تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816410278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پايان سال جاري طرح اينترنت ملي در كشور اجرايي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا پايان سال جاري طرح اينترنت ملي در كشور اجرايي مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون فناوري اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: با نصب تجهيزات فراهم شده در راستاي ايجاد پيش زمينه‌ها با هدف راه‌اندازي اينترنت ملي در استان‌هاي قم و كرمان، تا پايان سال جاري، طرح اينترنت ملي در كشور راه اندازي مي‌شود.


عبدالمجيد رياضي در حاشيه بهره‌برداري از پروژه‌هاي مخابراتي بندرعباس در گفتگو با خبرنگار فارس با بيان اينكه طراحي‌ها در راستاي گسترش شبكه اينترنت ملي در كشور كه مراكز اصلي اينترنت استان‌ها را به هم متصل مي‌كند در وزارتخانه انجام شده است، افزود: زمينه برگزاري مناقصه در راستاي اجرايي شدن اين شبكه فراهم شده است.
وي اضافه كرد: راه‌اندازي تجهيزات خريداري شده در استان‌هاي قم و كرمان با سرعت در حال اجرا و بهره‌برداري است كه پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال جاري مركز اينترنت ملي در اين دو استان راه اندازي شود.
رياضي ادامه داد: با راه‌اندازي پايگاه اينترنت كرمان و قم و متعاقب آن در بقيه استان‌هاي كشور و اتصال اينترنت به مراكز استان‌ها، طرح اينترنيت ملي در آينده نزديك در كشور اجرا مي‌شود.
وي با بيان اينكه پايگاه‌هاي قم و كرمان در راستاي الگوبرداري ساير استان‌ها به صورت آزمايشي فعاليت خود را آغاز مي‌كند، افزود: ايجاد زمينه‌هاي لازم براي سرعت بخشيدن به اينترنت ملي مستلزم الگوبرداري است.
رياضي اظهار داشت: راه اندازي مراكز كرمان و قم مي‌تواند نقش مهمي در راه‌اندازي اينترنت مراكز استان‌ها به عنوان مجريان شبكه ملي اينترنت داشته باشد.
معاون فناوري اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اضافه كرد: در راستاي ارائه بهتر اينترنت در كشور به كاربران مركز داده‌هاي اينترنتي و ملي نيز متعاقب اينترنت ملي در كشور راه اندازي مي‌شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه توسعه فن‌آوري اطلاعات در كشور با در نظر گرفتن سه ركن كاربران، كاربرد و زير ساخت‌ها انجام مي‌پذيرد، افزود: رعايت توازن بين اين سه ركن از اهداف مهم دستگاه‌هاي توسعه فناوري است.
رياضي اضافه كرد: در بخش حمايت از كاربران، برنامه‌ريزي‌ها در راستاي تامين امنيت فضاي تبادل اطلاعات صورت گرفته كه نظارت كامل بايد در همه اين فضا حاكم باشد.
وي ادامه داد: در اين راستا بايد نظام مديريت و راهبري تامين امنيت فضاي تبادل اطلاعات نيز در كشور نهادينه شود كه با تكيه به اين امر از امنيت اطلاعات كاربران شبكه اينترنت در كشور پشتيباني مي‌شود.
رياضي با بيان اينكه اندازه‌گيري و سنجش در بحث توسعه فناوري حكمفرما است، افزود: در رابطه با وضعيت تامين فضاي امنيت اطلاعات كاربران نيز بايد سنجش‌ها و اندازه‌گيري‌ها با توجه به توسعه روز افزون اين بخش قوت بيشتري گيرد.
وي اضافه كرد: با توجه به اينكه شبكه يكپارچه، اينترنت ملي يك شبكه وسيع و گسترده است، بحث امنيت در اين شبكه در سطوح بالا بايد مورد ارزيابي قرار گيرد تا در آينده هيچ مشكلي در راستاي حفظ اطلاعات كاربران به وجود نيايد.
رياضي در خاتمه افزود: معاونت فناوري اطلاعات، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در راستاي ارائه اينترنت پرسرعت و كاهش پهناي باند، تاكنون اقدامات متعددي را در ارائه خدمات اينترني به كاربران در انجام داده است.
انتهاي پيام/ف
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن