تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815693465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خراسان رضوي : برق منطقه اي خراسان گام هاي بلندي در جهت توسعه كشور برداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: استاندار خراسان رضوي : برق منطقه اي خراسان گام هاي بلندي در جهت توسعه كشور برداشته است
مشهد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : شركت برق منطقه اي خراسان با داشتن نيروهاي لايق و باكفايت توانسته گامهاي بلندي در جهت توسعه استان بردارد.
مهندس محمدي زاده استاندار خراسان رضوي اين مطلب را در مراسم بهره برداري از پروژه هاي جديد برق منطقه اي خراسان كه همزمان با هفته دولت انجام شد اعلام كرد و گفت : تامين انرژي بعنوان اصلي ترين زيرساخت توسعه نقش اساسي در كشور دارد و خراسان در توليد تامين و توزيع برق مطمئن ترين و شناخته ترين شركت در كشور است .
استاندار خراسان رضوي با اشاره به ديدار اخيرش با مقام معظم رهبري گفت : چندي قبل كه به ديدار معظم له رفتم ايشان در مورد وضعيت آب و برق استان سئوال فرمودند و هنگاميكه گزارش دادم كه به توفيق الهي در خراسان مشكل آب و برق نداشته ايم ايشان ازاين امر خوشحال شده و مراتب رضايت خود را از اين اقدامات اعلام فرمودند و ما نيز بعنوان يكي از اعضاي دولت خوشحاليم كه هر برنامه ريزي براي توسعه استان انجام مي شود براي تامين انرژي آن هيچ مشكلي نداريم و اين بدليل وجود نيروهاي باكفايت وكاردان برق خراسان است .
استاندار خراسان رضوي با اشاره به كيفيت بالا و مطمئن برق در استان و برنامه ريزي هاي بلندمدت در اين شركت اظهار داشت : برنامه ريزي هاي مسئولان برق خراسان براي آينده در جهت توسعه استان بسيار ستودني است زيرا امروز اگر صنايع بزرگي چون سيمان فولاد آلومينيوم و غيره در استان خراسان راه اندازي مي شود همه بخاطر تامين انرژي آنهاست و اين امر نشانگر روحيه بالاي كاركنان برق خراسان است .
مهندس محمدي زاده با تاكيد بر اين مطلب كه بايد ازانرژي توليدي نه تنها براي توسعه استان بلكه براي صادرات نيز استفاده نمائيم گفت : با توجه به توانائيها و خروجي هاي بالاي نيروگاههاي برق توصيه مي كنم ازانرژي بخار و بازيافت مجدد آن استفاده كنيد زيرا ما در خراسان با خشكسالي روبرو هستيم .
وي جذب و توجه به مشاركت بخش خصوصي در ايجاد نيروگاههاي برق خصوصا بادي را يادآور شد و اظهار داشت : در امر توليد توزيع و نگهداري سيستم ها بايد با رويكرد به امر خصوصي سازي و جلب مشاركت مردم گام برداريد و توليد برق با استفاده از انرژي باد و خورشيد در خراسان مدنظر قرار گيرد.
مهندس محمدي زاده در ادامه سخنانش افزود : انرژي خورشيدي يك نعمت خدادادي است و با توجه به پراكندگي روستاها و خصوصا برخي منابع معدني در استان مي توانيم با هزينه اي بسيار كم و با استفاده از انرژي خورشيدي اين مناطق را برق دار نمائيم و من مطمئن هستم كه با وجود خشكسالي نيروهاي كاردان و با كفايت برق منطقه اي مي تواند در زمينه توليد انرژي از باد و خورشيد همچنان در كشور پيشتاز باشند.
وي در پايان سخنانش ضمن تشكر از مردم بخاطر صرفه جوئي در تابستان و كاهش مصرف برق تاكيد كرد كه بايد فرهنگ بهينه سازي مصرف در همه ابعاد گسترش يابد و بتوانيم با مديريت صحيح مصرف گامهاي بلندي در جهت توسعه استان برداريم .

به گزارش روابط عمومي برق خراسان در ابتداي اين مراسم مهندس فخر نبوي مديرعامل برق منطقه اي خراسان با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر گزارشي ازروند توليد توزيع و انتقال برق ارائه كرد و گفت : خراسان داراي 9 واحد نيروگاهي به ظرفيت نصب شده با 4 هزار و 552 مگاوات است و پيش بيني مي شد با 7 5 درصد رشد پيك بار به رقمي معادل 3 هزار و 40 مگاوات برسد كه با برنامه ريزي به عمل آمده و صرفه جويي خوب مردم عزيز استانهاي خراسان تنها يك درصد از پيك بار تابستان 1387 افزايش داشته و به 2 هزار و 862 مگاوات رسيده است كه در برق خراسان بي سابقه است و با اين پيك بار و همكاري مردم شريف توانستيم 178 مگاوات كمتر از پيش بيني مصرف كنيم و رقمي معادل 178 ميليارد تومان صرفه جويي در هزينه هاي توليد برق حاصل شود .
مهندس فخر نبوي در ادامه با تشريح فعاليت هاي انجام شده در زمينه نيروگاهي توزيع و انتقال پروژه هاي جديد شركت را تشريح طالقاني با ظرفيت 60 مگاوات آمپر در زميني به مساحت 700 CIS كرد و گفت : ايستگاه تبديل ولتاژ 132 كيلوولت به 20 كيلوولت مترمربع و زيربناي 650 مترمربع شامل اتاق كنترل و ساختمان خروجي هاي 20 كيلوولت در باغ ملك آباد با هزينه اي بالغ بر 48 ميليارد ريال احداث شده است .
به گفته وي هدف از احداث اين پروژه تامين برق موردنياز مصارف خانگي متقاضيان جديد و قطار شهري افزايش قابليت مانور شبكه كاهش بار پستهاي مجاور و اصلاح ولتاژ مي باشد.
مهندس فخر نبوي در ادامه سخنانش بهره برداري ازكابل 132 هزار ولت دومداره كوهسنگي به طالقاني به طول 3 5 كيلومتر و هزينه 24 ميليارد ريال رادر استان برنامه هاي برق منطقه اي خراسان براي كاهش بار و ارائه خدمات مطلوبتر به مشتركين دانست .
مديرعامل برق خراسان بهره برداري از خط 400 كيلوولت دومداره سلطان آباد ـ سبزوار به طول 54 كيلومتر خط 400 كيلوولت سبزوار ـ عباس آباد به طول 120 كيلومتر جمعا با هزينه اي بالغ بر 260 ميليارد ريال در هفته دولت خبر داد و بيان داشت : اين خطوط به منظور ارتباط دو شبكه خراسان با شبكه سراسري برق كشور احداث شده است .
مهندس فخر نبوي به پست 400 كيلوولت سربداران در شهرستان سبزوار اشاره كرد و گفت : با احداث پست 400 كيلوولت سربداران علاوه بر افزايش قابليت اطمينان شبكه برق خراسان امكان تامين برق مطمئن براي مشتركان و متقاضيان برق در منطقه شمال غرب استان خراسان رضوي با هزينه اي بالغ بر 250 ميليارد ريال فراهم گردد .
وي در پايان ازتوجهات خاص استاندار خراسان رضوي تلاشهاي كاركنان سخت كوش برق منطقه اي خراسان اقدامات مردم شريف استانهاي خراسان به منظور مصرف بهينه برق تشكر و قدرداني كرد.
مهندس محمدي زاده استاندار خراسان رضوي : چندي قبل در ديدار با مقام معظم رهبري ايشان در مورد وضيعت آب و برق استان سئوال فرمودند و هنگاميكه گزارشي به عنوان عدم وجود مشكل در آب و برق استان را متوجه شدند مراتب رضايت خود را از اين اقدامات اعلام نمودند
استاندار خراسان : برنامه ريزي مسئولان برق منطقه اي خراسان براي توسعه استان بسيار ستودني است زيرا امروزه اگر صنايع بزرگي چون سيمان فولاد آلومينيوم وغيره در استان راه اندازي مي شود بخاطر تامين انرژي آنها مي باشد كه توسط اين شركت صورت مي گيرد
مهندس فخر نبوي مديرعامل برق منطقه اي خراسان : منطقه خراسان داراي 9 واحد نيروگاهي به ظرفيت 4 هزار 552 مگاوات است كه پيش بيني مي شود با 7 5 درصد رشد پيك بار به رقمي معادل 3 هزار و 40 مگاوات برسد كه با برنامه ريزي به عمل آمده و صرفه جويي خوب مردم منطقه تنها يك درصد در پيك بار تابستان 1387 افزايش داشته و با اين مقدار پيك بار توانستيم 178 مگاوات كمتر مصرف كنيم
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن