تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816729795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي سپاهان: بازي خوب ذوب آهن غيبت چند ساله اش در ليگ را كم رنگ كرد/ سرپرست ذوب آهن: كليموف نشان داد در هندبال ايران بي رقيب است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سرمربي سپاهان: بازي خوب ذوب آهن غيبت چند ساله اش در ليگ را كم رنگ كرد/ سرپرست ذوب آهن: كليموف نشان داد در هندبال ايران بي رقيب است
شهرآورد حساس هندبال اصفهان بين تيم هاي فولاد مباركه سپاهان و ذوب آهن در هفته نخست بيست و يكمين دوره ليگ برتر با نتيجه 28 بر 27 به سود قهرمان كشور و سوم آسيا سپاهان به اتمام رسيد.
محسن طاهري سرمربي فولاد مباركه سپاهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تصريح كرد: شهرآورد حساس اصفهان در حالي بين سپاهان و ذوب آهن برگزار شد كه دو تيم ذهنيت هاي خاصي از ديدار داشتند همچنين ذوب آهن انگيزه مضاعفي براي رويارويي با قهرمان كشور و تيم سوم آسيا داشت و در سوي ديگر سپاهان نيز بايد از عناوين قهرماني خود دفاع مي كرد.

وي ادامه داد: بازي پر فشار و پر برخوردي را شاهدبوديم كه نوسانات زيادي را نيز در پي داشت اما تيم ما واقعاً خوب كار كرد اما ما نمي دانيم رو چه حسابي داور دو بازيكن سپاهان را در 10 ثانيه آخر در حالي كه فقط يك گل از حريف جلو بوديم، اخراج كرد، تجربه و تمركز بازيكن ها موجب شد تا ثانيه هاي آخر ديدار را چهار نفره مقابل شش هندباليست ذوب آهن كه همگي از بازيكنان با سابقه در رقابت هاي ليگ بودند، با برتري به پايان برسانند.

وي با اشاره به سرمربي روسي ذوب اهن يوري كليموف گفت: وي مربي سابقه در سطح ملي ايران است كه نشان داد در رده باشگاهي هم موفق عمل مي كند در اين بازي ذوب اهن بسيار شاداب و پر تحرك ظاهر شد و به نحوي عمل كردكه غيبت چند ساله اين تيم در ليگ برتر فراموش شد اما ذوب اهن در بازي تداركاتي با فولاد سپاهان نوين با اختلاف دو گل فقط به برتري رسيده بودكه در پي آن انتظار نداشتيم مقابل ما اينگونه قدرتمند با انرژي مضاعف به ميدان بيايد.

وي اضافه كرد: هر تيمي رو در روي سپاهان قرار گيرد بهترين بازي خود را ارائه مي كند بنابراين عملكرد و توان واقعي تيم ما از جمله ذوب آهن بايد در برابر ساير تيم هاي ليگ به جز سپاهان ارزيابي شود.

طاهري در خصوص قضاوت اين ديدار عنوان كرد: اشتباهات داوري كه در بسياري از صحنه ها به ضرر تيم ما تمام شد، روحيه تيم را به شدت كاهش داد و انگيزه ابتدايي بازيكنان را براي ارائه يك بازي بي نقص از بين برد.

وي با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنانش اظهار داشت: دروازه بان تيم در بازي اخير فوق العاده ظاهر شدند و خيلي از موقعيت هاي صددرصدحريف را دفع كردند و همچنين هندباليست هاي با تجربه تيم نيز در دقايق حساس نتيجه را حفظ كردند و در آخر منجر به برتري تيم شدند.

وي يادآور شد: در اين بازي 10 اخراج دو دقيقه اي از سوي داور به تيم ما تحميل كه باعث شد تا 20 دقيقه از بازي معادل يك سوم زمان بازي ما پنج نفره باشيم كه اميدوارم در ديدارهاي آتي عملكرد بهتري از داوران شاهد باشيم.

حميدرضا زماني سرپرست ذوب آهن نيز در ادامه به خبرنگار ما گفت: با توجه به اينكه تيم ما دير تشكيل شد و در روزهاي آخر سرمربي روسيه اي تيم بر سرتمرين حاضر شد، هماهنگي لازم را در اين ديدار نداشتيم اما در مجموع بازي بدي انجام نداديم اما شايسته برتري مقابل قهرمان كشور سوم آسيا نيز بوديم.

وي گفت: اشتباهات فردي بازيكنان به خاطر حساسيت بالاي اين ديدار و خراب كردن توپ هاي متعدد باعث شد تا نتيجه لازم را كسب نكنيم و به بازي هاي آينده اميد داشته باشيم.

زماني تصريح كرد: تصميم داريم در مورد داوري هيچ صحبتي نكنيم چرا كه اشتباهات سهوي انان جزوي از ورزش است كه فقط مختص به هندبال نيست.

وي با اشاره به سيستم خويب كه كليموف در زمين پياده كرده بود، بيان كرد: كليموف در زماني كه هدايت تيم مملي را بر عهده داشت، نشان داد كه با هندبال ايران آشناست و مي داند چطور بايد از اين نيروها به موقع در زمين استفاده كند.

سرپرست ذوب آهن يادآور شد: نتيجه ديدار برگشت با سپاهان اين گونه رقم نمي خورد و با هماهنگ شدن بازيكنان و تمرينات بيشتري مي توانيم بهتر از اين عمل كنيم./ز
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن