تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819751428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ژاپن بزرگترين بازار فرش دستباف ابريشم جهان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ژاپن بزرگترين بازار فرش دستباف ابريشم جهان
توکيو - سيد احمد شبيري - کشور ژاپن يکي از بزرگترين بازارهاي جهاني براي مصرف فرش دستباف ابريشم ايران در جهان است.

در حال حاضر از 138 ميليون جمعيت ژاپن تنها حدود 5000 خانه با فرش مفروش شده است.
در ژاپن زير اندازي سنتي بنام تاتامي وجود دارد که از جنس حصير است. اين کفپوش بدليل حشراتي که در آن لانه مي کنند موجب مشکلات تنفسي اي مي شود که با نفوذ به ريه فرد گاه منجر به خفگي او مي شود.

بنابر اين جستجو براي کفپوشي مناسب با معماري خانه ها و تمايلات هنري ژاپني ها فرش دستباف خصوصا نوع ابريشمي آن را بعنوان بهترين انتخاب مورد توجه و علاقه مردم اين کشور قرار داده است.

در حال حاضر ميزان واردات فرش به کشور ژاپن شايد کمتر از 5 درصد نياز اين بازار است و ما تا اشباع اين بازار فاصله زيادي داريم. البته خصوصيات ژاپني ايجاب مي کند تا ورود و عرضه کالا با دقت و حساسيت بالايي انجام شود تا اعتماد مردم اين کشور مخدوش نشود.

تجاري که در حال حاضر در ژاپن فعاليت مي کنند با درک صحيحي از اين ويژگي همواره تلاش کرده اند تا فرشي را که ارايه مي کنند دقيقا منطبق با اطلاعاتي باشد که به هنگام خريد به مشتري ارايه مي شود.

اتحاديه فرش دستباف ايران در ژاپن توانسته است نفوذ قابل ملاحظه اي را در ميان اقشار اين کشور بر اساس اعتماد متقابل و پاسخگويي بعد از فروش ايجاد نمايد.

اين اتحاديه از طريق ارتباط تنگاتنگي که با سايت اطلاع رساني فرش ايران برقرار نموده است تصميم دارد تا با ايجاد پل ارتباطي مناسبي ميان توليدات کشور با بازار ژاپن علاوه بر توسعه صادرات اين کالاي هنري، مانع ارايه فرشهاي غير ايراني به نام فرش ايران گردد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن