تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820884184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۵۳‬سبك كاراته در خراسان رضوي فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۵۳‬سبك كاراته در خراسان رضوي فعال است
داخلي. ورزشي. كاراته.

رييس هيات كاراته خراسان رضوي گفت: ‪ ۳۰‬هزار كاراته‌كا در ‪ ۱۲‬هيات استان با نزديك به ‪ ۴۰۰‬مربي و داور در ‪ ۵۳‬سبك در حال فعاليت ورزشي هستند.

حسين محمودي روز شنبه در حاشيه مسابقات كاراته منطقه‌اي كشور در چناران افزود: نزديك به ‪ ۸۵‬سبك از هزار و ‪ ۲۰۰‬سبك جهاني كاراته در ايران فعال است كه اين ميزان در خراسان رضوي به ‪ ۵۳‬سبك در بخشهاي آزاد، كنترلي، رينگي و كره‌اي رسيده است.

وي ظهار داشت: تعدد سبك باعث ايجاد جذابيت، علاقمندي و توسعه كاراته و گاه نيز بر اثر نظارت و مديريت ضعيف باعث مشكلات انضباطي، فني و فرهنگي مي‌شود.

او ادامه داد: سبكهاي آزاد و رينگي و كره‌اي بيشترين تعداد علاقه‌مند را در سطح كشور و استان دارند.

وي با اشاره به كسب هشت عنوان از سوي خراسان رضوي در المپياد ايرانيان گفت: بضاعت فني ما در مقايسه با استانهاي برخوردار بايست در قالب طرح توسعه فني و استعداديابي بيشتر شود.

رييس هيات كاراته خراسان رضوي افزود: خراسان از دو دهه گذشته تاكنون هيچ ملي پوشي در بخش كاتا و كميته نداشته كه بايد دلايل آن را در مديريتها، اختلاف نظرها و حواشي جستجو كرد.

وي با اشاره به فعاليت فرهنگي به عنوان نيازي براي كاراته‌كاران اضافه كرد: برگزاري دو همايش شش هزار نفري در مناسبتهاي ملي و مذهبي، شركت در نماز جمعه‌ها و نيز احيا سنت حسنه تجليل از قهرمانان و پيشكسوتان از جمله برنامه‌هاي فرهنگي برگزار شده توسط هيات كاراته خراسان رضوي است.

او همچنين فعاليت كاراته چناران را در مقايسه با ساير شهرستانها قابل قبول عنوان و بيان كرد: كاراته كنترلي نيز بايد در چناران توسعه يابد.

رييس هيات كاراته خراسان رضوي همچنين خبر از رشد پنج برابري بودجه هياتهاي كاراته شهرستانها داد و گفت: يك تاتامي به صورت رايگان تا پايان سال در اختيار هيات كاراته چناران قرار مي‌گيرد.ك/‪۲‬
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن