تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805737856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه هنري
163 اثر به دبيرخانه جشنواره تئاتر
خياباني مريوان رسيد

با پايان مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسري تئاتر خيابان مريوان، 163 طرح پيشنهادي از سراسر كشور به دبيرخانه رسيد. به گزارش آفرينش شهرام كرمي، دبير جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان با بيان اين مطلب اظهار داشت: جشنواره امسال با استقبال چشمگير هنرمندان تئاتر خياباني رو به رو شده و تعداد آثار رسيده رشد قابل توجهي را نشان مي دهد. به زودي مرحله انتخاب آثار نيز شروع مي شود. وي تعداد آثاري كه پس از مرحله انتخاب در جشنواره اجرا مي شوند را 30 اثر نمايش خياباني اعلام كرده و افزود: هيئت انتخاب جشنواره در حال شكل گيري است و به زودي اعضاي آن معرفي خواهند شد. جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان 11 تا 14 مهر ماه سال جاري درمريوان برگزار مي شود.

نمايش و نقد مستند هاي كوساكوفسكي در سينماحقيقت

دو فيلم مستند از ساخته هاي «ويكتور كوساكوفسكي» مستند ساز برجسته سينماي روسيه به نمايش درآمده و نقد و بررسي اين آثار، با حضور «زاون قوكاسيان» نويسنده و منتقد نام آشناي سينما برگزار خواهد شد. به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، فيلم هاي مستند «تيش» و «سوياتو» از آثار تحسين شده «ويكتور كوساكوفسكي» كه پيشتر، در جشنواره بين المللي سينما حقيقت نيز به نمايش درآمده، ساعت 17 (11 شهريور) در سالن سينما حقيقت اين مركز روي پرده رفته و در ادامه، جلسه نقد و بررسي اين دو مستند برگزيده، با حضور زاون قوكاسيان برگزار خواهد شد. علاقمندان به منظور تماشاي اين فيلم ها و حضور در جلسه نقد و بررسي آنها مي توانند از ساعت 17 عصر دوشنبه، به سالن سينما حقيقت واقع در خيابان سهروردي شمالي، ميدان شهيد قندي، شماره 17 مراجعه نمايند.

سريال «قلمرو مرگ» جايگزين «افسران پليس» مي شود
پس از پايان سري چهارم مجموعه «افسران پليس»، سريال تلويزيوني «قلمرو مرگ» جايگزين آن مي شود. به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما، مجموعه تلويزيوني «قلمرو مرگ» محصول مشترك آمريكا و كاناداست و در فاصله زماني 2002 تا 2007 توليد شده است. بخش هاي مختلف اين سريال بيش از ده كارگردان داشته و از جمله مهم ترين بازيگران آن مي توان به آنتوني مايكل هال و كريس براون اشاره كرد. بنابراين گزارش، «قلمرو مرگ» داستان زندگي مردي است كه پس از حادثه اي به كما مي رود، او پس از بهبودي و خارج شدن از كما متوجه مي شود كه قدرت عجيبي پيدا كرده است. او مي تواند با نگاه به چهره آدمها، ذهن و فكر آنها را بفهمد. در هر قسمت از اين سريال داستاني براي او پيش مي آيد و او سعي مي كند تا جلوي اتفاقات ناگوار و فكرهاي بد آدمها را بگيرد. سري پنجم، ششم و هفتم سريال «افسران پليس» نيز خريداري شده است كه پس از مرحله دوبله از اين شبكه پخش خواهد شد.

با معرفي برگزيدگان رشته هاي مختلف هنرهاي تجسمي;
پانزدهمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان خاتمه يافت

پانزدهمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان مسلمان، با معرفي برگزيدگان رشته هاي مختلف به كار خود پايان داد. به گزارش آفرينش به نقل از ستاد خبري پانزدهمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان، با معرفي برگزيدگان رشته هاي نقاشي، طراحي، خوشنويسي، كاريكاتور، حجم، نگارگري، گرافيك و پوستر پانزدهمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان مسلمان به كار خود پايان داد. بنا بر اين گزارش، پانزدهمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي جوانان با انگيزه رقابت در عرصه خلاقيت هاي هنري و ارتقاي سطح تخصصي هنرجويان و با هدف ارتباط هنري هنرمندان جوان سراسر كشور و جوانان هنرمند ديگر كشورها از سوي مركز امور هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با مشاركت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان و با همكاري ادارات كل استان ها، در هفت رشته هنرهاي تجسمي برگزار شد. اين جشنواره از 4 تا 8 شهريورماه در گرگان برپا شد و در آخرين روز اين جشنواره به برگزيدگان رشته هاي مختلف هنرهاي تجسمي با حضور محمدحسين ايماني معاون امور هنري،محمود شالويي مديركل دفتر امور هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، غلامرضا منتظري مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان و دبير جشنواره، مسئولان استاني، هنرمندان و هنرجويان جوايزي اهدا» شد. بنا بر همين گزارش بر اساس راي هيات داوران نفرات برتر هفت رشته هنرهاي تجسمي به شرح زير اعلام شد:
رشته گرافيك:
تنديس پانزدهمين جشنواره به همراه 2 سكه بهار آزادي و لوح تقدير به جواد علي خوئيان (خراسان شمالي، برنده ممتاز)، تنديس پانزدهمين جشنواره به همراه يك سكه بهار آزادي و لوح تقدير به مريم قنبريان (تهران، برنده ويژه)، يك سكه بهار آزادي و لوح تقدير به سميه حيدري (چهارمحال بختياري، نفر اول)، يك سكه بهار آزادي و لوح تقدير به مهديس كازراني (گلستان، نفر دوم)، يك سكه بهار آزادي و لوح تقدير به محمد امين حق جو (فارس، نفر سوم).
رشته نگارگري:
تنديس پانزدهمين جشنواره به همراه 2 سكه بهار آزادي و لوح تقدير، به سمانه دوستي نيا (خراسان رضوي، نفر اول) 5/1سكه بهار آزادي و لوح تقدير، به مريم اقتصاد (آذربايجان غربي) و عباس شهسواري (كرمانشاه) مشتركا نفرات دوم، يك سكه بهار آزادي و لوح تقدير به زهرا پناهي (اردبيل) و اسدالله فقيهي (قم) مشتركا نفرات سوم.
رشته طراحي:
تنديس پانزدهمين جشنواره به همراه 1/5 سكه بهار آزادي و لوح تقدير به محمد علي فرخ نژاد (آذربايجان غربي)،5 1/ سكه بهار آزادي و لوح تقدير به ابوذر عميق (خراسان شمالي)، 1/5 سكه بهار آزادي و لوح تقدير به سعيد حسين (تهران)، 1/5 سكه بهار آزادي و لوح تقدير به محمد حسين شهيد قلاتي (فارس)، 1/5 سكه بهار آزادي و لوح تقدير به ناصر ياري پور (لرستان).
همچنين در بخش كارگاه شهري (ورك شاپ) اثر نقاشي به عنوان مقاومت به سرپرستي غلامعلي طاهري اجرا و به هنرمندان: مريم نادري (فارس)، سيد رضي رضوي (آذربايجان غربي)، ليدا بهرامي (كرمانشاه)، كوثر اطمينان (آذربايجان غربي) و جابر راشل (بنگلادش) اهدا» شد.

به مناسبت هفته جهاني مساجد مسابقه عكاسي بانوان
محراب راز و نياز در فرهنگسراي بانو

فرهنگسراي بانو با هدف توسعه فرهنگ نماز، دعا و نيايش و به مناسبت هفته جهاني مسجد اقدام به برگزاري مسابقه عكاسي از مساجد با عنوان محراب راز و نياز نموده است. به گزارش آفرينش، علاقمندان مي توانند آثار خود را تا تاريخ 15 شهريور 87 به دبيرخانه مسابقه ارسال نمايند. به سه نفر از برندگان اين مسابقه در تاريخ 25 شهريور 87 مصادف با ميلاد با سعادت امام حسن مجتبي (ع) هدايايي به رسم يادبود اهدا مي گردد. علاقمندان مي توانند آثار خود را به آدرس خيابان وليعصر (عج)، ضلع شمالي پارك ساعي، كوي ساعي، فرهنگسراي بانو ارسال نمايند.

اجراهاي فصلي تئاتر خياباني
چهار نمايش جديد در محوطه تئاتر شهر اجرا مي شوند
4 نمايش جديد اين هفته در قالب اجراهاي فصلي تئاتر خياباني در محوطه بيروني مجموعه تئاتر شهر اجرا مي شوند. به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي مجموعه تئاتر شهر، از شنبه تا پنجشنبه 9 تا 14 شهريور ماه نمايش هاي «بادبادك» به كارگرداني شاهد پيوند،« آخرين النگو» به كارگرداني جمشيد عسگري،« مسير مشترك» به كارگرداني مسعود محرابي و«چوپان فداكار، دهقان دروغگو» به كارگرداين حامد بي آزار ميزبان علاقه مندان تئاتر خياباني خواهند بود.
اين برنامه ها از ساعت 30:20 تا 22 در محوطه بيروني مجموعه تئاتر شهر اجرا مي شوند.

«كارگران مشغول كارند»در شانزدهمين نشست كانون فيلم انجمن منتقدان
شانزدهمين جلسه نمايش و نقد و بررسي فيلم كانون فيلم انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران به فيلم سينمايي «كارگران مشغول كارند» دومين ساخته «ماني حقيقي» اختصاص يافت. به گزارش آفرينش، به نقل از روابط عمومي انجمن منتقدان ، اين فيلم كه در سال 1384 بر اساس طرحي از عباس كيارستمي ساخته شده و در بيست چهارمين جشنواره بين المللي فيلم فجر نيز حضور داشته است ، در روز يك شنبه 10 شهريور ماه ساعت 17/30 در محل سالن شماره 2 خانه شهرياران جوان واقع در خيابان استاد نجات الهي (ويلا) نبش خيابان ورشو به نمايش درخواهد آمد.
بنابر اين گزارش، پس از نمايش فيلم جلسه نقد و بررسي آن با حضور ماني حقيقي نويسنده وكارگردان ، دكتر اميد روحاني و فاطمه معتمد آريا بازيگران فيلم و همچنين امير قادري به عنوان منتقد مهمان برگزار مي شود. حضور در اين برنامه براي كليه منتقدان و نويسندگان ، اعضاي صنوف خانه سينما و دانشجويان آزاد است.

با كارگرداني محمد رضا هنرمند
«آشپزباشي» با بازي پرستويي و معتمدآريا كليد مي خورد
پس از بازي در مجموعه تلويزيوني «زيرتيغ» ، پرويز پرستويي و فاطمه معتمدآريا در مجموعه تلويزيوني «آشپزباشي» به كارگرداني محمدرضا هنرمند هم در كنار هم بازي خواهند كرد .
به گزارش "ايسكانيوز" ، پيش توليد مجموعه تلويزيوني « آشپزباشي» آغاز شده بعد از ماه رمضان تصويربرداري آغاز خواهد شد .
فيلمنامه اين مجموعه ي 20 قسمتي را كه براي گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما توليد خواهد شد ،اصغر عبداللهي، اميرعباس ترابي و اميرحسين جهد دوست نوشته اند .
سريال آشپزباشي حدود 15 شخصيت اصلي دارد و ماجراهاي آن فقط در يك رستوران اتفاق نمي افتد، اگر چه شخصيت هاي اصلي در رستوران كار مي كنند و در واقع زوجي موفق اين رستوران را اداره مي كنند كه كارشان را از يك زيرپله شروع كرده اند و به مرور به موفقيت هاي زيادي دست پيدا كرده اند در ادامه داستان سو» تفاهمي باعث دلخوري اين زوج از يكديگر مي شود و اين آغاز يك جنگ تمام عيار خانوادگي ميان آن هاست كه 4 فرزندشان از اين درگيري آسيب مي بينند . محمدرضا هنرمند تاكنون مجموعه هاي تلويزيوني «كاكتوس» و« زيرتيغ» را براي تلويزيون كارگرداني كرده است كه در سريال زيرتيغ، پرستويي و معتمدآريا نقش هاي اصلي را بازي مي كردند .

«پانداي كونگ فو كار» از شبكه دو پخش مي شود
انيميشن سينمايي «پانداي كونگ فو كار» پس از ماه مبارك رمضان از شبكه دو سيما پخش مي شود. به گزارش آفرينش، به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما، اين شبكه تصميم دارد بعد از ماه مبارك رمضان هر ماه يكي از انيميشن هاي مطرح جهان را روي آنتن بفرستد.
بنابر اين گزارش، تا به حال مراحل فني و دوبله دو فيلم انيميشني در دستور كار قرار گرفته است.«پانداي كونگ فوكار» به كارگرداني مارك آزبورن داستان يك معبد قديمي در چين است، معبدي كه كونگ فو در آن به وجود آمد. در حالي كه مبارزه بين پنج مبارز براي انتخاب يكي از آنها به عنوان «جنگجوي اژدها» با حضور تعداد زيادي تماشاچي برگزار مي شود، تصادفي يك خرس پانداي چاق به نام «پو» وارد مبارزه و به دليل قدرت زياد به عنوان جنگجوي اژدها انتخاب مي شود، اين در حالي است كه تمامي اعضاي معبد با اين انتخاب مخالف هستند، اما رئيس معبد پافشاري عجيبي به اين انتخاب دارد و همين شروع ماجراهاي زيادي براي «پانداي كونگ فو» كار مي شود.
انيميشن وال ئي» E.Wall« به كارگرداني Stanton Anbrew انيميشن راجع به سرگذشت زمين در سال هاي آينده است. زماني كه آدم ها آنقدر زمين را آلوده و مملو از زباله كرده اند كه ديگر امكان زندگي برايشان نمانده و ناچار به ترك زمين مي شوند. آدم ها با سفينه اي به فضا مي روند و زمين خالي از سكنه مي شود فقط رباتي به نام وال ئي باقي مي ماند. او مسئول جمع آوري و دسته بندي زباله ها است. چند سالي كه مي گذرد آدم ها پشيمان مي شوند و به دنبال راهي براي بازگشت به زمين هستند. «وال ئي» و «پانداي كونگ فوكار» پس از تائيد اداره كل تامين برنامه خارجي سيما و خريد كپي رايت آنها از شبكه دو پخش خواهد شد.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 460]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن