تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برای وبلاگتان در عرض دو دقیقه یک TinyURL بسازید


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: سرویس های کوتاه سازی آدرس نظیر TinyURL و bit.ly و امثالهم سرویس های خوب و کارآمدی هستند ولی از مشکلاتی هم دارند که ممکن است لینک های شما را به خطر بیاندازند. از جمله این مشکلات میتوان به پولی شدن این سرویس ها و ارائه ندادن آمار اشاره کرد.
اخیرن Google Apps سرویس کوتاه کردن آدرس وبلاگ را برای کاربران خود معرفی کرده است اما تنها مشکل این سرویس این است که فقط برای کاربرانی ارائه شده است که دامنه شخصی دارند و افرادی که در سرویس های مجانی وبلاگ نویسی می کنند نمی توانند از این سرویس استفاده کنند. از جمله فواید دیگر این سرویس می توان به ارائه آماری اشاره کرد که این سرویس در اختیار شما قرار می دهد.
برای شروع شما می توانید روی این لینک کلیک کنید (http://www.google.com/enterprise/marketplace/viewListing?productListingId=5143210+6352879591152674960) و این سرویس را در دامنه Google Apps خود اضافه کنید. در حالت عادی این سرویس روی shortlinks.example.com تنظیم شده است ولی شما می توانید به دلخواه خود یک زیردامنه دیگر انتخواب کنید تا لینک های شما در آن زیر دامنه نمایش داده شوند.



http://www.mobin-group.com/image/reg/images/4001_resize.gif

http://www.mobin-group.com/image/reg/images/54192_resize.jpg

در قسمت دیگر لازم است شما وارد کنترل پنل خود شوید و یک CNAME جدید بسازید و همان نامی که قبلن انتخواب کردید را وارد کنید و Value آن را به ghs.google.com تغییر دهید و چند دقیقه منتظر بمانید تا تنظیمات DNS شما اعمال شود. حال سرویس کوتاه سازی شما فعال است.

http://www.mobin-group.com/image/reg/images/86083.gif

این سرویس برای کسانی که از سرویس های کوتاه سازی استفاده می کنند بسیار مناسب است و شما به هیچ وب سرور و پایگاه داده MySQL یا اسکریپ PHP نیاز ندارید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن