تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815398901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنجال در برگزاري يك كنسرت موسيقي در كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: جنجال در برگزاري يك كنسرت موسيقي در كرمان
حواشي اين كنسرت اعتراض برخي از مسئولان استان را برانگيخته است اما با توجه به لغو كنسرت ليلي افشار توسط مسئولان استان كه اخيرا‌ در كرمان صورت گرفت و برخي به آن اعتراض كردند، به نظر مي‌رسد هيچ يك از مسئولان حاضر به اظهار نظر صريحي در مورد اتفاقات صورت گرفته در كنسرت اخير نيستند.
آفتاب: عدم وجود يك مكان مناسب براي برگزاري كنسرت هاي موسيقي در كرمان و توزيع و فروش نامناسب بليط باعث شد تا برگزاري كنسرت «حميد عسكري» در كرمان با جنجال و نابساماني همراه باشد.

به گزارش خبرگزاري آفتاب از كرمان، به گفته يكي از شركت كنندگان در اين كنسرت عرضه بيش از ظرفيت سالن بليط كنسرت «حميد عسكري» توسط مراكز فروش بليط باعث شد تا جمعيتي دو برابر ظرفيت سالن ورزشي فجر كرمان كه براي كنسرت موسيقي در نظر گرفته شده بود براي ديدن اين برنامه مراجعه كنند.

اين اتفاق باعث شد تا برنامه در دو سانس اجرا شود كه سانس دوم به ساعت 23:45 دقيقه موكول شد. اين برنامه ريزي باعث ايجاد نابساماني در ورودي‌هاي سالن فجر شد به طوريكه ازدحام و شلوغي باعث شكسته شدن تعدادي از شيشه هاي سالن و حتي مصدوميت برخي از مراجعه كنندگان شد.

در حين اجراي برنامه موسيقي نيز «حميد عسكري» به دلايلي، حتي از فرط ناراحتي ميكروفون خود را به زمين انداخت و برنامه را نيمه تمام رها كرد. اين در حاليست كه قطع برق و شلوغي و بي‌نظمي حاضران در سالن دليل اين اقدام عنوان مي‌شود.

اين اتفاق باعث شد تا معاون امنيتي و سياسي استاندار كرمان در اين رابطه اظهار نظر نمايد. «ابوالقاسم نصرالهي» در اين مورد و در پاسخ به شبهاتي كه قطع برق در سالن را عمدي و به درخواست مسئولان شركت كننده در كنسرت مي‌دانستند گفت: «قطع برق كه شب گذشته در جريان برگزاري كنسرت موسيقي پاپ در كرمان صورت گرفت عمدي نبوده است».

وي در مورد چند درگيري صورت گرفته در هنگام برگزاري اين كنسرت طي شب‌هاي اخير نيز گفت: «اين درگيري‌ها در ارتباط با برگزاري يك سانس اضافي صورت گرفته و علت ديگري نداشته است و تا اين لحظه گزارشي مبني بر عدم رعايت قوانين در كنسرت ياد شده به ما اعلام نشده است».

در همين حال خبرگزاري فارس كه چندي قبل با نوع خبررساني خود موفق به لغو كنسرت ليلي افشار در كرمان شده بود در خروجي خبر خود در اين مورد متذكر شد: «حواشي اين كنسرت اعتراض برخي از مسئولان استان را برانگيخته است اما با توجه به لغو كنسرت ليلي افشار توسط مسئولان استان كه اخيرا‌ در كرمان صورت گرفت و برخي به آن اعتراض كردند، به نظر مي‌رسد هيچ يك از مسئولان حاضر به اظهار نظر صريحي در مورد اتفاقات صورت گرفته در كنسرت اخير نيستند».

اين خبرگزاري اضافه كرد: «در كنسرت پاپي كه طي روزهاي اخير در سالن فجر كرمان برگزار شده است، شئونات اخلاقي و اسلامي چندان رعايت نمي‌شود و مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان نيز هم اكنون در خارج از استان به سر مي‌برد».

به گزارش خبرنگار آفتاب در كرمان، اين در حالي است كه به دليل عدم برنامه ريزي مناسب، برنامه‌هاي موسيقي كه خصوصاً با حضور چهره‌هاي ملي در كرمان برگزار مي‌شود همواره با مشكلاتي همراه بوده‌اند.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن