تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815341348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از هفته دولت
ذخيره نهاده هاي كشاورزي
چناران- خبرنگار كيهان: همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان اجرايي از انبار 700 تني شركت تعاوني توليدي كشاورزي روستايي گلبهار 2 چناران بهره برداري شد.
اين انبار با هدف ذخيره سازي نهاده ها و محصولات كشاورزي با صرف يك ميليارد و500 ميليون ريال در زميني به مساحت 2 هزار و 600 مترمربع احداث شده است.
اقدامات ارزشمند دولت
هشتپر تالش- خبرنگار كيهان: خليل بهروزي فر، فرماندار تالش در جلسه شوراي اداري شهرستان تالش در سخناني گفت: كارها و اقدامات ارزشمندي در دولت نهم انجام شده است ولي انعكاس آن بين مردم ضعيف بوده و ادارات در اين رابطه ضعيف عمل كردند.
افتتاح جايگاه سوخت CNG
سنندج- خبرنگار كيهان: همزمان با هفته دولت هشتمين جايگاه توزيع و عرضه سوخت CNG در استان كردستان به بهره برداري رسيد.
اين جايگاه با ده ميليارد ريال اعتبار در زميني به مساحت يك هزار و 200 مترمربع ساخته شده و با ظرفيت عرضه دو هزار و 500 متر گاز در ساعت قادر است هر هفت دقيقه پنج خودرو را سرويس دهي كند.
راه اندازي مركز تلفن همراه
مشهد- خبرنگار كيهان: محمد جواد محمدي زاده استاندار خراسان رضوي در مراسم افتتاح نخستين مركز 100 هزار شماره اي تلفن همراه در شرق كشور گفت: ارتباطات زيرساخت اصلي توسعه يك ملت است و يكي از شاخصه هاي توسعه يافتگي محسوب مي شود.
افتتاح كتابخانه الكترونيكي
همدان- خبرنگار كيهان: به مناسبت هفته دولت اولين كتابخانه الكترونيكي اداره تبليغات اسلامي شهرستان اسدآباد با هدف گسترش فرهنگ كتاب و كتابخواني در جامعه و دسترسي سريع و آسان اهل مطالعه به منابع مورد نظر افتتاح شد.
اعتبارات تاسيس اين كتابخانه 200 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني است كه تاكنون 50 ميليون ريال آن تخصيص پيدا كرده است.
توسعه و تجهيز فرودگاه
اردبيل - خبرنگار كيهان: ميرفخرالدين زاهد فرماندار پارس آباد مغان گفت: 6 ميليارد ريال اعتبار براي تجهيز و توسعه فرودگاه اين شهرستان هزينه شده است. با اعتبار ياد شده دو دستگاه پيشرفته ناوبري خريداري شده و بزودي با نصب اين دستگاهها باند اين فرودگاه توسعه يافته و سطوح پروازي آن افزايش مي يابد.
افتتاح 2 سالن ورزشي
سبزوار- خبرنگار كيهان: محمد جواد محمدي زاده استاندار خراسان رضوي در مراسم افتتاح دو سالن ورزشي در محله توحيد شهر سبزوار گفت: با افتتاح اين دو سالن، سرانه ورزشي در اين شهرستان از 13 به 46 سانتيمتر افزايش مي يابد كه هر چند اين سرانه كافي نيست ولي اين رشد در فاصله زماني كوتاه راضي كننده است. وي ابراز اميدواري كرد تا پايان سال جاري همه پروژه هاي ورزشي سبزوار به پايان برسد.
جذب 720 ميليارد اعتبار
اردبيل - خبرنگار كيهان: در هفته دولت 68 پروژه با 200 ميليارد ريال اعتبار در سطح شهرستان گرمي به بهره برداري رسيد.
از 720 ميليارد ريال اعتبارات اشتغال زايي اين شهرستان از سال گذشته تاكنون 230 ميليارد ريال براي 2 هزار و 827 طرح جذب شده است.
اجراي 13 پروژه راه روستايي
مشهد- خبرنگار كيهان: احمد ابراهيمي معاون راه روستايي اداره كل راه و ترابري خراسان رضوي گفت: به مناسبت هفته دولت 13 پروژه راه روستايي در خراسان رضوي افتتاح شد. اين پروژه ها در 8 شهرستان تايباد، تربت جام، چناران، سبزوار، فريمان، قوچان، مه ولات و نيشابور اجرا شده است.
سالن ورزشي چندمنظوره
دورود- خبرنگار كيهان: به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار لرستان سالن ورزشي چند منظوره آقايان كه از مصوبات سفرهاي استاني دولت نهم بود به بهره برداري رسيد. اين پروژه با اعتباري بالغ بر 330 ميليون تومان در زميني به مساحت 5هزار مترمربع احداث شده است.
طرحهاي عمراني- رفاهي
دورود- خبرنگار كيهان: با صرف اعتباري بالغ بر 6 ميليارد تومان بيش از 50 طرح عمراني، رفاهي و فرهنگي در حوزه شهرداري به بهره برداري رسيد.
رونمايي از چند ميدان تازه احداث، آسفالت يكصد كوچه و معبر، بهره برداري از فاز اول مجتمع فرهنگي، تفريحي «باباهور»، بهره برداري از كتابخانه تخصصي شهرداري و تكميل 80درصد از بلوار كمربندي اطراف شهر و... از جمله اين طرحها هستند.
طرح سامانه روشنايي
قزوين- خبرنگار كيهان: همزمان با هفته دولت 16.5 كيلومتر سامانه روشنايي در آزادراه قزوين- كرج به بهره برداري رسيد. براي اجراي اين طرح حد فاصل نيروگاه شهيد رجايي تا ورودي شهر آبيك اعتباري افزون بر 8 ميليارد و 500 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني و ملي هزينه شده است.
22 پروژه توسعه برق
دزفول- خبرنگار كيهان: مجيد صالحي مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان گفت: 22 پروژه توسعه برق در بخش پستها و خطوط به مناسبت هفته دولت در خوزستان با اعتبار 810 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد. اين پروژه ها شامل بهره برداري از 17 پست در بخشهاي 230، 132 و 400 كيلوولت در شهرهاي دزفول، اهواز، آبادان، خرمشهر، اميديه، بهبهان، لالي و مسجدسليمان هستند. همچنين در هفته دولت پنج خط ارتباطي در شهرهاي بهبهان، خرمشهر، اميديه و اهواز با 33 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
پروژه هاي كشاورزي در شاهرود
شاهرود- خبرنگار كيهان: 20 پروژه در هفته دولت توسط جهادكشاورزي در شاهرود افتتاح شد. بعضي از اين پروژه ها شامل پرورش گاو شيري، احداث گلخانه پرورش سبزي و صيفي، توسعه باغات و استخر ذخيره آب كشاورزي است.
برخورد قاطع با جرايم
دير- خبرنگار كيهان: واعظ رئيس دادگستري شهرستان دير با اشاره به كاهش پرونده هاي ورودي گفت: در بعد حقوقي باتوجه به استقرار پروژه هاي صنعتي و فعاليت شركتهاي مختلف شاهد افزايش طرح دعاوي هستيم ولي در بعد كيفري با عنايت به برخوردهاي سريع و قاطع قانوني با جرايم مختلف با افزايش ورودي مواجه نيستيم.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن