تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816455340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قراخانلو در نشست خبري -3حضور كفاشيان در فوتبال درست نبود / فدراسيون هايي كه انتقاد كردند مي خواهند خودشان را مطرح كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قراخانلو در نشست خبري -3حضور كفاشيان در فوتبال درست نبود / فدراسيون هايي كه انتقاد كردند مي خواهند خودشان را مطرح كنند
رئيس كميته ملي المپيك با انتقاد از برخي روساي فدراسيون ها گفت: تنها برخي از فدراسيونهاي كوچك از عملكرد كاروان ورزشي ايران انتقاد كردند كه آنها هم قصد مطرح كردن خودشان را داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، قراخانلو در ادامه نشست خبري امروز خود با خبرنگاران در محل آكادمي ملي المپيك به روز شدن و عمل به طرح جامع ورزش را مهمترين راهكار براي جلوگيري از تكرار ناكامي هاي ورزش عنوان كرد و گفت: طرح جامع تمام زواياي ورزش را پيش بيني كرده و اين كه تشكيلات ورزش كشور نياز به چه اصلاحاتي دارد در اين طرح مسئول ورزش قهرماني قانونا و در عمل مشخص است. فدراسيونها اختيار تام دارند و از موازي كاري بين مسئولان ورزش كشور كاسته مي شود.

وي در واكنش به مصاحبه برخي از روساي فدراسيونهاي ورزشي كه عملكرد كميته ملي المپيك كشورمان در بازي پكن را زير سئوال بردند گفت: اين افراد از فدراسيونهاي كوچكي هستند كه براي مطرح كردن خود مصاحبه هاي اين چنيني كردند. در اين بين روساي فدراسيون هاي ارزشمندي چون بسكتبال و دووميداني مواردي را عنوان كردند كه جاي تشكر دارد. روساي اين فدراسيون ها نه تنها نگفتند كميته ملي المپيك در ناكامي هاي ورزش مقصر است بلكه تاكيد دارند طي سه و سال نيم گذشته بهترين تعامل را بين كميته و اين فدراسيون هاي محور برقرار بوده است.

رئيس كميته ملي المپيك تاكيد كرد: من روز گذشته از آقاي علي آبادي در خصوص اظهارات اخير برخي از روساي فدراسيون ها سئوال كردم ايشان هم عقيده ما را هم قبول دارند كه آنها فقط به دنبال مطرح كردن خود هستند رياست سازمان تربيت بدني تاكيد كردند روساي اين فدراسيون ها با اين اقدام خود را به ما شناساندند!

رئيس كميته ملي المپيك در خصوص كوچك شدن بدنه كميته ملي المپيك گفت: كميته ملي المپيك كشورانگلستان كه عنوان سوم المپيك پكن را بدست آورده است از 15 نفر تشكيل مي شود چرا كه اين كميته با مديريت نوين ورزش اداره مي شود. در همه كشورها فدراسيونها به صورت مستقل عمل مي كنند و كميته ملي المپيك در كنار آنها فعاليت مي كند. حجم كميته ملي المپيك اين كشورها نيز به اندازه كشور ما نيست. در ايران يك سازمان تربيت بدني بزرگ و مقتدر، يك كميته ملي المپيك بزرگ و فدراسيون هايي وجود دارد كه كادر ندارند و بايد در ساختار آنها تجديد نظر شود. ما قصد داريم كميته ملي المپيك را كوچك كنيم به شرطي كه در ساختار ورزش كشور اصلاحات لازم صورت گيرد.

خبرنگاري از قراخانلو در خصوص نحوه اعزام تيم تكواندوي ايران به بازي هاي المپيك سوال كرد و اينكه تيم ملي تكواندوي ايران مي توانست با حضور بهزاد خداداد نتيجه اي به مراتب بهتر كسب كند. كفاشيان به جاي قراخانلو در مقام پاسخگو گفت: براي انتخاب نفرات تيم ملي تكواندو فدراسيون و كميته فني تكواندو تصميم گرفتند نادريان به جاي خداداد به پكن اعزام شود ناظر ما نيز برتصميمات آنها صحه گذاشت كه در نهايت تصميم فدراسيون را پذيرفتيم تا تيم با تركيب ساعي ،نادريان و خوش جمال فكري به پكن اعزام شوند.

رئيس كميته ملي المپيك با تاكيد بر اينكه كميته متبوعش بر ريز فعاليت ورزش و تيم هاي اعزامي به المپيك پكن اشراف داشته تاكيد كرد: مي پذيريم كه كشتي در پكن شكست بدي خورد. خوشبختانه آقاي يزداني خرم رئيس اين فدراسيون زبان گويايي دارد و در خصوص شكست كشتي پاسخگو خواهد بود و از فدراسيون متبوعش دفاع مي كند. من به عنوان رئيس كميته ملي المپيك بر اخلاص ،تلاش و از خودگذشتگي يزداني خرم براي آماده سازي تيم ملي كشتي شهادت مي دهم.

قراخانلو ادامه داد: اينكه چرا كشتي نتيجه نگرفت دلايلش روشن است. كادر فني اين تيم نوسان زياد داشت كشتي گيران دير تر از موعد مقرر براي حضور در المپيك انتخاب شدند متاسفانه خانواده كشتي اختلاف زيادي با هم دارند و افراد همديگررا دفع مي كنند. اميدوارم خانواده كشتي به يك اتحاد برسند تا ورزش اول كشورمان از شرايط فعلي نجات پيدا كند.

نصرالله سجادي در خصوص اعزام نشدن مربيان تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي كشورمان به بازيهاي المپيك 2008 پكن گفت: همچون المپيك هاي گذشته تعداد نفرات اعزامي هر كشور به بازي هاي المپيك پكن بر اساس يك جدول مشخص شده بود در اين المپيك ما مي توانستيم يك كارت را براي دو نفر استفاده كنيم كه همين مسئله دست ما را براي انتخاب اعضاي كادر فني بازتر كرده بود. براي تيم ملي كشتي آزاد 4 مربي آي دي كارت مخصوص بازي هاي المپيك را داشتند كه اين تعداد بيشتر از المپيك آتن بود.

وي ادامه داد: با توجه به كمبودهايي كه داشتيم آقاي يزداني خرم از محمد طلايي و كاكا حاجي مربيان تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي كشورمان خواست تا بدون دريافت اي دي كارت تيم هايشان را همراهي كنند اما آنها به خواست خود از همراهي كاروان ورزشي كشورمان خودداري كردند.

دبيرستاد آماده سازي كاروان كشورمان براي حضور در المپيك خاطرنشان كرد: در تكواندونيز مشكلي مشابه كشتي داشتيم و يكي از مربيان اين تيم آي دي كارت حضور درمسابقات را نداشت با تعاملي كه با ديگر مربيان داشت به پكن آمد. تيم را در دهكده بازي ها ، محل برگزاري مسابقات و هتل محل اقامت ورزشكاران همراهي كرد.

قراخانلو درخصوص موضع كميته ملي المپيك بر انتصاب و انتخاب روساي فدراسيونهاي ورزشي گفت: بر اساس آنچه در اساسنامه آمده است كميته ملي المپيك هيچ مسئوليتي در اين زمينه ندارد اما سياست ما بر اين است كه از هر فردي كه به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب مي شود دفاع و حمايت كنيم. اما به عنوان يك معلم معتقدم يك فرد خارج از خانواده هر ورزش نمي تواند مسئوليت اداره فدراسيون مربوط به آن ورزش را بر عهد بگيرد. من با اين كه اعتقاد دارم آقاي كفاشيان از همه وجود خود براي موفقيت ورزش فروگذار نمي كند اما معتقدم حضور ايشان در فدراسيون فوتبال درست نيست و حتما فردي از اهالي فوتبال بايد مسئوليت اين فدراسيون را بر عهده بگيرد.

وي ياد آور شد: ما در كميته ملي المپيك چند ما پيش از آن كه خبر كناره گيري رضا زاده از تيم ملي وزنه برداري اعلام شود از اين موضوع باخبر بوديم اين كه چرا چنين مسئله اي اين قدر دير اعلام شده است بايد از مسئولان فدراسيون مربوطه سئوال كنيم.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن