تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812815088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کمیته انضباطی از مزدک میرزایی شکایت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 100617.jpg]
رییس کمیته انضباطی با اشاره به شکایت این کمیته از مزدک میرزایی گفت: در مورد کسانی که به داوران اهانت یا حمله می‌کنند، اشد تنبیهات را اعمال خواهیم کرد. برنا: مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون پس از حضور در کلاس توجیهی داوران فوتبال کشور اظهار داشت: باید این جلسه زودتر از این ها برگزار می شد چرا که داوران نکات قابل توجه بسیاری را عنوان کردند که می تواند در تصمیم گیری های ما تعیین کننده باشد. آنها گلایه های زیادی را مطرح کردند که شنیدم با رییس کمیته های مختلف دوست هستم و این خیلی خوب است که داوران را امروز از نزدیک دیدم زیرا اکثر گلایه هایشان به حق بود. اگر کمیته انضباطی از آنها حمایت نکند ممکن است فوتبال کشور دچار بحران شود.

وی افزود: آیین نامه جدید کمیته انضباطی به تصویب رسیده و در خصوص تخلفات نیز موارد مختلف آن ذکر شده و تنبیهات نیز شدید تر شده است. همه اینها به خاطر داوران است که به حقشان برسند که همه مربیان و بازیکنان و مدیرعاملان باشگاه ها می گویند که ملاک ما از این پس تنها داور خواهد بود. در جلسه کمیته انضباطی نیز هنگامی که از بازیکنان یا کادر فنی متخلف دعوت می کنیم دیگر داور مورد نظر در آن جلسه حضور نخواهد داشت؛ اگر هم توضیحاتی که داور داده کافی نباشد کتبا باید موارد بیشتری را عنوان کند دلیل این تصمیم نیز آن است که داوران درگیر رقابت های لیگ هستند و نمی توانند همیشه به جلسه کمیته انضباطی بیایند.

رییس کمیته انضباطی گفت: در مورد کسانی که به داوران اهانت یا حمله می کنند اشد تنبیهات را اعمال خواهیم کرد. متنی را آماده می کنیم که همراه با آیین نامه جدید به باشگاه ها ابلاغ خواهیم کرد که چون داوران قاضی مستطیل سبز هستند و برخورد با آنها در واقع عامل ایجاد نظم را زیر سوال می برد از این پس شدید ترین تنبیهات را برای متخلفان اعمال خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت: در برخورد انضباطی جدیدمان فرمی تهیه شده که درآن اهانت و حمله به داور در برگه مجزایی نگارش شده و با توجه به اهمیت این مساله آن برگه مستقیما به دست من می رسد و با سرعت و دقت بیشتری نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت. این اهانت و حمله به داور از زمان ورود به ورزشگاه تا زمان خروج و حتی شامل مصاحبه ها نیز می شود.

شریفی درباره موارد انضباطی دیدار پاس و راه آهن اظهار داشت: تخلفات راه آهنی ها که اعلام شد و امروز قرار است جلسه کمیته انضباطی فرهاد خیرخواه مهاجم پاس برگزار شود و در آن خصوص نیز رای خود را صادر خواهیم کرد.

رییس کمیته انضباطی در خصوص کاهش میزان محرومیت علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس گفت: در بازی پرسپولیس و استیل آذین ناظر انضباطی گزارش خود را ارایه کرد که باشگاه پرسپولیس به آن معترض بود؛ سپس از داور مسابقه استعلام گرفتیم و با توجه به تعارضی که میان نظر داور و ناظر وجود داشت نظر داور را ترجیح دادیم و عذر خواهی نورمحمدی را پذیرفتیم و رای نهایی اش نیز همین هفته اعلام خواهد شد. برخی دوستان گفتند که چرا رای نورمحمدی با آنچه که درباره سوشا مکانی و ماتیوس صادر شده برابر است در توضیح باید این را بگویم که دو بازیکن استیل آذین با توجه به تخلفاتشان رای های دیگری نیزخواهند داشت و این عادلانه نیست که نورمحمدی با آنها مقایسه شود.

شریفی همچنین از شکایت این کمیته از مزدک میرزایی گزارشگر دیدار پرسپولیس و مس خبر داد و عنوان کرد: گزارشگر دیدار به جای انجام دادن کار خودش به تحلیل رای کمیته انضباطی پرداخت و با ارایه تصویری ناقص از آن به نقد غیرمنصفانه تصمیمی که هنوز گرفته نشده اقدام کرد. کمیته انضباطی نیز از حقوق خود استفاده کرده و شکایت خود را به رییس شبکه می دهیم.

شریفی درخصوص چگونگی صادر شدن رای درباره محمدرضا خلعتبری گفت: این مورد را بیش از این نیز توضیح داده ام. قرار نیست کمیته انضباطی به بازی تیم ها نگاه کرده و رای را صادر کند؛ نمونه این مساله اعتراض زیادی را برایم به دنبال داشت و محروم کردن فرهاد مجیدی بود.

وی درخصوص تغییر آراء گفت: خیلی وقت ها شده که کمیته انضباطی رای را صادر کرده اما کمیته استیناف آن را نقض می کند. باید این را بگویم که اشتباه همیشه وجود دارد و ما معصوم نیستیم رای هایی که صادر می شود تا 2 ماه قابل تغییر است و اگر مرجعی بالاتر به آن رسیدگی نماید عوض خواهد شد.

شریفی درباره افرادی که برخی صحبت ها را عنوان می کنند اظهار داشت: این افراد باید حرف خود را ثابت کنند اگر این مساله صورت نگیرد با کمیته تخلفات حرفه ای برخورد می کنیم و اگر ثابت شود در کمیته انضباطی به موضوع رسیدگی خواهد کرد البته تا به امروز چنین مساله ای که مربی بخواهد حقش را ثابت کند وجود نداشته و چیزی گزارش نشده است. ضمن اینکه این مسایل نباید در رسانه مطرح شود چراکه این ها همه حرف است و وقتی این افراد به کمیته انضباطی دعوت می شوند دلیلی برای اثبات صحبت هایشان ندارند.

رییس کمیته انضباطی با تاکید دوباره نسبت به موضوع برخورد بازیکنان و کادر فنی با داوران عنوان کرد: تاکنون به اندازه کافی مدارا شده ولی از این پس به جای توصیه از اهرم های تنبیهی استفاده خواهد شد. از افرادی که در این خصوص تخلف کنند دعوت خواهیم کرد و رایشان را صادر می کنیم واقع این را باید بگویم که تنبیهات مضاعف خواهد بود. همچنین کسانی که با این حرف های خود لیگ را با مخاطره مواجه کنند حیات فوتبالشان به خطر می افتد و بدون هیچ اغماضی برخورد می کنیم.

شریفی درپایان درباره چگونگی صدور آرای انضباطی در هفته های پایانی لیگ گفت: آرای مربوطه 48 ساعته صادر می شود و اگر محرومیت درپایان لیگ همچنان ادامه داشته باشد برای فصل بعدی اعمال خواهد شد و قرارداد این افراد تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن