تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816476201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برادران كوئن و كيارستمى ‌‌در جشنواره ونيز


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: برادران كوئن و كيارستمى ‌‌در جشنواره ونيز
فرهنگ و هنر- واكنش‌هاى مختلف به فيلم جديد «برادران كوئن» و نمايش فيلم «شيرين» كيارستمى‌‌در جشنواره ونيز خبرهاى تازه‌اى است كه مى‌توان درباره آن نوشت.در پى افتتاح شصت و پنجمين جشنواره بين المللى فيلم ونيز با نمايش فيلم «پس از خواندن بسوزان» ساخته «برادران كوئن»، منتقدان واكنش‌هاى متفاوتى نسبت به اين فيلم نشان دادند. به دنبال نمايش كمدى سياه «پس از خواندن بسوزان» ساخته «برادران كوئن» در افتتاحيه جشنواره ونيز، واكنش منتقدان نسبت به اين فيلم كمى‌‌متفاوت از واكنش آنها نسبت به فيلم «براى پيرمردان هيچ سرزمينى وجود ندارد» بود. اگرچه در مورد فيلم «براى پيرمردان هيچ سرزمينى وجود ندارد» قريب به اتفاق منتقدان و رسانه‌ها بر اين اعتقاد بودند كه اين فيلم از هر نظر يك فيلم كامل است ولى درباره فيلم «پس از خواندن بسوزان» اين اتفاق نيفتاد. اگر چه مراسم افتتاحيه اين فيلم در ميان استقبال صدها نفر از «جورج كلوني» و «براد پيت»، بازيگران اين فيلم برگزار شد ولى واكنش‌هاى بعدى نسبت به اين فيلم متفاوت بود. آنچنان كه منتقد سينمايى مجله ورايتى در توصيف اين فيلم نوشت: در اين فيلم از حرارت برادران كوئن در فيلمسازى كاسته شده بود. ولى «تود مك كارتي» همانند چندين منتقد ديگر بازى «براد پيت» در نقش يك مربى ژيمناستيك كه تمام تلاش خود را براى اخاذى از يكى از ماموران سيا مى‌كند، مورد ستايش قرار مى‌دهد.

نمايش «استراليا» هم به تعويق افتاد

كم‌كم تاخير در اكران و تغيير تاريخ از قبل اعلام شده در‌هاليوود دارد به يك سنت تبديل مى‌شود. همين تازگى بود كه فيلم جديد هرى پاتر و شاهزاده دو رگه كه قرار بود در تاريخ 21 نوامبر اكران شود اكران آن به يك تاريخ ديگر موكول شد و حالا كمپانى «فاكس» اعلام كرده كه براى برخوردارى از اكران بهتر در شب عيد شكرگزارى فيلم «استراليا» را در يك تاريخ ديگر به نمايش خواهد گذاشت. در فيلم حماسى «استراليا» ساخته جديد «باز لورمان» كه خيلى‌ها بى‌تابانه منتظر اكران آن هستند و اعتقاد عمومى‌بر اين است كه برنده چند جايزه اسكار خواهد شد، بازيگران مطرحى چون نيكول كيدمن و هييو جكم بازى مى‌كنند. فيلم استراليا يك داستان عاشقانه به سبك وسترن دارد كه در حاشيه جنگ جهانى دوم رخ مى‌دهد. استراليا در اصل قرار بود در تاريخ 14 نوامبر اكران شود ولى پس از اينكه تاريخ اكران فيلم هرى پاتر به جولاى 2009 تغيير كرد تاريخ اكران قسمت جديد جيمز باند يعنى «ذره‌اى آرامش» هم دچار تغيير شد و اين مسئله روى تاريخ نمايش فيلم استراليا نيز تاثير گذاشت. استراليا كه پس از فيلم موفق مولن روژ (2001) اولين ساخته لورمان و همچنين با توجه به هزينه 130 ميليون دلارى‌اى كه براى آن شد، گران‌قيمت‌ترين فيلم او است، در تاريخ 26 نوامبر به طور همزمان در سينما‌هاى آمريكا و استراليا و كانادا به نمايش عمومى‌در خواهد آمد. با توجه به تغيير زمان اكران فيلم جديد جيمز باند و عدم رويارويى استراليا با اين فيلم، و اكران فيلم‌هاى نه چندان قدرى چون «ترانزپورتر 3» و «چهار كريسمس» انتظار مى‌رود فيلم استراليا براى صدرنشينى در جدول پرفروش‌ترين‌ها كار سختى پيش رو نداشته باشد.

براد پيت بهترين بازيگر جشنواره ونيز

تابستان سال گذشته وقتى براد پيت كشور ايتاليا (محل برگزارى جشنواره بين‌المللى فيلم ونيز) را ترك كرد احساس كرد كه چمدانش كمى‌سبك است! امسال مسئولان برگزاركننده جشنواره ونيز براى اينكه نمايش آغازين فيلم جديد اين بازيگر مطرح سينما به نام «پس از خواندن بسوزان» را اعلام كنند به طور ناگهانى و غيرمنتظره جايزه بهترين بازيگر مرد جشنواره را به براد پيت كه سال گذشته به خاطر بازى در فيلم «ترور جسى جيمز به دست رابرت فورد بزدل» برنده آن شده بود، اهدا كردند.براد پيت پس از اينكه جام طلايى و كنده‌كارى شده را از مجرى مراسم كه تولد دو فرزند دوقلويش را نيز به او تبريك گفت دريافت كرد، گفت: «مى‌توانى بدوى و فرار كنى ولى نمى‌توانى خودت را پنهان كني. براى من دريافت اين جايزه هم در سال گذشته و هم امسال يك افتخار است. بسيار متشكرم.» بعد از مراسم اهداى جايزه، فيلم «پس از خواندن بسوزان» كه يك كمدى سياه ساخته برادران كوئن است و بازيگران صاحب نامى‌چون براد پيت و جورج كلونى و فرانسس مك دورماند و جان مالكوويچ در آن حضور دارند براى اولين بار در جشنواره فيلم ونيز اكران شد. اين فيلم در بخش مسابقه حضور ندارد.

سفر به ونيز براى سينما

نمايش فيلم «شيرين» ساخته عباس كيارستمى‌‌در جشنواره ونيز باعث شد اين كارگردان نامدار ايرانى در يك نشست خبرى به پرسش‌هاى خبرنگاران پاسخ دهد.

ما براى صحبت درباره سينما و عشق به اينجا آمده‌ايم، نه سياست.‌ اين تنها جمله‌اى است كه تاكنون از سوى رسانه‌هاى خارجى به نقل از عباس كيارستمى‌‌درجريان نشست خبرى نمايش فيلم‌اش «شيرين» در جشنواره‌ ونيز منتشر شده است. فيلم «شيرين» ساخته‌ جديد «عباس كيارستمي» روز پنج‌شنبه در بخش خارج از مسابقه شصت‌وپنجمين جشنواره‌ ونيز به نمايش درآمد و با استقبال خوب تماشاگران و منتقدان فيلم همراه شد. برخلاف نشست خبرى فيلم «پس از خواندن بسوزان» كه خبرنگاران سوالات پوچ و بى‌معنى از «براد پيت» و «جورج كلوني» پرسيدند، در نشست خبرى فيلم «شيرين»، «كيارستمي» مجبور بود درباره‌ فيلم ديجيتالى تجربى خود، حتى به سوالات ژئوپلتيك هم پاسخ دهد. وى در پاسخ به سوال خبرنگارى كه از او خواست تا نظرش را درباره‌ برنامه‌ هسته‌اى و موضع رئيس‌جمهور ايران در قبال رژيم صهيونيستى بگويد، گفت: «ما به اينجا آمده‌ايم تا درباره سينما و عشق صحبت كنيم. من وارد مسائل سياسى نمى‌شوم.» فيلم «شيرين» واكنش‌هاى مختلف 90 بازيگر زن به مجموعه‌اى از تصاوير را نشان مى‌دهد. اين فيلم به مدت 92 دقيقه با زيرنويس انگليسى و ايتاليايى ‌روى پرده رفت. در اين فيلم «ژوليت بينوش» در كنار تنى چند از بازيگران سرشناس سينماى ايران ديده مى‌شود. شصت و پنجمين جشنواره فيلم ونيز چهارشنبه شب (27 آگوست) با حضور عده زيادى از اهالى سينماى جهان از جمله «براد پيت»، «جورج كلوني»، «جوئل و ايتان كوئن»، «ويم وندرس»،«چارليز ترون»، «كيم باسينگر»، «تاكاشى كيتانو»، «جاناتان دمي» و «استيون اسپيلبرگ» و تعداد زيادى از مقامات سياسى و فرهنگى كشور ايتاليا افتتاح شد. يكى از موضوعاتى كه از حاشيه به تيتر خبر تبديل شد آن بود كه كيارستمى‌‌پنجشنبه 28 آگوست روى فرش قرمز حاضر شد و درحالى كه به درخواست عكاسان عينك مشهور خود را برداشته بود، عكسى به يادگار گرفت.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن