تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نظرسنجي ايرنا / براي اعتلاي دوباره كشتي چه بايد كرد ؟ سيروس پور: توجه به رده‌هاي پايه بايد در دستور كار قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نظرسنجي ايرنا / براي اعتلاي دوباره كشتي چه بايد كرد ؟ سيروس پور: توجه به رده‌هاي پايه بايد در دستور كار قرار گيرد
ورزش. كشتي. سيروس پور. نظرسنجي
رئيس اسبق فدراسيون كشتي در نظرسنجي ايرنا براي اعتلاي دوباره كشتي كه در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن شكست سنگيني خورد، گفت: اگر مسولان فدراسيون كشتي خواهان اعتلاي دوباره كشتي هستند بايد از همين امروز توجه به رده‌هاي پايه را در دستور كار خود قرار دهند.

پرويز سيروس پور روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ادامه داد:
توجه و حمايت از رده‌هاي سني نونهالان و نوجوانان مي‌تواند نتايج بسيار خوبي در آينده و در رده سني بزرگسالان داشته باشد.

هر زمانيكه ما يك تيم قدرتمند و استخوان دار در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان داشته ايم، در كنار آن تيم ملي كشتي بزرگسالان نيز در ميدان‌هاي معتبر بين‌المللي موفق عمل كرده است.

وي در خصوص عوامل ناكامي تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن افزود: كشتي گيران ملي پوش ايران در هر دو رشته آزاد و فرنگي در اين ميدان از نظر روحي و جسماني بسيار متزلزل و ناتوان نشان دادند.

رئيس اسبق فدراسيون كشتي تاكيد كرد: حضور نيافتن در رقابتهاي مهم بين المللي و تداركاتي و به كارگيري مربيان غيرمتخصص در تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران از ديگر عوامل اين ناكامي بود.

وي اضافه كرد: نبود برنامه ريزي صحيح و منطقي در انتخاب ملي پوشان المپيكي آن هم يك ماه مانده تا آغاز بازيهاي المپيك، لطمات جبران ناپذيري را به كشتي ايران وارد كرد.

سيروس پور اضافه كرد: مديريت كشتي هم به خوبي بر عملكرد مربيان تيم ملي نظارت نداشت و با سپردن اين مهم به افراد ناتوان و ناكارآمد، باعث تضعيف كشتي در المپيك شد. در حاليكه شخص اول فدراسيون كشتي خودش بايد تمام امور اين رشته ورزشي را در دست داشته باشد.

وي گفت: اگر خواهان موفقيت دوباره كشتي هستيم، بايد تغييرات اساسي و ملموسي را در اركان فني كشتي ايجاد كنيم. بايد از مربيان كارآمد، جوان و تحصيل كرده در راس تيم‌هاي ملي ايران استفاده شود.

رئيس اسبق فدراسيون كشتي اظهار داشت: مديريت كشتي بايد نظارت جامع و محسوسي بر عملكرد مربيان و حتي كشتي گيران داشته باشد و كشتي گيران طراز اول و شاخص نيز در طول سال تحت نظر فدراسيون كشتي باشند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: كشتي ايران همشيه بر بام جهان تكيه زده است و با كمي درايت و برنامه ريزي مي‌توان كشتي را دوباره به جايگاه واقعي اش رساند.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن