تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشته شدن پنج عضو خانواده افغان در حمله هوايي نيروهاي خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: كشته شدن پنج عضو خانواده افغان در حمله هوايي نيروهاي خارجي
مسئولان پليس افغانستان اعلام كردند : در حمله هوايي نيروهاي ائتلاف به فرماندهي آمريكا در شمال كابل دست كم پنج غير نظامي از جمله دو زن و سه نوجوان كشته شدند.
به گزارش شبكه خبر به نقل از خبرگزاري فرانسه از كابل ،
مسئول پليس جنايي افغان در منطقه كاپيسا اعلام كرد : پنج غير نظامي از جمله دو زن و يك نوجوان در حمله هوايي نيروهاي ائتلاف به فرماندهي آمريكا كشته شدند.

عبدالحميد حكيمي ، معاون رئيس پليس استان كاپيسا نيز اعلام كرد : پنج غيرنظامي افغان و پنج نيروي شورشي طالبان از جمله يكي از فرماندهان اين گروه در حمله هوايي نيروهاي ائتلاف كشته شدند.

سخنگوي نيروهاي ائتلاف نيز اعلام كرد : ده نيروي شورشي طالبان در حمله هوايي نيروهاي خارجي به منطقه نجراب كشته شدند اما كشته شدن غير نظاميان افغان را در اين عمليات تكذيب كرد.

هر چند حدود هفتاد هزار سرباز از دو نيروي بين المللي يكي وابسته به سازمان پيمان آتلانتيك شمالي ناتو و ديگري تحت فرماندهي آمريكا در نقاط مختلف افغانستان براي تامين امنيت آن فعاليت مي كنند اما از نزديك به دو سال پيش تاكنون شدت خشونتها و ناامني در اين كشور دو برابر شده است و در اين ميان بسياري از قربانيان درگيريها و خشونتها غير نظاميان بي گناه افغان هستند.

گفتني است در اثر حمله هوايي نيروهاي ائتلاف به رهبري آمريكا در منطقه شيندند از ولايات هرات نيز 90 غير نظامي شامل 60 كودك و 30 زن و مرد در بمباران نيروهاي ائتلاف كشته شدند.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن