و نجات 64 ساعت عمليات خاموش کردن آتش و امداد و نجات را انجام دادند.
11 واحد مسكوني، 10 دستگاه وسيله نقليه، 3 فروشگاه و 2 کارگاه از جمله موارد آتش‌سوزي در اين مدت بود.
آتش‌نشانان علاوه بر خاموش كردن اين آتش‌سوزي‌ها، عمليات امداد و نجات را در حوادث گوناگون ديگر از جمله 8 حادثه گير کردن حلقه انگشتري در انگشت، 7 حادثه آسانسور، 7 حادثه گرفتار شدن افراد در داخل اماكن مختلف 6 حادثه رانندگي و 3 حادثه نشت آب در منازل انجام دادند.
در اين مدت 29 آتش‌‌سوزي و 70 حادثه گوناگون ديگر در گوشه و كنار شهر تهران رخ داد كه در جريان آنها 2 نفر جان خود را از دست دادند و 4 نفر آسيب ديدند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن