تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819725854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پاسخ به ايسكانيوز وزير كشور:با مديراني كه مصوبات دولت را در حد مطلوب اجرايي نكرده اند برخورد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در پاسخ به ايسكانيوز وزير كشور:با مديراني كه مصوبات دولت را در حد مطلوب اجرايي نكرده اند برخورد مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: وزير كشور اظهار داشت: اگر مصوبه اي زمينه هاي لازم را براي اجرايي شدن داشته ولي در اثر سوء مديريت اجرايي نشده باشد با مديران آن مصوبه به صورت جدي برخورد خواهيم كرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، علي كردان در اولين نشست مطبوعاتي خود در حاشيه جشنواره زنان نوآور و نام آور در شهر قزوين در پاسخ به سوال خبرنگار ايسكانيوز مبني بر اينكه نحوه تعامل وزير كشور با استانداراني كه مصوبات سفرهاي استاني دولت را به حد مطلوب اجرا نكرده اند به چه شكل خواهد بود؟ با بيان اينكه مصوبات به چند دسته تقسيم مي شود افزود: بعضي از مصوبات زمينه اجرايي ندارند ولي براي آنها تصميم گيري مي شود.
وي گفت: اگر شرايط براي اين مصوبات فراهم شود به اجرا در خواهند آمد.
وزير كشور به ديگر مصوبات استاني هيات دولت اشاره كرد كه داراي زمان بندي چند ساله هستند و دسته ديگر را ملزم به هماهنگي بين دستگاه هاي اجرايي دانست كه پس از تحقق اين امر بايد به اجرا در آورد.
وي اظهار داشت: در آن دسته از مصوباتي كه زمينه، منابع و امكان اجرايي دارند ولي در اثر سوء مديريت اجرا نشوند با مسوولان ذيربط برخورد خواهيم داشت و اين برخورد منوط به كليه مصوبات نخواهد بود، تنها مصوباتي است كه قابليت اجرايي را داشته ولي در اثر اين سوء مديريت به منصه ظهور گذاشته نشده اند.
كردان در پاسخ به سوال ديگري درخصوص عملكرد رسانه ها در پوشش فعاليت هاي دولت در اين سه سال عنوان كرد: رسانه ها آمار و ارقام فعاليت هاي دولت را ارايه مي دهند و لاجرم نمي توانند از ارايه اين توليدات سر باز بزنند و در اين خصوص نيز احساس مسووليت مي كنند.
وي فعاليت هاي رسانه ها را بسيار خوب دانست و افزود: رسانه ها خدمات واقعي و حقيقي ارايه شده از سوي دولت را با زبان مخاطب بيان مي كنند، بعضي از رسانه ها با نگاه عمقي، مطالب را به جان ملت مي نشانند.
وزير كشور اظهار داشت: آزادي اطلاعات در ايران به نحو شايسته اي براي مردم و كشور برقرار است و اين امر در قالب قوانين گوناگون در كشور شكل گرفته است.
وي در پاسخ به اين سوال كه رسانه هاي گوناگون چگونه مي توانند در ايران پايگاه داشته باشند؟ با بيان اينكه وزارت ارشاد و رسانه هايي كه در چارچوب قانون فعاليت مي كنند مجوز مي دهند افزود: بر اساس اين مجوز رسانه هاي مي توانند در تمام حوزه ها حضور يابند.
كردان اعلام كرد: چون وزارت كشور خواستار حقوق شهروندان و آزادي در كشور است سعي مي كند امنيت لازم براي خبرنگاران داخلي و خارجي كه موازين جمهوري اسلامي ايران را تامين مي كند حمايت كند.
وي با تاكيد بر اينكه رسانه ها بايد حقايق كشور را منتقل كنند عنوان كرد: رسانه ها بايد آن چيزي را كه در كشور اتفاق مي افتد انتقال دهند نه آن چيزي كه به او ماموريت داده اند.
وزير كشور خاطرنشان كرد: خبرنگاران بايد به صورت حرفه اي با خبر برخورد كنند نه در چارچوب ماموريت استكبار خود و در صورت تحقق اين امر وجود آنها مطلوب خواهد بود.
كردان در پاسخ به سوالي مبني بر دستاوردهاي جشنواره زنان نام آور و نوآور با بيان اينكه كشور ما توجه بسياري به حقوق بانوان دارد تصريح كرد: نظام اسلامي براي تمام امور داراي ساختار فكري است.
وي ادامه داد: همكاران من در گذشته به ويژه مشاور حقوق بانوان استانداري استان قزوين كار شايسته اي را سازمان داده اند و اين كار شايسته سبب شد كه امروز ناظر نشاط نمايندگان بانوان 18 استان كشور باشيم و از اين بابت نيز بسيار خرسندم.
وي به انتخاب بسيار ارزنده و خوب نام اين جشنواره اشاره كرد و گفت: اين انتخاب سبب الگوسازي آينده در كشور خواهد شد و نشان دهنده اين است كه همكاران ما در وزارت كشور از درايت كافي براي شان بانوان برخوردار بوده اند.
وي به بازديد خود از غرفه هاي اين نمايشگاه اشاره و عنوان كرد: اين غرفه ها از نظر محتوايي نمره قابل قبولي دارند و اميدواريم معاونت اجتماعي بتوانند به بخش هاي علمي تر اين كار در سال هاي آتي بيشتر بپردازد تا انگيزه بالاتري براي جوانان در كشور فراهم شود.
وزير كشور در پاسخ به سوالي مبني بر چگونگي برگزاري انتخابات آتي رياست جمهوري با اشاره به اينكه وزارت كشور مسوول حسن اجراي قانون انتخابات است گفت: وزير كشور در اين خصوص از خود هيچ اختياري ندارد و چون خودم را مكلف كرده ام كه جز قانون هيچ كاري را انجام ندهم، در انتخابات نيز آن چيزي را كه قانونگذار در قوانين موجود براي وزارت كشور تكليف كرده است را اجرايي خواهد كرد.
وي درخصوص رايانه اي برگزار كردن اين انتخابات نيز با بيان اينكه بنا داريم در صورت تفاهم با شوراي نگهبان انتخابات رياست جمهوري را به صورت رايانه اي برگزار كنيم اظهار داشت: اگر شورا تشخيص دهد كه سيستم رايانه اي ابهام داشته و تا زمان انتخابات نيز برطرف نشود با شكل ديگري وارد انتخابات رياست جمهوري خواهيم شد.
كردان در پاسخ به سوال ديگري در خصوص چگونگي امنيت مرزهاي كشورمان و اينكه روزانه پنج هزار تن از اتباع افغاني وارد ايران مي شوند با تاكيد بر اينكه اين آمار را به هيچ عنوان در وزارت كشور نمي بينم افزود: ولي به طور طبيعي به صورت قاچاق عده اي وارد كشور مي شوند كه اين امر به دليل سخت گيري مرزداران ما نيز است.
وي منابع اعتباري براي مرزهاي كشور را بالاي صد ميليارد تومان دانست و افزود: امسال اقدام مسووليت هزينه به عهده نيروي انتظامي خواهد بود.
وزير كشور ادامه داد: وزارت كشور در سياست هاي مرزي جمهوري اسلامي به طور دقيق طراحي مي كند و در آينده نزديك نيز همايش ملي و مرزباني با شركت فرمانده نيروي انتظامي، نظامي و افرادي كه در بخش هاي عمراني، آباداني و امنيتي كشور مسووليت دارد برگزار خواهد شد.
كردان افزود: سطح اين همايش به حدي است كه رييس جمهور در آن شركت و نظرات خود را در آن بيان خواهد كرد.
وي انسداد مرزها را نسبت به چند سال گذشته بسيار مثبت ارزيابي كرد و گفت: ما مرز طولاني با افغانها و پاكستاني ها داريم.
وزير كشور در اين همايش در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه استعلام مدرك شما از سوي وزارت علوم به پايان رسيده و آيا جواب نهايي به شما رسيده است گفت: من تنها يك سوال را جواب مي دهم ولي در حاشيه اين نشست به خبرنگاران گفت اين موضوع به من ارتباطي ندارد و بايد وزارت علوم جواب آن را بدهد./01/120
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن