تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816676559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کليک روي خبر


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: موبايل هاي سرقت شده در انگليس مسدود مي شوند

شرکت هاي تلفن همراه انگليس اعلام کردند: تقريبا 80 درصد از تلفن هاي همراه به سرقت رفته در 5 شبکه خدمات رساني تلفن همراه انگليس پس از 48 ساعت مسدود خواهند شد.
به گزارش موج، به منظور کاهش آمار سرقت تلفن همراه در کشور انگليس ، شرکت هاي تلفن همراه خدمات نويني را ارائه داده اند طي اين فعاليت ها ، تلفن هاي دزديده شده پس از 48 ساعت توسط اپراتورهاي تلفن همراه مسدود مي شود.اين سرويس جديد در پايان سال جاري راه اندازي مي شود اما براي تلفن هاي همراهي که خدمات رساني به آنها از سوي اپراتورهاي خارجي است ،اين خدمات صورت نمي گيرد.

امکان دانلود رايگان کتاب توسط سايت گوگل

مقامات سايت گوگل از فراهم آوردن امکان دانلود رايگان کتاب هاي خارج از محدوديت هاي قانون کپي رايت به صورت فرمتPDF خبر داد.
به گزارش ايلنا، اين سرويس جديد براي کاربران اين امکان را فراهم مي کند تا بتوانند برخي از کتاب هاي بسيار کمياب را از بزرگ ترين کلکسيون هاي جهان دانلود کرده و مطالعه کنند.
بنابر گفته مقامات گوگل، ليستي از کتاب هايي که به سرويس دانلود رايگان مجهز شده اند در سايت گوگل وجود دارد که با کليک بر روي هر يک امکان دانلود فراهم مي شود.
شايان ذکر است، بخشSearch Book Google دانشگاه هاروارد و کتابخانه ملي نيويورک به ارايه آنلاين کتاب هاي مرغوب، کمياب و حتي ناياب بر روي اين سايت کمک خواهند کرد.

فرصت 2 هفته اي برزيل به گوگل

مقامات کشور برزيل به سايت گوگل برزيل 15 روز فرصت دادند تا مطالب و اطلاعاتي را که عامل فعاليت هاي جنايي و تشويق به مصرف مواد مخدر هستند را از روي سايت خود پاک کند.
به گزارش ايلنا، مقامات کشور برزيل تهديد کرده اند در صورت سرپيچي گوگل از اجراي اين درخواست، برزيل گوگل را 23 هزار دلار جريمه خواهد کرد.
گزارشات حاکي است، بلوکه کردن وب سايت اورکات که از جمله وب سايت هاي پر طرفدار گوگل در ميان جوانان برزيلي است، اصلي ترين درخواست کشور برزيل بوده است.
گفتني است، در ماه مي سال جاري، گوگل به مقامات برزيلي اطمينان داده بود که وب پيج اورکات را که عامل اصلي بسياري از جنايات به وقوع پيوسته در اين کشور بوده است را بلوکه خواهد کرد; اما تا کنون هيچ اقدامي مبني بر بلوکه کردن اين سايت صورت نگرفته است.

گوگل، برترين وب سايت قاره اروپا

جديدترين رده بندي ماهانه ي برترين وب سايت هاي اينترنتي اروپا نشان مي دهد که گوگل همچنان محبوب ترين و پرمراجعه ترين وب سايت در نظر شهروندان اروپا محسوب مي شود.
به گزارش ايسنا، اين گزارش نشان مي دهد: سايت هاي گوگل در جولاي 2006، پرمخاطب ترين وب سايت ها در ميان رقباي خود بودند و توانستند 156/3 ميليون کاربر را جذب کنند.
در رتبه ي دوم اين رده بندي سايت هاي مايکروسافت قرار دارد که با 144/1 ميليون بازديدکننده بعد از گوگل رکورددار بوده اند; اما سايت هاي ياهو در مکان سوم اين رده بندي قرار دارند که توانستند در مجموع 99/5 ميليون بازديدکننده داشته باشند.
وب سايتeBay بزرگ ترين بازار خريد و فروش آنلاين در جهان است که 86/2 ميليون کاربر را سرويس دهي کرده است.
اين گزارش همچنين نشان مي دهد که 75 درصد جمعيت آنلاين اروپا در ماه جولاي حداقل يک بار به وب سايت گوگل مراجعه کرده اند; درحالي که اين ميزان در آمريکا 60 درصد بوده است.
گوگل به لطف سرويس هاي متعددي که ارايه مي دهد، توانست در ماه جولاي در ميان 15 کشور اتحاديه ي اروپا و 13 کشور، وب سايت برتر لقب بگيرد.

راه اندازي سريع ترين خط اينترنتي جهان در نيوزلند

سريع ترين خط اينترنتي جهان روز گذشته در مرکز آموزش و تحقيقات پيشرفته ي نيوزلند راه اندازي شد.
به گزارش ايسنا، براساس اعلام وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات اين کشور، مرکز آموزش و تحقيقات پيشرفته ي اين کشور موفق به راه اندازي يک خط اينترنتي "فوق سرعت" شده است که قادر به انتقال اطلاعات با سرعت 10 گيگابايت در ثانيه مي باشد.
اين ميزان سرعت انتقال اطلاعات، 10 هزار برابر سريع تر از سرعت خطوط پهناي باند فعلي در جهان و 20 هزار برابر سريع تر از خطوطup -bial است.
دولت نيوزلند براي راه اندازي اين خط اينترنتي فوق سرعت 43 ميليون دلار هزينه کرد.

90 درصد از رايانه ها; آلوده به برنامه هاي جاسوسي هستند

تحقيقات بدست آمده از سوي مراکز تحقيقاتي آمريکا نشان مي دهد ، بيش از 90 درصد از رايانه هاي کاربران اينترنتي به برنامه هاي جاسوسي آلوده هستند.
به گزارش موج، شرکت هاي امنيتي تا پيش از اين انتظار داشتند با گذشت زمان و پيشرفته تر شدن برنامه هاي ضد جاسوسي ، آمار حملات اين برنامه هاي مخرب کمتر شود اما گزارش ها حاکي از آن است ، نه تنها ميزان اين حملات کمتر نشده بلکه به طور بسيار گسترده اي افزايش داشته است.
تعداد اين حملات از فصل پاييز سال گذشته تا کنون به طرز قابل توجهي افزايش داشته است و اين درصد رشد 90 درصد بر آورد شده است در فصل دوم اقتصادي سال جاري تعداد انواع برنامه هاي جاسوسي نيز به 30 نوع افزايش پيدا کرده است.
لازم به ذکر است ، فناوري هاي پيشرفته برنامه هاي جاسوسي و انتشار غير قانوني برنامه هاي ضد جاسوسي و اطمينان بيش از حد کاربران به برنامه هاي رايگان اينترنتي سبب افزايش آمار حملات شده است. انگليس بيشترين آمار حملات جاسوسان اينترنتي را داشته است به طوري که به ازاي هر رايانه 30/5 نوع حملات جاسوسي مشاهده شده است و اين در حاليست که آمار جهاني برابر 24/5 مي باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن