تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816413975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس آگاهي اصفهان خبرداد:كاهش85 درصدي سرقت هاي مسلحانه در استان


واضح آرشیو وب فارسی:موج: رييس پليس آگاهي اصفهان خبرداد:كاهش85 درصدي سرقت هاي مسلحانه در استان
خبرگزاري موج - رييس پليس آگاهي اصفهان از كاهش85 درصدي ميزان سرقت هاي مسلحانه استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، سرهنگ حسين زاده از افزايش 35 درصدي آمار كشفيات پليس آگاهي خبر داد و گفت: طي سال هاي گذشته استان اصفهان جزء سه استان نخست كشور در زمينه ميزان وقوع جرايم بود كه خوشبختانه طبق ارزيابي هاي انجام شده، در سال جاري از اين لحاظ در رديف پنج استان اول كشور نيز قرار نگرفته است و اين امر نشان گر كاهش ميزان جرايم در استان اصفهان است.
رييس پليس آگاهي استان ادامه داد: بررسي قتل هاي به وقوع پيوسته استان نشان مي دهد، بيش از 27 درصد از وقوع قتل ها به دليل حمل سلاح سرد توسط مجرمين و استفاده ناخودآگاهانه از آن در لحظه عصبانيت بوده است و به همين دليل پليس از اين پس برخورد جدي با حاملين سلاح هاي سرد را در دستور كار دارد و با آنان به شدت مقابله مي كند.
در ادامه اين نشست رييس پليس آگاهي اصفهان از شناسايي و دستگيري باند سه نفره سرقت از آرايشگاه هاي زنانه شهر اصفهان كه اعمال مجرمانه آنان طي 5 ماه گذشته شدت يافته بود خبر داد و اعلام كرد با دستگيري اين افراد، پرونده 4 فقره سرقت مسلحانه سال 86 بسته شد.
وي افزود: سرقت هاي مسلحانه سال 86، در ساعات پاياني شب و عموما از فروشگاهها و به شيوه هاي بسيار خشني صورت گرفته بود. سارقان در جريان اين سرقت ها با استفاده از يك قبضه سلاح كلت كمري، بدون آن كه كوچكترين سر نخي از خود به جا بگذارند از مغازه هاي مذكور سرقت مي كردند.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان ادامه داد: نخستين سرقت از آرايشگاه هاي زنانه شهر اصفهان در سال 85 صورت گرفت كه طي آن سارقين مرد، با سوء استفاده از باز بودن در وردي منزلي كه آرايشگاه زنانه در آن مستقر بوده است، وارد آرايشگاه شده و از قمه، قداره و سلاح هاي سرد براي تهديد خانم هاي مراجعه كننده به آرايشگاه استفاده مي كردند و از اين طريق طلاجات و و جوه نقد آنان را به سرقت مي بردند.سارقان در همه اين سرقت ها موفق به فرار شده بودند.
وي از دستگيري اين باند سه نفره كه همگي آنان داراي سابقه كيفري و معتاد به مواد مخدر بودند به عنوان تجربه اي بي نظير براي پليس آگاهي استان ياد كرد و بيان داشت: اين افراد علاوه بر شش فقره سرقت از آرايشگاه هاي زنانه تا كنون به 60 مورد سرقت عادي موتور سيكلت و منزل و نيز سرقتهاي مسلحانه از مغازه ها در سال 86 نيز اعتراف كرده اند.
به گفته وي سردسته اين باند، جوان 25 ساله اي به نام حسن-م اهل اصفهان است كه داراي سوابق كيفري متعددي است.
سرهنگ حسين زاده در ادامه دستگيري باند 9 نفره سرقت احشام در استان اصفهان را اعلام كرد و گفت: از حدود سه ماه پيش تا كنون گزارش هاي متعددي مبني بر سرقت مسلحانه و به عنف احشام به پليس آگاهي استان واصل شده بود كه نتيجه آن مجموع 45 فقره سرقت احشام طي 45 روز را نشان مي داد. از آن جا كه شيوه اين سرقت ها يكسان و تكراري بود، پليس آگاهي استان اقدامات ويژه اي را در دستور كار خود قرار داد و سرانجام موفق به شناسايي و دستگيري 9 نفر از متهمين مرتبط با اين سرقت ها شد. اين گروه كه فعاليت مجرمانه خود را به سركردگي رضا-ص، 37 ساله انجام مي داد، سوژه هاي خود را از ميان دامداران زحمت كش شهرستان هاي ميمه، شاهين شهر، اردستان و لايبيد انتخاب مي كرده و در مجموع بيش از يكصد و 50 ميليون تومان دام را به سرقت برده است.
وي اظهار داشت: از مجموع يك هزار و 500 رأس دام سرقت شده، 450 رأس كشف و ضبط شده است.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: دستگيري اين گروه دو ساعت پس از يك مورد سرقت احشام در شهرستان مباركه و با غافل گيري كامل سارقان انجام شد.
رييس پليس آگاهي استان با اشاره به اين كه معمولا سرقت احشام در فصل زمستان وفور بيشتري مي يابد، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه با دستگيري اين باند نگراني قشر زحمت كش دامداران از بابت ورود به فصل زمستان و افزايش اين سرقت ها مرتفع شد.
دستگيري سارقين خشن كارگاه هاي صنعتي، تعمير گاه ها و نمايندگي هاي فروش قطعات يدكي خودرو در اصفهان خبر ديگر رييس پليس آگاهي استان در جمع خبرنگاران بود.
سرهنگ حسين زاده در اين خصوص گفت: باند سرقت از تعمير گاه ها و نمايندگي هاي فروش قطعات يدكي خودرو كه طي 5/1 سال گذشته به بيش از 20 فقره سرقت در استان هاي اصفهان، فارس، چهار محال بختياري و قم مبادرت كرده بودند، به سركردگي رضا-ب ، 35 ساله كه از مجرمين سابقه دار يكي از شهرهاي اطراف اصفهان بوده و به تازگي از زندان آزاد شده بود، دستگير شده و 9 نفر عضو اين باند به اعمال مجرمانه خود اعتراف كرده اند.
وي افزود: شيوه اين گروه هجوم بردن به مغازه هاي مذكور و اعمال زياد خشونت بوده است تا حدي كه در چندين مورد با آزار جسمي شديد فروشنده يا صاحب مغازه و بستن دست و پاي آنان همراه بوده است. سارقين عموما لوازم يدكي خودروهاي مدل بالا و سواري را به سرقت برده و در ساير نقاط كشور به فروش مي رساندند.اين گروه در مجموع سرقت هاي مرتكب شده، بيش از 500 ميليون تومان از قطعات يدكي خودروها را به سرقت برده و از آن جا كه ارزش ريالي اموال مسروقه از نظر مالي آنان را تا مدت زيادي تأمين مي كرده است بر خلاف باند قبلي اين شيوه سرقت، زمان سرقت هاي خود را با فاصله زياد انتخاب مي كردند وبا توجه به برخوردار بودن بسياري از مغازه هاي اين صنف به تجهيزات ايمني و ضد سرقت، نقشه هاي خود را با برنامه ريزي كامل به اجرا در مي آوردند.
وي همچنين خبر دستگيري باند سارقين منازل را به خبرنگاران اعلام كرد.
طبق اظهارات سرهنگ حسين زاده اعضاي اين باند كه اهل يكي از استان هاي غربي كشور هستند، به مدت 4 سال اصفهان را براي اعمال مجرمانه خود انتخاب كرده بودند و در اين مدت 30 مورد دستبرد به منزل و سرقت طلاجات و وجوه نقد را مرتكب شدند.
اين مقام مسؤول پيرامون فعاليت اين باند اظهار داشت: سارقين با روش توپي زني(شكستن توپي قفل با استفاده از انبر قفلي) وارد منازل شده، در و پنجره منزل را مي شكستند و پس از به هم ريختن وسايل، طلاو و جوه نقد را به سرقت مي بردند. اين افراد داراي سوابق كيفري قمار، در گيري با مأموران انتظامي، تهيه، توزيع و مصرف مواد مخدر بوده و پس از آزادي از زندان اعمال مجرمانه خود را از سر گرفته اند. يكي از اين افراد هنگام دستگيري اقدام به خودزني با تيغ موكت بري كرده و همه آنان از نظر رواني در وضعيت ساديسم و مازوخيسم به سر مي برند. همگي به هپاتيت و ايدز مبتلا هستند و پيش از دستگيري عمده اوقات خود را در محل هاي آلوده و جرم خيز مي گذراندند.
وي همچنين شناسايي سارق كيف قاپ 25 ساله را مورد اشاره قرار داد و بيان داشت: سه ماه قبل خانمي در مراجعه به آگاهي اصفهان خبر سرقت 5/5 ميليون تومان از وجوه دريافتي خود از بانك را گزارش كرد. به گفته اين زن، در حالي كه اين مبلغ را از بانك دريافت كرده و با اتومبيل خود راهي منزل بوده است، موتور سواري حين توقف در پشت چراغ قرمز به او نزديك شده و كيف حاوي پول او را كه در صندلي كنار راننده بوده به سرقت برده است. زن در جريان اين سرقت، موتور سوار را تعقيب كرده و با او درگير شده است اما سارق سرانجام موفق به فرار مي شود. پس از چهره نگاري توسط مالباخته هويت فرد سابقه داري به نام علي-ط، 25 ساله به عنوان سارق كشف مي شود كه 4 سال پيش نيز به اتهام سرقت از كيفي هاي طلا دستگير شده بود و 6 ماه پيش آزاد شده است. اين فرد در خارج از استان به سر مي برد و پليس آگاهي موفق شد به محض حضور او در اصفهان، با تحت نظر قرار دادن منزل او، وي را در ساعت 2 بامداد دستگير كند. متهم تا كنون به 50 فقره سرقت با همدستي شخصي به نام مهرداد-ه اعتراف كرده است.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن