تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815680039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
كلاهبرداري با عناوين دولتي
جاعلي كه با سو»استفاده از عناوين دولتي اقدام به كلاهبرداري مي كرد، دستگير شد. شخصي با سو»استفاده از نام يكي از مسئولان كشور، اقدام به كلاهبرداري مي كرد، دستگير شد. متهم «محمدرضا44 » ساله اهل و ساكن كرمانشاه داراي سابقه كيفري است. در بازرسي از مخفيگاه اين متهم، چند فقره اوراق و مدارك جعلي كشف و ضبط شد. متهم كه با سو»استفاده از عناوين مسئولان استان و كشور و همچنين جعل انواع كارت هاي شناسايي و معرفي نامه ها كلا هبرداري مي كرد، به جرائم خود اقرار كرده است.

كشف 2 هزار انژكتور سرقتي خودرو
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: ماموران پليس آگاهي موفق به شناسائي محل دپوي بيش از 2 هزار انژكتور سرقتي خودرو كه با پوشش نو و در قالب آكبند آماده ورود به بازار شده بود در اطراف ميدان شوش شدند. سرهنگ عباسعلي محمديان، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در خصوص اين خبر گفت: با همكاري خوب شهروندان و اطلاعات رسيده مبني بر رفت و آمدهاي مشكوك به منزلي متروكه و قديمي در خيابان شوش تهران، كارآگاهان پليس تحقيقات خود را شروع كردند. وي ادامه داد: كارآگاهان پليس پس از انجام تعقيب و مراقبت هاي ويژه و پس از اطمينان از صحت خبر دريافتي با هماهنگي مقام قضائي در تاريخ 6 شهريور سال جاري به محل مراجعه كردند. وي افزود: ماموران با حضور در محل و بازرسي از آن موفق به كشف تعداد بيش از 2 هزار دستگاه ECU (انژكتور خودرو) و مقادير زيادي انواع قطعات سرقتي خودرو شدند. محمديان افزود: تعداد 3 نفر به نام هاي سعيد، حميد و صفر كه در محل حضور داشتند، دستگير شدند كه در تحقيقات بعدي مشخص شد يك نفر از اين افراد داراي سوابق متعدد كيفري است. متهمان دستگير شده در تحقيقات پليسي مدعي شدند، انژكتورهاي بدست آمده را بصورت دست دوم و قانوني از خارج كشور وارد مي كردند در حاليكه نتايج بررسي كارآگاهان نشان داد تنها تعداد بسيار محدودي از اين دستگاه ها وارداتي و مابقي سرقتي است. محمديان افزود: اين افراد انژكتورهاي سرقتي را به قيمت بسيار پاييني از سارقين لوازم خودرو خريداري و پس از بسته بندي و الصاق برچسب شركتهاي سازنده خارجي به صورت نو و با قيمت پايينتر از بازار به فروش مي رسانده اند. وي گفت: در حال حاضر تحقيقات همچنان ادامه دارد تا دامنه فعاليت اين گروه از متهمان مشخص شود.

دستگيري اعضاي يك باند جعل اسناد ومدارك
سرهنگ " عباسعلي محمديان " رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با تلاش كاراگاهان اداره دوم پليس آگاهي تهران بزرگ اعضاي باند جعل اسناد ومدارك كه با دريافت مبالغ هنگفت اقدام به جعل مي كردند دستگير وروانه زندان شدند. به گزراش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور وي افزود: اعضاي اين باند به سركردگي فردي به نام " الف. س " با همدستي چند جاعل حرفه اي اقدام به صدور كارت اتومبيل، شناسنامه مالكيت وتعويض پلاك خودروهايي كه با مشكل سند روبه رو بودند، مي كردند. سرهنگ " محمديان " گفت: جاعلان درازاي انجام هر كار مبلغ بين سه تا پنج ميليون تومان دريافت مي كردند. وي افزود: باتلاش كارگاهان پليس آگاهي سردسته و دو عضو ديگر باند درحالي كه درتدارك فرار از تهران بودند دستگير وبا صدور قرار روانه زندان شدند. رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ از شهروندان خواست درصورت مشاهده فعاليت چنين افرادي دراسرع وقت موضوع را به پليس گزارش دهند.

جواهرآلات كودكان، هدف زن و شوهر سارق
زن و شوهر سارق كه با هدف قرار دادن كودكان خردسال، ميليون ها تومان از جواهر آلات آن ها را سرقت كرده بودند، دستگير شدند. پس از انجام چندين فقره سرقت طلاجات از كودكان در زهدان كه نگراني شديد خانواده ها را به دنبال داشت، گروهي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت براي رسيدگي به موضوع وارد عمل شدند. با توجه به اين كه به دليل سن بسيار پايين كودكاني كه مورد سرقت قرار گرفته بودند، عملا انجام عمليات چهره نگاري ميسر نبود، كارآگاهان به بانك هاي اطلاعاتي روي آورده و با بررسي سوابق مجرمان سابقه دار در اين حوزه تحقيقات شتاب بيشتري به خود گرفت، تا اين كه سرانجام با پيگيري مستمر كارآگاهان به زن و شوهري كه داراي چندين فقره پرونده كيفري در زمينه سرقت بودند، مشكوك شده و با به دست آوردن محل سكونت آن ها، در يك اقدام ضربتي هر دو را دستگير و با پيدا شدن مقادير زيادي از جواهر آلات به ارزش ده ها ميليون تومان در منزل محل سكونت آن ها، شك كارآگاهان به يقين تبديل شد و متهمان در بازجويي ها اعتراف كردند كه با خودرو، به نقاط مختف شهر رفته و با مشاهده كودكاني كه جواهر آلات با خود همراه داشته و كسي نيز مراقب آن ها نبود، اقدام به سرقت مي كردند. متهمان به 50 فقره سرقت با اين شيوه اعتراف و با صدور قرار روانه زندان شدند.

كشف 11 جسد بي سر
11 جسد بدون سر كه آثار شكنجه روي بدن آن ها مشاهده مي شد در نواحي حاشيه شهر مريدا، مركز استان يوكاتان در شرق مكزيك كشف شد. به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري فرانسه، اين اجساد به شكل تپه روي هم انداخته شده بودند و روي آن ها با پتوهايي پوشيده شده بود. گفتني است، اجساد در يك منطقه روستايي كشف شده اند. عكس هاي تهيه شده از اين اجساد نشان مي دهد كه پاي برخي از اين قربانيان نيز با طناب محكم بسته شده بود. همچنين آثار خالكوبي روي بازوهاي برخي از اين اجساد مشاهده مي شود. پليس مكزيك هنوز خبر كشف اين اجساد را منتشر نكرده است. احتمال مي رود كه اين افراد، قرباني درگيرهاي مربوط به مواد مخدر شده باشند.

سرگردا ني جنازه هاي 10 مهاجردر دريا
به دنبال واژگوني قايق حامل مهاجران غير قانوني در آب هاي جنوب اسپانيا جنازه هاي شماري از قربانيان پيدا شد. هفته گذشته يك فروند قايق، مهاجران آفريقايي را غيرقانوني به سواحل «المريا» در جنوب اسپانيا مي برد كه ناگهان واژگون و غرق شد.به دنبال اين رخداد، غواصان به تكاپو افتادند و تاكنون جنازه هاي 10 نفر از قربانيان را پيدا كرده اند. اين در حالي است كه پليس ساحلي اسپانيا، دوشنبه هفته گذشته 25 مهاجر را كه سه شبانه روز در درياي «المريا» سرگردان بودند نجات داد و به «مالاگا» فرستاد.به گزارش ايسكانيوزد،سال گذشته ميلادي صدها آفريقايي در تلاش براي مهاجرت قاچاقي به اسپانيا، بر اثر غرق شدن، گرسنگي، تشنگي و گرمازدگي جان باختند.

12 كشته طي 2 روز
عصر روزپنج شنبه در يك حادثه رانندگي، 23 نفر در محور كوثر فاراب كشته و زخمي شدند.
در اين حادثه كه در سه راهي كوثر به سمت ميانه رخ داد، ميني بوس حامل مسافران يك مراسم عروسي به دليل سرعت بالا از جاده منحرف شد و پس از واژگوني دو نفر در دم جان خود را از دست داده و بقيه مسافران نيز راهي بيمارستان شدند كه در بيمارستان نيز به دليل شدت جراحات سه نفر از مصدومان نيز جان خود را از دست دادند. مجروحان اين حادثه به بيمارستان اردبيل منتقل شدند و حال تعدادي از آنها وخيم گزارش شده است.كارشناسان پليس راه اردبيل علت بروز اين حادثه را سرعت بالا و عدم توانايي راننده ميني بوس در كنترل وسيله نقليه عنوان كردند.همچنين به دنبال برخورد دو دستگاه خودرو سواري به يكديگر در استان فارس دست كم شش نفر، جان سپردند. بامداد جمعه، پل «دشتبال» در محور قديم «مرودشت -پاسارگارد» شاهد رخداد مهيبي بود.يك دستگاه خورد «رونيز» كه سرعت سرسام آوري داشت پس از برخورد به پرايد، منحرف شد و اين خودرو را به آهن پاره تبديل كرد.در اين رخداد دلخراش، شش سرنشين پرايد در دم جان سپردند و راننده «رونيز» كه زخمي شده است با تلاش كمك رسانان به بيمارستان فرستاده شد.بر اساس نظركارشناسان پليس راه، ناتوانايي راننده «رونيز» در كنترل فرمان بر اثر انحراف به چپ غير مجاز، اين رخداد دلخراش را رقم زد. همچنين واژگوني يك دستگاه خودرو پژو در فريدون شهر چهار كشته و سه مصدوم بر جاي گذاشت. مركز فوريت هاي پزشكي تهران (اورژانس) درباره اين خبر، اعلام كرد: با دريافت گزارشي درباره واژگوني يك دستگاه خودرو پژو در 12 كيلومتري فريدون شهر در ساعت 30:10 صبح ديروز، امدادگران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. بنا بر اين گزارش، امدادگران با حضور در محل حادثه در ساعت 39:10 مشاهده كردند كه بر اثر واژگوني خودرو، چهار تن مصدوم و سه تن در دم جان سپرده اند. امدادگران مصدومان حادثه را به بيماستان حضرت رسول (ص) فريدون شهر منتقل كردند كه يكي از مصدومان بر اثر جراحات وارده، در بيمارستان جان خود را از دست داد.

دستگيري سارق طلاهاي 4 ميلياردي
تلاش پيگير كارآگاهان پليس تهران بزرگ در بررسي پرونده سرقت بزرگ از طلافروشي خيابان گاندي، در نهايت با شناسايي و دستگيري عامل اصلي سرقت به نتيجه رسيد. چندي قبل، صاحب يك طلافروشي با مراجعه به كلانتري 103 گاندي، از دستبرد به مغازه اش و سرقت نزديك به چهار ميليارد ريال طلا و جواهر آلات خبر داد. با توجه به اهميت موضوع و حجم بالاي اموال سرقتي پرونده در اختيار كارآگاهان اداره سوم پليس آگاهي قرار گرفت و در بررسي اوليه كارآگاهان متوجه شدند كه سارقان بدون كوچك ترين تلاش براي تخريب در ورودي، وارد مغازه شده اند و به احتمال فراوان با استفاده از كليد، سرقت را انجام دادند. با احضار سه مظنون كه كارگران مغازه بودند، تحقيقات با انكار آن ها ادامه يافت وبه همين دليل پرونده براي پيگيري تخصصي به اداره هفدهم پليس آگاهي تحويل داده شد. كارآگاهان اين اداره در تحقيقات متوجه شدند كه شاگردان، كليد مغازه را در اختيار داشتند و با بررسي آزمايشگاهي كليدها معلوم شد، از روي كليدها يدكي ساخته شده و در سرقت مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه بررسي، مجددا سه شاگرد مغازه احضار و اظهارات ضد و نقيض يكي از آن ها به نام «م- م» ظن كارآگاهان را برانگيخت ضمن اين كه با كنترل نامحسوس رفت و آمدهاي اين فرد متوجه شدند، وي با تعدادي سارق و خلافكار سابقه دار در ارتباط است. با محرز شدن جرم، كارآگاهان بلافاصله متهم را دستگير كرده و وي در بازجويي و در حالي كه ديگر توجيهي براي بي گناه جلوه دادن خود نداشت، به سرقت طلاجات اعتراف كرد. متهم سرانجام با نشان دادن محل اختفاي اموال مسروقه و تكميل پرونده با صدور قرار در اختيار مقامات قضايي قرار گرفت.

واژگوني قطار زائران ايراني در سوريه
چند واگن قطار شماره 67 سوري كه حامل زائران ايراني به دمشق بود، در خاك اين كشور از ريل خارج شد.پيش از ظهر روز پنج شنبه، سه واگن انتهايي اين قطار كه در مرز تركيه-سوريه در حال حركت بود، از خط جدا شده و پس از كشيده شدن به فاصله500 متر بر روي زمين، متوقف شده است.اين قطار ساعت 10:20 دوشنبه، از تهران به مقصد دمشق حركت كرده است.اين گزارش حاكيست، عوامل فني اين قطار سوري پس از جدا كردن سه واگن حادثه ديده، مسافران اين واگن ها را به واگن هاي ديگر قطار انتقال داده و مسير خود را ادامه داده اند.90 درصد مسافران اين قطار سوري را زائران ايراني تشكيل مي دهند.مسافران اين قطار همچنين نسبت به تاخير فراوان و توقف هاي بسيار اين قطار معترض هستند و مي گويند اين قطار تا كنون در ايستگاه هاي مختلف در مجموع 10 ساعت توقف داشته است و در حالي كه معمولا اين مسير در مدت 2 و نيم روز طي مي شود، گفتني است اين قطار ديشب وارد دمشق شد.انتظار مي رود مسئولان ريلي كشورمان با همتايان سوري درباره ايجاد تسهيلات بهتر و ارتقا» امنيت ريل و واگن هاي مسافري سوريه براي زائران ايراني وارد مذاكره جدي تر شوند.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن