تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815191660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهدي كامراني : حضور دوباره بسكتبال ايران در المپيك ، محال است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مهدي كامراني : حضور دوباره بسكتبال ايران در المپيك ، محال است
گارد راس تيم ملي بسكتبال ايران، از پيشنهاد سه باشگاه آلماني و يك باشگاه ليتواني براي استخدام خود خبر داد.
مهدي كامراني، امروز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر، درباره وضع آسيب ديدگي خود گفت: بازي كردن در رقابت هاي المپيك پكن، باعث تشديد آسيب ديدگي من شده است و هم اكنون در حال سپري كردن دوران نقاهت خود هستم.

بازيكن تيم ملي بسكتبال درباره علت بازي كردن در رقابت هاي المپيك با وجود آسيب ديدگي اش گفت: آرزو داشتم براي سي ثانيه هم كه شده در رقابت هاي المپيك بازي مي كردم.

كامراني، درباره آينده حضور بسكتبال ايران در ميدان هاي بزرگي همچون بازي هاي المپيك نيز گفت: اگر بخواهيم در المپيك لندن هم حضور داشته باشيم، بايد كولاك كنيم و اگر بخواهيم درست نگاه كنيم، چين قدرت اصلي آسياست و شايد حضور بعدي ايران در المپيك در قرن بعدي، محقق شود.

بازيكن تيم ملي بسكتبال ايران، نبود امكانات را براي بسكتبال ايران بسيار مهم دانست و تصريح كرد: تيم هاي ملي بسكتبال ايران، در سالني تمرين مي كنند كه از نظر كفپوش، اصلاً استاندارد نيست و
زيرسازي اين سالن هم مناسب نيست و بسيار سفت و محكم است و سبب دردهاي زيادي در كمر و پاهاي اعضاي تيم ملي ايران مي شود.

كامراني گفت: برگزاري رقابت هاي جوانان آسيا، بسيار افتضاح بود و همه تيم ها در يك سالن جمع شده بودند و فضاي سالن هم به حدي گرم بود كه تيم ها به شدت مشكل داشتند.

بازيكن تيم ملي كشورمان تصريح كرد: تيم هاي حاضر در الميپك پكن، از امكانات خوبي برخوردار بودند و در مقايسه با آنها، بسيار عقب هستيم.

گارد راس تيم ملي بسكتبال، به ضعف پرورش بازيكنان زبده در بسكتبال ايران اشاره كرد و گفت: تيم ملي ايران در بسياري از پست ها بازيكن ندارد و تا چهار سال آينده، بايد براي تيم ملي ايران، بازيكن ساخته شود. مثلاً به جز حامد حدادي، بازيكني نداريم كه بتواند مثل وي بازي كند و به همين علت، از نظر بازيكن به شدت در فقر به سر مي بريم.

كامراني تصريح كرد: خوب بازي كردن حدادي در ان.بي.اي. سبب مي شود ديگر بازيكنان تيم ملي ايران هم به اين باشگاه ها جذب شوند و اين يك افتخار بزرگ براي بسكتبال ايران است.

بازيكن تيم بسكتبال مهرام گفت: حضور ايران در المپيك، به همه نشان داد در ايران، بسكتبال در سطح بالايي برگزار مي شود و به همين علت، ايران در واقع سود بزرگي از حضور در المپيك پكن برد.

بازيكن تيم ملي بسكتبال ايران، با اشاره به آسيب ديدگي خود گفت: به همين علت، براي حضور در باشگاه هاي خارج از كشور مشكل دارم و بايد پس از رفع اين موضوع، در فكر پيوستن به تيم ديگري باشم. ولي از سه تيم آلماني و يك تيم از ليتواني، پيشنهاد دارم و بايد با پيدا كردن يك مدير برنامه هاي خوب با اين باشگاه ها مذاكره كنم.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن