تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816264189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرگ بن لادن پایان تروریسم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: مرگ بن لادن پایان تروریسم نیست
[تصویر: 83a89a6ed7d779e5527e3cc1432967a6.jpg]
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا صبح دوشنبه با اعلام خبر رسمی کشته شدن اسامه بن لادن گفت: مرگ بن لادن به مفهوم پایان راه مبارزه با القاعده و تروریسم نیست.
[تصویر: break.gif]

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا صبح دوشنبه با اعلام خبر رسمی کشته شدن اسامه بن لادن گفت: مرگ بن لادن به مفهوم پایان راه مبارزه با القاعده و تروریسم نیست.



آمریکا طی سالهای اخیر به بهانه دستگیری بن لادن به چندین کشور حمله کرد و هزاران افغانستانی ، پاکستانی و عراقی را کشت .

کارشناسان سیاسی می گویند انتظار بر این بود که با مرگ بن لادن ، آمریکا با از دست دادن بهانه اش ، به کشتارهایش نیز خاتمه دهد اما اظهارات اوباما نشان داد که جنایات و کشتارهای آمریکا در جهان با بودن و یا نبودن بن لادن همچنان ادامه می یابد و خوی استکباری این رژیم با حذف بهانه ، از بین نمی رود.

به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، اوباما دقایقی پیش در نطقی که به صورت زنده از بسیاری از شبکه های خبری جهان پخش شد، گفت: امروز این خبر را برای مردم آمریکا و مردم جهان اعلام می کنم که اسامه بن لادن امروز در یک عملیات نظامی به دست نیروهای آمریکایی در پاکستان کشته شده است.

اوباما با اشاره به حوادث یازده سپتامبر و برخی دیگر از حملات تروریستی که گفته می شود بن لادن مغز متفکر اصلی در انجام آنها بوده است، گفت: پس از ۱۰ سال تلاش خستگی ناپذیر مبارزه علیه القاعده، ما به دستاوردهای زیادی در زمینه مبارزه با تروریسم در افغانستان و دیگر نقاط جهان دست یافته ایم.

رییس جمهوری دمکرات آمریکا که با استفاده از برخی واژه ها و جملاتی خاص، سعی داشت تا از موضوع کشته شدن بن لادن، به عنوان ابزاری تبلیغاتی به نفع خود استفاده کند و آن را دستاوردی برای دوران ریاست جمهوری خود تلقی کند، اظهار داشت: من بعد از اینکه رسما به عنوان رییس جمهوری آمریکا کارم را شروع کردم، بلافاصله گفت و گوهایی را با سازمان سیا درخصوص ضرورت تشدید تعقیب بن لادن برای دستگیری یا کشتن او انجام دادم و همواره بر ضرورت انجام این ماموریت تاکید داشتم.

رییس جمهوری آمریکا با بیان اینکه نیروهای آمریکایی از چند ماه قبل سرنخ هایی را درمورد مخفی گاه بن لادن در پاکستان پیدا کرده بودند، گفت: بالاخره هفته گذشته به این نتیجه رسیدیم که اطلاعات کافی و دقیق را برای انجام عملیات نهایی علیه بن لادن در اختیار داریم . بنابر این دستور آغاز عملیات برای دستگیری بن لادن وکشاندن او به پای میز محاکمه را صادر کردم .

اوباما در ادامه اظهارداشت:در عملیاتی که امروز به دست نیروهای آمریکایی در پاکستان انجام شد، گروه کوچکی از نظامیان آمریکایی عملیات را آغاز کردند و بدون اینکه به هیچ یک از آنها آسیبی برسد ، موفق شدند بن لادن را به قتل برسانند و جسد او هم اکنون در اختیار نظامیان آمریکایی است.

اوباما با این ادعا که در عملیات مذکور تلاش شد تا به غیرنظامیان آسیبی نرسد , هیچ اشاره ای به این موضوع نکرد که صدها و بلکه هزاران نفر از غیرنظامیان پاکستان به ویژه در دو سال اخیر قربانی حملات هواپیماهای بدون سرنیشین آمریکایی شده اند؛ حملات فراوانی که به بهانه مبارزه با شبه نظامیان و تروریست ها در خاک پاکستان صورت گرفته است.

اوباما در ادامه سخنانش کشته شدن بن لادن را بزرگترین دستاورد کشورش طی چندین سال مبارزه علیه القاعده دانست و افزود: کشته شدن رهبر القاعده به مفهوم پایان ماموریت ما در راه مبارزه با تروریسم نیست. بدون تردید باقیمانده عوامل القاعده همچنان سعی در ضربه زدن به ما خواهند داشت و ما باید کاملا هوشیار و آماده باشیم.

وی تاکید کرد:مبارزه آمریکا با القاعده به مفهوم مبارزه با اسلام نیست . همانگونه که جورج بوش نیز پس از حوادث یازده سپتامبر اعلام کرد، ما سر جنگ با اسلام نداریم و بن لادن را هم از رهبران مسلمانان نمی دانیم بلکه او از نظر ما قاتل تعداد زیادی از مسلمانان بود و تعداد زیادی از مسلمانان را در نقاط مختلف جهان به کشتن داد.

رییس جمهوری آمریکا در بخش پایانی سخنرانی خود، برای اینکه بتواند بخشی از محبوبیت از دست رفته اش نزد مردم کشورش را دوباره بدست اورد، خطاب به بازماندگان قربانیان حملات یازده سپتامبر گفت: امروز با کشته شدن بن لادن، عدالت اجرا شد.

[تصویر: break.gif]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن