تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815652666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
كشف دو محموله بزرگ كالاي قاچاق در پايتخت
ماموران و كارآگاهان پليس موفق شدند در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه دو محموله بزرگ كالاي قاچاق را در پايتخت كشف و توقيف كنند. كارآگاهان مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي تهران بزرگ اين محموله ها را در يك انبار بزرگ كالا در جنوب تهران كشف و ضبط كردند. به دنبال دريافت گزارش مردمي در خصوص تخليه محموله بزرگ كالاي قاچاق در يك كارگاه توليد اسفنج و ابر در"صالح آباد بهشت زهرا" بلافاصله چند اكيپ ويژه از كارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي به محل مورد نظر اعزام شدند. در بازرسي از اين انبار مقادير بسيار زيادي انواع پوشاك، لوازم آرايشي و بهداشتي، كفش و كيف زنانه و مردانه خارجي فاقد اسناد و مدارك گمركي كه در دو غرفه از كارگاه مذكور دپو شده بود، كشف شد. اين محموله بوسيله 11 دستگاه كاميون و يك دستگاه نيسان از محل مذكور بارگيري و پس از تشكيل پرونده به همراه صاحب انبار بنام " علي " جهت سير مراحل قانوني به گمرك ارجاع شد. همچنين كارآگاهان مبارزه با قاچاق در يك عمليات جداگانه تعداد يكهزار و 53 دستگاه گوشي تلفن همراه و 50 كارتن لوازم آرايشي و بهداشتي و پنج كيسه پوشاك فاقد مدارك و اسناد گمركي را نيز كشف كردند. با دريافت اطلاعات مردمي پليس متوجه شد، يك دستگاه كاميون از يكي از بنادر جنوبي مقادير زيادي كالاي قاچاق را بارگيري و در انباري در خيابان "فدائيان اسلام" (جنوب تهران) تخليه كرده است. بلافاصله اكيپي از كارآگاهان مبارزه با قاچاق به محل مورد نظر مراجعه و اين مكان را تحت نظر قرار داده و در عملياتي ضربتي ضمن توقيف كالاهاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 500ميليون ريال پنج نفر از حاملين و مالكين كالا به اسامي "سهراب، عبدالله، كريم، اميد و محمد" را دستگير كردند.

دستگيري دستفروشان فيلم هاي غيرمجاز
دستفروشان فيلم هاي كپي غيرمجاز و غيراخلاقي در دو منطقه سعادت آباد و شهرك غرب تهران دستگير شدند.بنابراين گزارش بيش از هفت هزار فيلم كپي غيرمجاز و غيراخلاقي توسط تيم عملياتي ستاد مبارزه با محصولات غيرمجاز سمعي و بصري و سينمايي تيرماه در تهران كشف و ضبط شد.تيم هاي عملياتي ستاد مبارزه با محصولات غيرمجاز سمعي و بصري با حضور در دو منطقه سعادت آباد و شهرك غرب اقدام به شناسايي و كشف فيلم هاي كپي غيرمجاز و غيراخلاقي كرده و چند دستفروش متخلف را دستگير و بازداشت كردند.اين عمليات كه با همكاري پليس امنيت در دو مرحله انجام و در آن بيش از 2000 دي وي دي كپي غيرمجاز و 4000 دي وي دي غيراخلاقي كشف و ضبط شد.

دستگيري سارقان مسلح مامورنما در اهواز
رئيس پليس آگاهي استان خوزستان از دستگيري دو سارق مسلح مامورنما كه از اوايل سال 86 تاكنون اقدام به اخاذي هاي متعدد در اهواز كرده اند، خبر داد. اين مجرمين تحت عناوين ماموران حفاظت اطلاعات، اطلاعات، پليس آگاهي، امر به معروف و نهي از منكر و كميته امداد و نيز با همراه داشتن سلاح گرم(كلت كمري)، بي سيم، دستبند و كارت شناسايي اقدام به اخاذي هاي متعدد از مردم كرده اند. اخاذي آنها بيشتر سرقت وجوهات نقدي و طلا و جواهرات بوده است. مجرم اصلي اين پرونده از 2 ماه پيش و با انجام كارهاي اطلاعاتي و عمليات شبانه روزي پليس، تحت تعقيب قرار گرفت و چند روز است كه دستگير شده است. اين فرد به هويت "حسن. چ" كه شش سابقه محكوميت و زنداني شدن به دليل جرايم كلاهبرداري، جعل اسناد، زناي محصنه، سرقت مسلحانه، حمل و نگهداري سلاح غيرمجاز و اخاذي با استفاده از عنوان مامور را دارد، اواخر سال 85 از زندان مرخصي گرفته، متواري مي شود و از همان وقت اقدام به اخاذي و زورگيري هاي متعدد مي كند. وي بلافاصله پس از متواري شدن از منزل مسكوني خود در اهواز، به شهرستان آغاجاري نقل مكان مي كند و به سرقت هاي خود در اهواز، سربندر، رامهرمز، بهبهان و... مي پردازد. بيشتر مناطقي كه در اهواز و حومه به سرقت در آنها پرداخته است، ملاشيه، بقايي، كوت عبدالله، حميديه و حصيرآباد بوده است. "حسن. چ"، 42 ساله، تاكنون به 50 فقره سرقت و اخاذي تحت عناوين مختلف دولتي پرداخته است كه تاكنون حدود 20 نفر از مالباختگان با حضور در آگاهي استان وي را شناسايي و شكايت كرده اند. اين سارق مامورنما از 2 ماه پيش با مشخصاتي كه مالباختگان از وي در اختيار پليس قرار دادند، چهره نگاري و چهره هاي فرضي ترسيم شده از او با آلبوم عكس سارقان سابقه دار تطبيق داده شد و در نهايت با استفاده از منابع و مخبران محلي و تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي، دستگير شدواز او تاكنون يك فقره اسلحه كلت كمري و پنج عدد فشنگ مربوطه، مقداري مواد مخدر از نوع ترياك، دو زوج پلاك مربوط به خودروهاي تاكسي و شخصي كه جهت سرقت ها مورد استفاده قرار گرفته اند، تعداد زيادي مدارك شناسايي مسروقه از قبيل گواهينامه، كارت ملي، شناسنامه و... و پنج عدد كارت سوخت مسروقه مربوط به خودروهاي مختلف، به دست آمده است.

كشف دومين باند قاچاق انسان در تهران
سرپرست دادسراي فرودگاه از شناسايي دومين باند قاچاق استان كه اتباع پاكستاني را به تهران قاچاق كردند طي 2 ماه گذشته در تهران خبر داد. قاضي اسديان افزود: 22 نفر از اتباع كشور پاكستان در مقابل پرداخت مبلغ 400 هزار تومان از مرز مير جاوه وارد كشور و به تهران منتقل شدند.وي با بيان اين كه قاچاقچيان بعد از انتقال آن ها به تهران اين افراد را در يكي از محلات جنوبي تهران رها كردند گفت: ماموران اين افراد كه در يكي از محلات جنوبي تهران رها شده بودند دستگير و پرونده براي رسيدگي به دادسرا ارسال شد.سرپرست دادسراي فرودگاه ادامه داد: مطابق اظهارات اين افراد همگي از مرز مير جاوه و با پرداخت پول به يك قاچاقچي به تهران منتقل شده اند و هيچ كدام از آن ها نيز قاچاقچي فوق را نمي شناسد.قاضي اسديان با اشاره به آغاز تحقيقات قضايي براي شناسايي قاچاقچي كه اين افراد را به تهران منتقل كرده است، به فارس گفت: تحقيقات در اين باره ادامه دارد.وي گفت: همگي اين افراد در بازداشت هستند و بعد از طي مراحل قانوني از كشور طرد خواهند شد.گفتني است طي 2 ماه گذشته اين دومين مورد از قاچاق انسان است كه اتباع كشورهاي پاكستان و افغانستان به تهران منتقل شده اند.

آدمكشي به خاطر يك سگ
دعواي دو مرد به خاطر كشته شدن يك قلاده سگ در زنجان به جنايت كشيد و مجرم، بازداشت شد. فريادهاي مرد 49 ساله اي به نام «منوچهر» پنجشنبه هفته گذشته، لرزه بر جان مردم روستاي «قويجوق» گرماب زنجان انداخت. سپس پليس به محل درگيري رفت و با ديدن جنازه خونين، بازپرس كشيك را در جريان جنايت قرار داد.تحقيق كارآگاهان نشان مي داد «منوچهر» به دنبال دعوا بر سر كشته شدن يك قلاده سگ، قرباني خشم دوستش «مراد» شده است.با افشاي اين مسئله، رديابي مجرم در دستور كار ماموران قرار گرفت و «مراد»خيلي زود تسليم قانون شد. متهم در حالي روانه بازداشتگاه شد كه پرونده در اداره آگاهي استان زنجان تحت رسيدگي است. همچنين چاقوكشي دو پسر 17و 19ساله در يكي از خيابان هاي بخش «قيدار» خدابنده -از توابع زنجان -يكي از آنان را روانه بيمارستان كرد.به گزارش ايسكانيوز، پسر زخمي كه از شكمش به شدت آسيب ديده است با تلاش پزشكان از مرگ نجات يافت و متهم بازداشت شد.علت اصلي درگيري خونين، مطالبه پول عنوان شده است.

كلاهبرداري 800ميليوني در پوشش مامور دولت
ابتكار -كلاهبردار حرفه اي كه با معرفي خود به عنوان يكي از كاركنان با نفوذ ادارات دولتي مبلغي هنگفت در حدود 800 ميليون تومان را از شهروندان تهراني كلاهبرداري كرده بود سرانجام توسط كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ به دام افتاد. به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور، سرهنگ محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ درباره اين خبر افزود: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر انجام كلاهبرداري توسط مجرمي در پوشش مامور دولتي و با توجه به مبلغ بسيار هنگفت اين كلاهبرداري و اهميت موضوع كارآگاهان اداره ششم پليس آگاهي بلافاصله وارد عمل شده و تحقيقات گسترده خود را براي دستگيري اين متهم آغاز كردند. وي ادامه داد: در حين انجام بررسيها 5 نفر ديگر از شهروندان نيز با مراجعه به اين اداره شكايت مشابه خود را مطرح كردند تا اين كه سرانجام متهم به نام «غ.ص» با تلاش شبانه روزي و بي وقفه كارآگاهان پليس در محل اختفاي خود به صورت غافلگيرانه شناسايي و دستگير شد. سرهنگ محمديان اضافه كرد: وي پس از دستگيري در بازجوييها به هشت ميليارد ريال كلاهبرداري از افراد مختلف اعتراف كرد و سپس براي تحقيقات بيشتر با صدور قرار روانه زندان شد. وي در خاتمه با اشاره به اين نكته كه به زودي جزئيات بيشتري از اين پرونده اعلام خواهد شد بار ديگر به شهروندان هشدار داد تا زماني كه به طرق مختلف از هويت افرادي كه خود را ماموران دولتي معرفي مي كنند، اطمينان حاصل نكرده اند از هرگونه همكاري و پرداخت وجه به آنها در هر شرايطي خودداري كنند.

شناي مرگبار در سدهاي ناآرام
دو پسر بر اثر بي احتياطي هنگام شناي غير مجاز در يك سد كوچك استان زنجان، جان باختند. كمك رسانان آتش نشاني و هلال احمر استان زنجان وقتي پي بردند دو پسر در سد «توده» شهرستان «ابهر» ناپديد شده اند بي درنگ دست به كار شدند.با توجه به احتمال غرق شدن «غلام.م» 19 ساله و «مهدي.الف» 21 ساله در عمق20 متري آب، عمليات غواصان آغاز شد و آنان پس از يك شبانه روز جست و جو، جنازه هاي قربانيان را از آب گرفتند.پيكرهاي دو پسر نگون بخت در حالي با دستور قضايي به سردخانه فرستاده شد كه شواهد نشان مي دهد آنها بر اثر بي احتياطي هنگام شناي غير مجاز غرق شدند.همچنين شنا در منطقه ممنوعه سد امير كبير كرج، براي سومين بار در تابستان امسال قرباني گرفت. جنازه پسر 22 ساله اي به نام «هومن» كه 24 ساعت از غرق شدنش مي گذشت روز گذشته در سد امير كبير كرج پيدا شد.او سومين نفري بود كه تابستان امسال به دنبال شنا در منطقه ممنوعه اين سد، جان سپرد. انتظار مي رود پليس با كنترل بيشتر درياچه ها، سدها و رودخانه ها به ويژه در روزهاي گرم سال از بروز چنين رخدادهاي تلخي جلوگيري كند. همچنين نصب تابلوهاي هشدار دهنده در كنار آب هاي خطرناك كه شنا در آنها مجاز نيست الزامي است.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن