تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816403800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدوین آئین‎نامه واگذاری کارت اعتباری


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: / "دردسر" جدید برای کارگران
عضو هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران با بیان اینکه برای واگذاری کارت اعتباری 1.5 میلیون تومانی خرید کارگران نیاز به تدوین آئین‌نامه است، گفت: مطرح شدن این موضوع در حالی که هنوز خبری از آن نیست برای کارگران "دردسر" شده است.

علی دهقان کیا در گفتگو با مهر در خصوص اعلام واگذاری کارت اعتباری خرید به 2 میلیون نفر کارگر در فاز اول اجرا از سوی وزیر کار و امور اجتماعی، گفت: مهم ترین موضوع در این بخش این است که روش تضمین و تعهد بازپرداخت این مبالغ از سوی جامعه کارگری مشخص شود.

عضو هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران، اظهار داشت: ممکن است کارفرمایان بگویند که کارگران کوتاه مدت و آنهایی که قرارداد موقت دارند را تضمین نخواهند کرد پس لازم است که اگر دولت در این زمینه برنامه ای دارد آن را ارائه کند.

دهقان کیا ادامه داد: حال اگر قرار است دولت اعتبارات و منابعی را برای واگذاری کارت های اعتباری به کارگران در نظر بگیرد و به اصطلاح آن را به جامعه کارگری ببخشد که خیلی خوب است اما اگر تعهد بازگشت منابع را بخواهند بعید است که کارفرمایان همه نیروهای خود را تعهد کنند.

این مقام مسئول کارگری بر لزوم نوشتن آئین نامه ای در این زمینه تاکید کرد و بیان داشت: جامعه کارگری هنوز با ساز و کار پرداخت و واگذاری کارت های اعتباری آشنا نیست تا جایی که می توان گفت این موارد مطرح می شود و کارگران نیز آن را پیگیری می کنند اما ما به عنوان نمایندگان آنها و تشکل های کارگری جوابی نداریم.

وی با اشاره به اینکه واگذاری کارت های اعتباری با شرایط نامعلوم برای نمایندگان کارگری "دردسر" شده است، افزود: هم اکنون کارگران بسیار زیادی هستند که در این باره از ما می پرسند ولی نمی توانیم به ابهامات آنها پاسخ دهیم.

به گفته دهقان کیا، در حال حاضر حدود 7 میلیون و 500 هزار نفر کارگر بیمه شده در کشور وجود دارد که اگر بخواهیم به همه آنها کارت اعتباری 1 میلیون و 500 هزار تومانی واگذار کنیم نیاز به حدود 15 هزار میلیارد تومان منابع است.

عضو هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران با این موضوع که باید اعلام کنند منابع این کار از کجا تامین خواهد شد، بیان داشت: اگر بخواهیم شاغلین بخش های دیگر که آنها نیز به نوعی کارگر هستند را به این پروژه اضافه کنیم حدود 25 میلیون نفر خواهند شد که در این صورت نیازمند 40 هزار میلیارد تومان منابع هستیم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن