تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موتور نظامي قدرت‌هاي زورگو از كار افتاده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: موتور نظامي قدرت‌هاي زورگو از كار افتاده است
احمدي‌نژاد تاكيد كرد: قدرت‌هاي زورگو در عرصه اقتصادي دچار بحران شده‌اند و موتور نظامي آنها كه پشتوانه زورگوييها و تجاوزات و تحميل‌ها بود از كار افتاده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهوري كه امروز يكشنبه در نوزدهمين جشن دانش‌آموختگي، تحليل و اهدا سردوشي به دانشجويان دانشگاه علوم انتظامي سخن مي‌گفت، اظهار داشت: امروز ملت ايران در جغرافياي اين سرزمين و در عرصه جهاني مسئوليت‌هاي بزرگي بر عهده دارد.
وي افزود: ايرانيان در طول تاريخ همواره در خدمت علم و فرهنگ و صلح و برادري و ترويج يكتاپرستي در جهان بوده‌اند اما امروز مسئوليت‌ها و ماموريت‌هاي اين ملت سنگين‌تر است و علت آن گذار جامعه بشري از دوران گذشته به دوره جديد است.
رئيس جمهور گفت: دوران گذشته سرشار از ظلم‌ها و بي‌عدالتي‌ها و خودخواهي‌ها بود و صاحبان قدرت، ثروت همه استعدادهاي بشري را در بند كشيده بود و زور حرف اول را مي‌زد اما امروز بشر دوران سخت و طولاني را پشت سرگذاشته و در مسير صعود به قله‌هاي آرماني خلقت قرار گرفتند.
احمدي‌نژاد افزود: در گذشته ثروت‌ها حتي ثروت‌هاي برآمده از راه‌هاي نامشروع برتري و كرامت انساني مي‌آفريدند و ريشه‌هاي مادي كه ريشه همه برتري‌ جوييهاست و خشونت‌طلبي‌ها و تجاوزات بودند به عنوان انديشه‌هاي برتر و سعادت افرين در دنيا ترويج مي‌شدند .
وي با تاكيد بر اينكه بشر امروز در حال عبور از دوران گذشته است، دوره جديد را دوره فرهنگ و ارزشهاي الهي و برادري و حاكميت اخلاق بر مناسبات انساني دانست.
رئيس جمهور اظهار داشت: در دوران گذشته قدرت‌هاي زورگو و فاسد اخلاق و ارزش‌هاي الهي را از مناسبات حاكم بر جهان دور كردند و بزه‌ترين اقدامات همچون كشتار انسان‌هاي بي‌گناه و اشغال كشورها و آوارگي ميليون‌ها زن و كودك را انجام دادند اما در حال عبور از آن دوران هستيم و ملت ايران بعنوان پرچمداران علم و انديشه و بشردوستي و الگوي انساني و ايستاده بر پايه صلح و امنيت مبتني بر عدالت، مسئوليت مضاعف دارد.
وي افزود: ايران، اسلام ناب را كه ميراث پيغمبران الهي است و تنها راه زندگي سعادتمند بشر است به جهانيان معرفي مي‌كند و ساختن جامعه الگو پيشرفته و سرشار از ارزشها و مسئوليت سنگين ماست.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي كه مسئوليت آحاد ملت بر ساختن كشور و معرفي فرهنگ اسلام ناب را سنگين دانست، مسئوليت نيروي انتظامي بعنوان تنها نيرويي كه بطور مستمر در جبهه‌هاي متنوع و گسترده در همه نقاط كشور انجام وظيفه مي‌كند را سنگين‌تر توصيف كرد.
احمدي‌نژاد گفت: امروز نيروي انتظامي در لابه‌لاي چرخه عبور كشور و همه شئون زندگي اجتماعي حضور تعيين كننده و بسيار موثر دارد و بايد هوشمندانه ماموريت‌هاي خود را بازشناسي كند.
وي تصريح كرد: نيروي انتظامي در عين و در حين حفظ اقتدار خود كه نماد اقتدار و عزت ملي است بايد نسيم رحمت را در جامعه بدمد و الگويي براي نظم اجتماعي آرماني باشد.
رئيس جمهور حركت دروني ناجا را پويا و رو به جلو توصيف كرد و از فرماندهان اين نيرو به عنوان انسان‌هايي مبتكر، دلسوز ملت، عاشق خدمت و معتقد به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و نظام ياد كرد و تلاش‌هايي كه در دانشگاه اين نيرو صورت مي‌گيرد را پاس داشت.
وي متذكر شد: دانشگاه علوم انتظامي بايد مركز تربيت نيروهاي پليس متناسب با شان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي باشد كه علاوه بر مديريت نظام اجتماعي در داخل كشور، الگوي پليس پاك، مردمي و خدمتگذار و آرماني براي ساير كشورها گردند.
احمدي‌نژاد گفت كه در دانشگاه علوم انتظامي بايد درس عشق به مردم و خدمتگزاري به منت و پايبندي به آرمانها و فداكاري سوختن براي ساختن جامعه و عزت و اقتدار ملي و پاسداري از حريم عمومي تدريس شود.
وي با تاكيد بر اينكه خوشبختانه فضاي دانشگاه علوم انتظامي معنوي و سازنده است از تلاش‌هاي اساتيد دلسوز و مومني كه با فداكاري مشغول تربيت فرزندان برگزيده ملت براي انجام ماموريت‌هاي انتظامي و استقرار نظم و امنيت در سراسر كشور هستند، قدرداني كرد.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي گفت: افتخارات نيروي انتظامي از جهات مختلفي مضاعف است كه يكي از آنها اين است كه بطور مستمر در حال خدمت هستند و آسايش خود را فداي آسايش جامعه مي‌كنند و از رفاه خود در جهت رفاه جامعه چشم‌پوشي مي‌كنند.
احمدي‌نژاد افزود: از ديگر افتخارات نيروي انتظامي آن است كه تحت فرماندهي مقام عظماي ولايت و رهبر عزيز و فرزانه انقلاب قرار دارند كه بدون ترديد اين افتخار با هيچ افتخاري قابل معاوضه نيست.
وي خاطرنشان كرد كه فرماندهان و كاركنان نيروي انتظامي قدردان افتخارات خود و فرصت به دست آمده جهت خدمتگزاري ملت و ارزش‌هايي انساني و پاكي و صميميت و نسيم رحمت در عين اقتدار خواهند بود.
رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به بررسي شرايط جهاني پرداخت و اظهار داشت: امروز ملت ايران محبوب‌ترين ملت نزد همه ملت‌هاست و چهره دوست‌داشتني و پرافتخار اين ملت در سطح جهان درخشنده است.
احمدي‌نژاد افزود: در مقابل چهره تابناك ملت ايران، چهره بدخواهان و دشمنان اين ملت قرار دارد كه بدمنظرترين و كريه‌ترين چهره است و صاحبان اين چهره منفور ملت‌ها و در انزواي كامل قرار دارند.
وي تاكيد كرد: ملت ايران ملتي مقتدر است و كشور ما امروز به قدرت بزرگي در جهان مبدل شده اما ملت‌ها خوب مي‌دانند كه اين قدرت صالح و داراي فرهنگ و پيام‌آور صلح و برادري و امنيت بر پايه خداپرستي و عدالت است.
"ايران اسلامي دشمن مستكبران و غاصبان و زورگويان و ظالمان است و دوست صميمي ملت‌ها بويژه ملت‌هاي مظلوم و قدرتي الهام بخش است و پيام ما پاسخ به نيازهاي بشريت است و راه ما راه اسلام و سعادت و پيشرفت است"
رئيس جمهور گفت: قدرت‌هاي بدخواه ملت‌ها كه در دنيا اقليت هستند اما تلاش مي‌كنند خود را اكثريت معرفي كنند با سوء استفاده از مراكز مديريت و سازمانهاي بين‌المللي همه همت خود را صرف تحويل خواسته‌هاي اهريمني ملت‌ها كردند اما ايستادگي رهبري و ملت ايران شكست قطعي را به جبهه بدخواهان ملت‌ها تحميل كرد.
احمدي‌نژاد افزود: امروز بدخواهان ملت‌ها در سراشيبي سقوط قرار گرفته‌اند و در همه عرصه‌هاي سياسي و فرهنگي با بن‌بست كامل مواجه شده‌اند و ايده‌هاي آنها از سوي ملت‌ها رد شده و ملت‌ها در برابر آنان ايستاده‌اند.
وي اضافه كرد: قدرت‌هاي زورگو در عرصه اقتصادي دچار بحران شده‌اند و موتور نظامي آنها كه پشتوانه زورگوييها و تجاوزات و تحميل‌ها بود از كار افتاده و با شكست و افول مواجه شده‌اند و راهي جز بازگشت به فرهنگ ديني به ارزش‌هاي الهي و تبعيت از آموزه‌هاي پيامبران بزرگ براي برون رفت از اين بن‌بست‌ها ندارند.
احمدي‌نژاد در پايان خاطرنشان كرد: امروز ملت ايران با حركت در مسير نوراني گشوده شده توسل امام راحل و شهدا برخلاف خواست دشمنان بشريت و تحريم‌ها و تهديدهاست پيشاپيش ملت‌هاي آزاده به سوي قله‌هاي شرف و علم و برادري و عدالت‌خواهي حركت مي‌كنند.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن