تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816390934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تداوم ناکامی بانوان و صعود مردان در جهان/ تیروکمان زیر سایه تکواند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: گزارش مهر از جام‌جهانی/

تداوم ناکامی بانوان و صعود مردان در جهان/ تیروکمان زیر سایه تکواندو!

تیم ملی تیراندازی باکمان کشورمان در حالی موفق به کسب مدال برنز مسابقات کرواسی و صعودهای 20 و 67 پله ای در جهان شد که این موفقیت در سایه قهرمانی تیم تکواندوی کشورمان در رقابتهای جهانی کره‌جنوبی گم شد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تیروکمان کشورمان امسال با ترکیب 80 درصدی تیراندازان دوره گذشته پا در مسابقات "پورچ" گذاشت و هرچند تنها موفق به کسب یک نشان برنز تیمی در بخش کامپوند مردان شد اما در مجموع در رده بندی‌های انفرادی، تیمی و کلی مسابقات صعود چشمگیری نسبت به همین مسابقات در سال 89 داشت.
در کمان ریکرو تیم کشورمان در حالی موفق به حضور در مرحله حذفی شد که سال گذشته این شانس را بدست نیاورد و به عنوان هفدهمی بسنده کرد اما کمانداران ریکرو مرد ایران در اولین مسابقه سال 2011 موفق به 10 پله صعود شدند. در بخش انفرادی هم تمامی کمانداران ریکرو کشورمان موفق به ارتقاء رده‌بندی‌‍ های امتیازی خود در بخش انفرادی و تیمی شدند .
تنها تیم ناموفق تیروکمان ایران، تیم ریکرو بانوان بود. این تیم در مجموع تغییر محسوسی نسبت به دوره قبل مسابقات جهانی کرواسی نداشت.

[تصویر: 644886_orig.jpg]

کیوان ریاضی مهر، کماندار ریکرو ایران در مسابقات جهانی کرواسی
اما در کمان کامپوند مردان، رضا زمانی‌نژاد با کسب رتبه بیست و دوم، غیبت خود از مسابقات سال پیش را جبران کرد. مجید قیدی کماندار جوان کشورمان با حضور در مرحله نیمه نهایی عنوان هفتم جهان را کسب کرد و نسبت به سال گذشته 67 پله صعود کرد و عملکرد موفقی را در اولین مسابقه بین المللی سال خود به نمایش گذاشت. تیم کامپوند مردان کشورمان هم با کسب مدال برنز تیمی، شروع موفقی داشت. این تیم نسبت به سال گذشته 20 پله در رده‌بندی کلی ارتقاء یافت.
مهتاب پارسامهر کماندار تیم کامپوند زنان کشورمان هم با صعود 10 پله ای نسبت به مسابقات دوره گذشته کرواسی و حضور در بین هشت کماندار برتر جهان و کسب عنوان هفتم به کار خود پایان داد. سیده ویدا حلیمیان دارنده مدال جهانی هم به نسبت سال گذشته چند پله ارتقاء یافت و عنوان نهم جهان را از آن خود کرد. صعودهای انفرادی تیم کامپوند زنان نسبت به دوره قبل چندان محسوس نبود تا در مجموع رده بندی کلی این تیم با وجود حضور در مرحله حذفی نسبت به دوره گذشته سه پله در جدول سقوط کرده و عنوان نهم را بدست آورد.
تیم ملی تیراندازی باکمان کشورمان در رده بندی کلی مرحله اول رقابت‌های جام جهانی تیروکمان کرواسی در سال 2011 میلادی در رده هشتم ایستاد تا شاهد صعود 9 پله ای این تیم نسبت به دوره قبل این مسابقات باشیم. این موفقیت کمانداران ایرانی در حالی در اولین مسابقه جهانی سال جاری بدست آمد که کسب مدال ارزشمند جهانی تیم کامپوند در هیاهوی قهرمانی تیم تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی گم شد.
مرحله اول رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی باکمان از 13 تا 17 اردیبهشت‌ماه در "پورچ" کرواسی برگزار شد و نتایج آن به طور مستقیم در رنکینگ جهانی کمانداران موثر است. مسابقات جام‌جهانی تیروکمان هرساله در 5 مرحله برگزار می‌شود که مراحل بعدی این رقابت‌ها در سال 2011 به ترتیب در آنتالیا ترکیه، اوگدن آمریکا ، شانگهای چین و استانبول ترکیه است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن