تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815411991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مجتمع خدماتي و رفاهي بين راهي در استان قم به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مجتمع خدماتي و رفاهي بين راهي در استان قم به بهره برداري رسيد
داخلي. اقتصادي. هفته. دولت.

همزمان باهفته دولت، مجتمع خدماتي و رفاهي بين راهي ياس بااعتبار هفت هزار و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال در استان قم به بهره برداري رسيد.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان حمل و نقل، در مراسم افتتاح اين مجتمع بين راهي، معاون برنامه ريزي سازمان راهداري و حمل و نقل كشور، ايجاد مجتمع هاي خدماتي و رفاهي را در كاهش تصادفات جاده اي موثر دانست.

مهندس عليرضا سليماني افزود: دركشورهاي توسعه يافته مجتمع خدماتي و رفاهي نقش موثري درتوسعه حمل و نقل و گردشگري دارند، زيرا مسافرين و رانندگان پس از مسافرتهاي طولاني مي‌توانند دراين مكانها استراحت وخدمات مورد نياز را دريافت كنند.

وي درادامه گفت: درحال حاضر ‪ ۶۰۰‬طرح احداث مجتمع خدمات رفاهي در كشور مورد مطالعه قرار گرفته كه از اين تعداد ‪ ۲۰۰‬طرح اجرا و به بهره برداري رسيده است.

وي افزود: با توجه به موقعيت ارتباطي استان و ترافيك محورها، بويژه محور قم - جعفريه كه بيشترين ترافيك را در بين جاده هاي استان دارد، ايجاداين گونه مجتمع‌ها به منظور ارايه خدمات مطلوب به مسافران ضروري است.

سليماني ادامه داد: تاكنون بااقدامات مناسب و موثر سازمان حمل و نقل و پايانه هاي قم تعداد ‪ ۳۵‬موافقت اصولي احداث مجتمع صادر شده و در حال حاضر هفت مجتمع دراستان فعال مي‌باشد
مجتمع خدماتي رفاهي ياس در كيلومتر ‪ ۱۳‬محور قم - جعفريه در زميني به مساحت سه هزار متر مربع احداث شده و شامل امكانات جايگاه سوخت سي ان جي، فروشگاه، تعميرگاه خودرو، نمازخانه و سرويس بهداشتي است.

با بهره برداري ازاين مجتمع زمينه اشتغالزايي ‪ ۲۰‬نفر فراهم شد.

دراين راستا كلنگ احداث سه مجتمع خدماتي و رفاهي در محورهاي استان قم نيز با حضور معاون برنامه ريزي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به زمين زده شد.

اين سه مجتمع در محورهاي قم - سلفچگان و جاده قديم قم - كاشان ساخته مي شد. ك/‪۱‬
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 472]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن