تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816400956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توضيحات رحيمي درباره مدارك تحصيلي مديران


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: توضيحات رحيمي درباره مدارك تحصيلي مديران
معاون حقوقي و پارلماني رييس جمهور با اشاره به دستور رييس جمهور براي بررسي مدارك تحصيلي مسوولان گفت : با تصفيه مدارك تحصيلي مشخص خواهد شد كه كدام مدارك واقعي و كدام غير واقعي هستند.

به گزارش رجانيوز به نقل از ايرنا، "محمدرضا رحيمي" روز يكشنبه در پايان جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص دستور رييس‌جمهور براي بررسي مدارك دكترا و اين كه گفته مي‌شود اين دستور با توجه به برخي شايعات صادر شده است، اظهار داشت كه اين موضوع هيچ ربطي به فرد خاصي ندارد.

رحيمي افزود: در واقع اين اتفاقي است كه باعث مي‌شود يك تصفيه در مدارك و عناوين انجام شود و مدارك واقعي از غيرواقعي مشخص شود و معلوم شودكدام مدرك اصلي و كدام اصلي نيست.

رحيمي هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش كه نتيجه عملي اين تصفيه چه خواهد بود و چه اتفاقي براي كساني كه بنا به فرض مدرك غيرواقعي دارند خواهد افتاد و با آنها چگونه رفتار خواهد شد، گفت:‌ بعد از اين تصفيه ، قطعا طبق مقررات عمل خواهد شد و آقاي رييس جمهور نيز همين نظر را دارند اما تا كنون بطور مشخص نگفته اند كه چه كار خاصي در اين مورد صورت خواهند داد.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا در صورت وجود مدارك غيرواقعي، با صاحبان آن طبق قانون مدني برخورد مي‌شود نيز گفت: بله؛ در قانون مدني و مقررات در اين ارتباط دستوراتي وجود دارد.

معاون حقوقي و پارلماني رييس جمهور در خصوص نتيجه پيگيري مدرك كردان و نتيجه استعلام معاونت حقوقي و پارلماني رياست جمهوري از دانشگاه آكسفورد، گفت : اين موضوع را از آقاي زاهدي بپرسيد، چون پيگيري اين موضوع به وي واگذار شده است.
** پاسخ به يك نماينده مجلس
رحيمي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه يكي از نمايندگان مجلس در جلسه روز يكشنبه مجلس خواستار مشخص شدن وضعيت مدرك تحصيلي او شده است، با بيان اينكه در جلسه حضور نداشته است، گفت : قبلا هم گفته ام كه در محكمه و نزد قاضي برويم و آنچه كه آنها دارند اعلام كنند و من نيز مطالب خود را اعلام خواهم كرد.

معاون حقوقي و پارلماني رييس جمهوري در عين حال افزود: اين ها چيز مهمي نيست و ما بايد به مسايل عمده كشور برسيم و كساني كه از اين حرف ها مي زنند بي كار هستند.
**‌مرتضوي به شاهرودي پاسخ داده است
وي در خصوص شكايت ها از سايت "الف" هم گفت : دستور آقاي شاهرودي خطاب به مرتضوي را ديدم و مرتضوي هم پاسخ داده است كه شكايات عليه سايت الف فقط مربوط به يك موضوع نيست و شكايات عمده ديگري هم از آن شده است .

رحيمي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه ظاهرا او در آستارا اعلام كرده‌ است كه "دولت بايد از ثروتمندان بگيرد و به فقرا بدهد" گفت: جمله‌اي كه گفتم اين بود كه دهك دهم جامعه 15 برابر دهك اول هزينه مي‌كند.

نظرات كاربران:
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن