تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799119819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تينا و قشقايي جايگزين ماكسيما و رونيز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: به گزارش خبرخودرو، امروز ، طی مراسمی از 5 محصول جدید گروه خودروسازی سایپا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،‌ در این مراسم که با حضور مدیر عامل گروه سایپا وزیر راه و ترابری ، اعضای کمیسیون صنایع و جمعی از مدیران گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، مدیر عامل شرکت پارس خودرو با اشاره به اینکه سال 87 ، سال طلایی برای شرکت پارس خودرو بود ، تصریح کرد : در سال گذشته شرکت پارس خودرو ، رشدی جهشی ، 21 درصدی را شاهد بود و از این جهت رکورد دار رشد تولید در شرکتهای خودروسازی ایران بود .

مهندس مسیح تفرشی در ادامه افزود : این رشد در اثر پروژه های متعددی که برای برطرف کردن گلوگاههای مختلفی که در مونتاژ و بدنه رنگ داشتیم ، تبیین گردید و بابه ثمر رساندن این پروژه ها ، ظرفیت تولید را از 700 دستگاه در روز به میانگین 1050 دستگاه در روز افزایش یافت وتوانستیم در سال گذشته ، 50 درصد افزایش ظرفیت ایجاد نماییم .

وی همچنین به رشد 70 درصد فروش محصولات این شرکت در سال 87 ، نسبت به سال 86 اشاره و افزود : در سال گذشته ، سهم بازار محصولات شرکت 10 درصد رشد داشت و در حوزه مصرف انرژی 17 درصد کاهش مصرف در حوزه بهره وری 13 درصد افزایش بهره وری را شاهد بودیم.

وی در ادامه با اشاره به افزایش 10 درصد رضایت مشتری در سال 87 در خصوص توسعه محصولات شرکت پارس خودرو گفت : حوزه توسعه محصول که یکی از سخت ترین و زمان برترین حوزه های خودروسازی است ، شاهد حرکت بسیار خوبی بودیم ، به طوری که امروز 4 محصول ، تینا، قشقایی ، مگان 2000 و مگان 1600 E2را رونمایی می کنیم.

مدیر عامل پارس خودرو همچنین علت ، موفقیت این شرکت و ماندگار آن در اذهان مردم را ارائه محصولات جدید و لوکسی در 50 سال گذشته دانست و تصریح کرد: در حوزه محصولات کلاس E و D محصولات زیادی را ارائه کرده ایم که امیدواریم امسال بتوانیم در حوزه کلاس A محصولاتی را رونمایی نماییم.

تفرشی در ادامه به خودروی تینا و انتخاب آن اشاره و خاطر نشان کرد : پس از مذاکرات طولانی که با شرکت نیسان ، داشتیم به این نتیجه رسیدیم که خودروی تینا را در سبد محصولات شرکت پارس خودرو ارائه کنیم.

وی همچنین در خصوص خودروی مگان 2000 اتوماتیک 7 دنده گفت: خودروی مگان که در سال گذشته در همین ماهها ، ارائه گردید با استقبال بسیار خوبی مواجه شد ،چرا که این خودرو از ایمنی بالا ، تجهیزات پیشرفته و مصرف کم سوخت حدود 7/6 لیتر درصد کیلومتر برخوردار است که مورد استقبال قرار گرفت .

وی با اشاره به آغاز پیش فروش مگان 2000 از هفته آینده ، تصریح کرد: امیدواریم که نوع 1600 E2 را تا سه ، چهار ماه آینده لانیت کنیم و با توجه به اینکه این خودرو در دنیا فروش خوبی داشته است امیدواریم در ایران نیز از فروش خوبی برخوردار شود و بتوانیم بیش از 40 هزار دستگاه از آن را در سال داشته باشیم .

وی در ادامه با اشاره به اینکه 8 سال از تولید ماکسیما و رونیز می گذرد ، خاطر نشان کرد: در این مدت استقبال بسیار خوبی از این محصولات شد، اما به هر جهت هر محصولی روزی باید کنار گذاشته شود و به همین منظور تینا را به جای ماکسیما و قشقایی را جایگزین رونیز ،در سبد محصولات پارس خودرو خواهیم کرد که تینا با پلت فرمی در کلاس E است و طراحی آن در سال 2008 است که امسال به صورت SKD این محصولات وارد می شود و بلافاصله داخلی سازی آن انجام خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن