تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815427304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
بازديد خبر نگاران از پروژه هاي عمراني شهرداري
بزرگترين پل هوايي كشور تا پايان سال در اصفهان
به بهره برداري مي رسد

اصفهان -خبر نگار آفرينش
پاركينگ زير سطحي فرشادي , تقاطع غير همسطح هشت بهشت -بزرگمهر , تقاطع غير همسطح حكيم نظامي و پل روگذر امام خميني (ره) به عنوان چهار پروژه بزرگ شهرداري اصفهان , بيش از 50 درصد اعتبارات عمراني اين شهر را به خود اختصاص داده اند. به منظور اطلاع رساني مستمر و شفاف از چگونگي اجراي پرو ژه هاي عمراني سطح شهر , خبر نگاران و نما يندگان رسانه هاي گروهي از چهار پروژه در حال احداث بازديد كردند. اين پروژه منحصر به فرد ترين بزرگراه كشور با عنوان بزرگراه روگذر امام خميني در شهر اصفهان مراحل اجرايي احداث را مي گذراند.كه در حال حاضر ,مرحله نخست اجرايي اين بزرگراه در 5 كيلو متر به تصويب شوراي اسلامي شهر اصفهان رسيده است كه اين مرحله به سه فاز تقسيم بندي شده و فاز اول يك هزارو 200 متر, فاز دوم دو كيلومتر و فاز سوم يك هزار و 800 متر طول دارد كه براي اجراي كامل قسمت اول 500 ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده كه 100 ميليارد ريال براي فاز اول200, ميليارد ريال براي فازدوم و 200 ميليارد براي فاز سوم اعتبار تخصيص يافته است.كه براساس پيش بيني به عمل آمده , فاز اول و دوم اين بزرگراه رو گذر تا پايان سال جاري و فاز سوم نيز تا پايان سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

استاندار قم :
179 پروژه شهري قم در هفته دولت
به بهره برداري مي رسد

قم - خبرنگار آفرينش
استاندار قم از به بهره برداري رسيدن تعداد 179 پروژه شهري قم همزمان با هفته دولت در قم خبر داد .
محمد ناظمي اردكاني در مراسم افتتاحيه نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم با عنوان "ما مي توانيم" با اشاره به اين مطلب گفت: تعداد 179 پروژه فرهنگي، ورزشي، راه ، مدرسه و ... با اعتباري بالغ بر 60 ميليارد تومان همزمان با هفته دولت در قم افتتاح مي شود .وي به مصوبات سفر اول هيات دولت به قم اشاره كرد و افزود: بسياري از پروژه هاي شهري و كلان شهري قم ناشي از تصميماتي است كه در سفر اول هيات دولت و رئيس جمهور به قم به تصويب رسيده است .استاندار قم با بيان اينكه در سفر دوم براي همه مشكلات و موانعي كه بر سر راه توسعه استان بود تصميم گيري شد خاطرنشان كرد: مبلغ 900 ميليارد تومان از اعتبارات بودجه سنواتي براي مصوبات اختصاص پيدا كرد و 670 ميليارد تومان تسهيلات در نظر گرفته شد .ناظمي اردكاني با تاكيد بر نگاه ويژه دولت به قم تصريح كرد: دولت همواره شهر قم را به عنوان شهري كه توليد انديشه ديني را به جهان عرضه مي كند مي شناسد و امروز دنيا تشنه آموزه هاي ديني است و آن را جز از قم نمي جويد .وي در بخش ديگري از سخنان خود عنوان كرد: دولت خود را از مردم مي داند و رفتارهاي آن در سطوح مختلف، مردمي است .استاندار قم به آرامش عرصه سياسي در كشور اشاره كرد و اظهار داشت: در دولت نهم آرامش خوبي بين طيف هاي سياسي برقرار شده و التهاب هاي سياسي در زمان اين دولت به حداقل خود كاهش پيدا كرد.ناظمي اردكاني با تاكيد بر همگرايي در جامعه عنوان كرد: وحدت خوبي دراستان ها برقرار شده و شاهد افزوني اعتماد مردم به كارگزاران دولت هستيم كه اين اعتماد هيچ گاه به اين اندازه نبوده است .وي افزود: تمامي پروژه هاي نيمه تمامي كه از دولت گذشته باقي مانده بود به اتمام رسيده و شاهد بهره برداري پروژه هاي كوچك و بزرگ در كشور هستيم .استاندار قم از افزايش صادرات در كشور خبر داد و تصريح كرد: صادرات از هر مقطعي چند برابر افزايش پيدا كرده و واردات هم عمدتا در مواد اوليه و ماشين آلات بوده كه براي توسعه بنگاه هاي زودبازده استفاده مي شود .ناظمي اردكاني در پايان ابراز داشت: امروز خود براي سرنوشت كشورمان تصميم مي گيريم و اتكا به فرهنگ بومي داريم و هر روز كه مي گذرد از فرهنگ تحميلي غرب فاصله مي گيريم .

اشكالات فني خود پرداز بانك ملي استان اردبيل
بر طرف مي شود
اردبيل - خبر نگار آفرينش
رييس شعب بانك ملي استان اردبيل گفت:اشكالات فني دستگاهاي خود پرداز كه اخيرا نمود بيشتري داشته بزودي بر طرف مي شود.كوروش فررهودي گفت: خوشبختانه در شرايط كنوني اكثر بانكها اعم از دولتي و خصوصي به جز چند موسسه اقتصادي به سيستم شتاب متصل بوده و دارندگان كارت خود پرداز مي توانند از تمامي دستگاهها استفاده نمايند عمده مشكلات فني اين دستگاهها عدم استفاده صحيح بعضي از كار بران مثل استفاده از كارتهاي غير مر بوط و كارت تلفن و كارت سوخت مي باشد.وي افزود : گير كردن پول به علت فر سودگي , خراب بودن كاستهاي پول گذاري و اتمام كاغذ ژرنال از ديگر عوامل اشكالات فني خود پردازهاي بانك ملي است كه تمامي موارد خرابي خوشبختانه از طريق پيامك به اپراتور هاي دستگاه اعلام و نسبت به رفع آن اقدام مي شود . رييس شعب بانك ملي استان اردبيل از استاني نمودن صدور كارت ملي خبر دادو گفت: توليد كارت و رمز آن به صورت جدا گانه به خاطر امنيت موضوع در مركزصدوريت مي گيردو علت اصلي تا خير ده روزه آن عمدتا به حمل و نقل آن بر مي گردد. اخيرا در خصوص استاني نمودن صدور كارت ملي مطالعاتي صورت گرفته كه در صورت تاييد نهايي كارتهاي ملي در خود استان صادر خواهد شد . در چهار ماهه اول سال جاري 17 هزار و 711 فقره كارت ملي و يكهزار و 593 كارت مجدد به متقا ضيان صادر شده است. رييس شعب بانك ملي استان اردبيل گفت : در حال حاضر اين شعب با 52 شعبه فعال 46 , دستگاه خود پرداز 175 دستگاه پايانه هاي فروش 89 دستگاه pinpabo و يك واحد پايگاه شبانه روزي خود پرداز و 50 شعبه مجهز به سيستم سيبا آماده ارائه خدمات به مشتريان مي با شد.

مدير كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس آذربايجان غربي:
30 واحد آموزشي در آذربايجان غربي در حال ساخت است

اروميه- خبرنگار آفرينش
براي ساخت و احداث 30 واحد آموزشي بيش از 120 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان آذربايجان غربي هزينه مي شود.
مدير كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس آذربايجان غربي مجموع زيربناي اين واحدهاي آموزشي را 34 هزار متر مربع اعلام كرد و اظهار داشت: با بهره برداري از اين واحدهاي آموزشي 200 كلاس درس به مجموع كلاس هاي درس شهرهاي آذربايجان غربي افزوده مي شود.
فريبرز اسماعيل زاده گفت: بيش از نيمي از اين واحدهاي آموزشي سال تحصيلي آينده به بهره برداري مي رسد. وي تصريح كرد: امسال براي احداث و تكميل پروژه هاي آموزشي در حال اجرا بيش از 48 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته كه نسبت به سال گذشته چند برابر افزايش يافته است.
اسماعيل زاده با اشاره به اينكه از اين ميزان پروژه آموزشي هفت واحد آموزشي در شهرستان تكاب در حال ساخت است خاطرنشان ساخت: براي احداث اين واحدهاي آموزشي 34 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار هزينه مي شود.
وي مدارس 12 كلاسه دكتر شريعتي، سه مدرسه 10 كلاسه، يك مدرسه شش كلاسه شبانه روزي و دو مدرسه پنج كلاسه روستايي را از طرح هاي آموزشي در حال اجرا در تكاب برشمرد و يادآور شد: اين واحدهاي آموزشي از 40 تا 90 درصد پيشرفت فيزيكي در عمليات اجرايي برخوردار هستند و تا سال تحصيلي آينده به بهره برداري مي رسند.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن