تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار بم: دولت نهم ‌710 ميليارد تومان براي بازسازي بم اختصاص داده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بم: دولت نهم ‌710 ميليارد تومان براي بازسازي بم اختصاص داده است
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان بم گفت: بيشترين خدمات دولت نهم در شهرستان بم در بخش اختصاص اعتبارات بازسازي به ميزان 710 ميليارد تومان بوده است.


مجيد اعتمادي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرمان اظهار داشت: 149 ميليارد تومان از اين اعتبارات به صورت بلاعوض در بخش بازسازي واحدهاي مسكوني و تجاري در اختيار شهروندان بمي قرار گرفته است.
وي اختصاص اعتبارات بازسازي در اين شهرستان را بيش از تسهيلات بانكي عنوان كرد و گفت: در اقدام بي‌سابقه دولت نهم بيش از 27 هزار واحد مسكوني در بم احداث شد، در حالي كه شهرستان بم پيش از زلزله تنها 19 هزار واحد مسكوني داشت.
وي افزود: اعتبارات اختصاص يافته به شهرستان بم در بخش‌هاي مختلفي از جمله اجراي طرح‌هاي هادي روستايي، احداث مدرسه‌ها، احداث و بازسازي ساختمان‌هاي دولتي، فرهنگي و ورزشي هزينه شده است.
فرماندار بم همچنين تعمير و مرمت 38 باب مدرسه، بازسازي بيش از 385 هزار مترمربع از ساختمان‌هاي دولتي و عمومي و اصلاح و احياي 400 هكتار از نخلستان‌هاي بم را از ساير مواردي عنوان كرد كه بودجه‌هاي اختصاص داده شده از سوي دولت نهم براي آنها هزينه شده است.
وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود تعويض كامل شبكه آبرساني شهرستان بم را به طول 758 كيلومتر از جمله خدمات دولت نهم در شهرستان بم عنوان كرد و گفت: طرح احداث شبكه زميني برق فشار قوي و فشار متوسط شهرستان بم نيز با صرف اعتباري بالغ بر 370 ميليارد ريال و با كمك 10 ميليون دلاري دولت اسپانيا در شهرستان بم اجرا شده است.
اعتمادي همچنين به اعتبارات اختصاص يافته در جريان سفر مقام معظم رهبري به اين شهرستان اشاره كرد و گفت: در اين سفر مبلغ 120 ميليارد ريال اعتبار به اجراي 87 طرح مختلف در شهرستان بم اختصاص يافت.
وي در ادامه ميزان اعتبارات عمراني اختصاص يافته به شهرستان بم را طي سه سال گذشته رقمي معادل 112 ميليارد تومان عنوان كرد و گفت: اين اعتبار در بخش‌هاي مختلفي كه مورد نياز شهرستان زلزله زده بم بوده، هزينه شده است.
فرماندار بم در خاتمه يادآور شد: هم اكنون براي تكميل طرح‌هاي نيمه تمام شهرستان بم به هزار و 500 ميليارد ريال اعتبار نيازمنديم.
انتهاي پيام/ص
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن