تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821270794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هدايتي: پرسپوليس را به درآمد ‪ ۳۰۰‬ميليارد ريالي مي‌رسانم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هدايتي: پرسپوليس را به درآمد ‪ ۳۰۰‬ميليارد ريالي مي‌رسانم
ورزش. ورزش‌هاي توپي . فوتبال
عضو هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس اعلام كرد كه نه براي شهرت بلكه تنها از روي عشق و علاقه به اين باشگاه آمده است.

حسين هدايتي با بيان اينكه برنامه‌هاي ويژه‌اي براي درآمدزايي باشگاه پرسپوليس دارد، گفت: پيش بيني درآمد ‪ ۳۰۰‬ميليارد ريالي را براي اين باشگاه دارم تا اين باشگاه به خودكفايي كامل برسد.

مشروح گفت وگوي خبرنگار ايرنا با هدايتي در ذيل آمده است:
س: بعضي‌ها معتقدند براي كسب شهرت به پرسپوليس آمده ايد، آيا اين موضوع صحت دارد؟
ج: صددرصد اين موضوع را تكذيب مي‌كنم، چون در حال حاضر عضو هيات مديره شركت صنعتي هستم و به اندازه كافي گرفتاري دارم، پس نيازي نمي‌بينم دنبال شهرت، آن هم از طريق باشگاه پرسپوليس كه به آن عشق مي‌ورزم، باشم. از طرفي به اندازه كافي پيش از اينكه به پرسپوليس بيايم شهرت داشته ام.

س: از چه زماني هوادار پرسپوليس شده ايد؟
ج: علاقه مندي ام به فوتبال و باشگاه پرسپوليس به زمان كودكي ام باز مي گردد؟ سرمايه‌گذاري هايي كه هم اكنون حاضرم در اين باشگاه مردمي داشته باشم هم به دنبال اين خواسته است، اگر به فوتبال و باشگاه پرسپوليس علاقه مندي نداشتم بر روي فعاليت ديگري سرمايه‌گذاري مي‌كردم.

س: مثلا؟
ج: ببينيد؟ علاقه مندي به فوتبال در همه جا وجود دارد، اين علاقه مندي در من نيز وجود دارد، به همين علت دوست دارم در اين ورزش و باشگاه محبوبم سرمايه‌گذاري كنم، وگرنه مي‌توانستم در رشته ديگري و يا به طور مشخص در صنايعي كه تخصص‌اش را دارم، فعاليت اقتصادي ام را دنبال مي‌كردم.

س: به طور معمول مديران اقتصادي با هدف بهره مندي از سود وارد ميدان رقابت مي‌شوند، آيا از فوتبال ايران و آسيا مي‌توان چنين انتظاراتي داشت ؟ چقدر خود را در اين زمينه موفق مي‌دانيد؟
ج: چهار سال است كه به طور مشخص وارد فوتبال، آن هم مديريت اين رشته پر مخاطب شده ام تجربه موفقم در استيل آذين مرا واداشت تا به باشگاه مورد علاقه ام پرسپوليس ملحق شوم.

به طور قطع كسب منافع اقتصادي در راس برنامه هايم است كه در صورت مساعد بودن شرايط و اجرايي شدن برنامه‌ها به اين موضوع هم مي‌رسم.

س: آيا به راستي تجربه خود در باشگاه استيل آذين را موفق ارزيابي مي كنيد؟
ج: بله استيل آذين تجربه موفقي برايم بود، اين تيم در طي اين مدت توانست از تيمي غيرحرفه‌اي و معمولي، به اين سطح از فوتبال ايران برسد و چنانچه مسايل پايان فصل قبل براي اين تيم حادث نمي‌شد استيل آذين به ليگ برتر صعود مي‌كرد. از سوي ديگر مطمئن باشيد اين تيم را نيز مي‌توانستم به سود دهي برسانم.

س: شايعه شده كه قصد داريد ‪ ۵۱‬درصد از سهام پرسپوليس را خريداري كنيد؟ ج: به عنوان يك متقاضي هر موقع كه سهام اين باشگاه طبق سياست‌هاي كلي اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي و از طريق مراجع رسمي آماده واگذاري باشد، آماده خريد آن هستم و سعي خواهم كرد تا به هر قيمتي كه باشد جزء مالكان اصلي اين باشگاه شوم.

س: اما برخي افراد معتقدند كه تنها براي كسب شهرت قصد خريد سهام اين باشگاه را داريد؟
ج: اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد، كساني كه به اين شايعات دامن مي زنند، بهتر است بروند و سابقه فعاليت‌هاي مرا بررسي كنند.

هدايتي عضو هيچ حزب ، گروه و باندي نيست كه بخواهد با پيوستنش به تيم پرسپوليس از اين موقعيت بهره برداري كند.

س: اما گفته مي‌شود كه از طريق تبليغات رسانه‌اي قصد خريد باشگاه پرسپوليس را داريد؟
ج: كساني كه اين موضوع را هدايت مي‌كنند، چنانچه سندي در اختيار دارند، رو كنند. بدانيد آن قدر گرفتاري دارم كه به فكر اين بازي‌ها نيستم. شديدا اين موضوع را تكذيب مي‌كنم.

س: هيات مديره پرسپوليس در اين هفته براي انتخاب رييس اين هيات تشكيل جلسه خواهد داد، نامزد اين پست هستيد يا خير؟
ج: بنده هيچ علاقه‌اي به اين پست ندارم اما به هركسي كه نامزد اين پست است، آرزوي موفقيت مي‌كنم.

س: به عنوان يك مدير اقتصادي، سرمايه‌گذاري در تيمي مانند پرسپوليس با بدهي ميلياردي را مقرون به صرفه مي‌دانيد يا خير؟
ج: امروزه نگاه مديران به مقوله ورزش نسبت به گذشته تغيير كرده به طوريكه اين موضوع حتي ورزش آسيا را تحت تاثير قرار داده است. مديران علاوه بر مباحث سالم‌سازي به مقوله اقتصادي نيز توجه ويژه‌اي دارند.

تاكيد مي‌كنم بدون اينكه از سرمايه‌هاي شخصي ام هزبنه‌اي متقبل شوم، مي توانم باشگاهي مانند پرسپوليس را به سود دهي رسانده و سازمان تربيت بدني را در قسمتي از اين سود سهيم كنم.

همچنين در برنامه‌هاي خود سودآوري ‪ ۳۰۰‬ميليارد ريال را پيش بيني كرده ام كه حاضرم مبلغ ‪ ۱۰۰‬ميليارد ريال آن را به سازمان تربيت بدني اهدا كنم!
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن