تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820189843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرقت كيك به جاي پول در مالزي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سرقت كيك به جاي پول در مالزي
خبر ديگر آنكه سارقان مالزيايي به جاي سرقت بسته 560 هزار دلاري پول، بسته كيك را به سرقت بردند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري فرانسه؛ سارقان مسلح مالزيايي كه به فرودگاهي در منطقه شمالي ايالت پنانگ حمله ور شدند، به جاي سرقت بسته 560 هزار دلاري پول، بسته كيك را به سرقت بردند.

بنابراين گزارش؛ يكي از صرافان اين فرودگاه كه مسئول تبديل پول بود، در هنگام حمله توسط اين سارقان فورا كيسه پول را از داخل صندوق برداشت و جاي آن را با كيسه حاوي بسته هاي كيك عوض كرد و سارق با كيسه پول پا به فرار گذاشت.

گفتني است؛ اين دو مرد مسلح به طرف يكي از صرافان واقع در اين فرودگاه شليك كرد كه اين فرد فورا به بيمارستان منتقل شد.

* تولد يك نوزاد پرواز را متوقف كرد

تولد يك نوزاد در هواپيما موجب شد تا هواپيما از مسير خود منحرف و بر رساندن اين مادر و كودك به بيمارستان متوقف شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري رويترز؛ اين مادر هندي كه 34 هفته باردار بوده و براي اينكه به همسرش كه به استراليا مهاجرت كرده است بپيوندد روز گذشته 27 آ‌گوست (ششم شهريور) با هواپيما در حال مسافرت به استراليا بود.

بنابراين گزارش؛ اين مادر هندي نوزاد شش پوندي اش را به سلامت به دنيا آورد و در حال حاضر در سلامت كامل به سر مي برد.

گفتني است؛ اين پرواز كه از شهر دهلي نو در هندوستان آغاز شده بود، براي انتقال اين مادر و دختر به طرف شهري در شمال داروين هندوستان منحرف شد و پس از انتقال آنها به بيمارستاني در اين شهر دوباره به پرواز درآمد.

لازم به ذكر است؛ پدر اين نوزاد براي ديدن همسر و نوزادش در صبح امروز 28 ‌آگوست (هفتم شهريور) خود را به اين بيمارستان رساند.

* پيرزن سوئدي بر روي غلطك كنترل فرودگاه

پيرزن سوئدي كه علائم فرودگاه را اشتباه متوجه شد، خودش را به جاي ساكش بر روي غلطك كنترل قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري فرانسه؛ پيرزن 78 ساله سوئدي كه روز گذشته 26 آگوست (ششم شهريور) قصد مسافرت از فرودگاه شهر استكهلم به آلمان را داشت، پس از مشاهده علائم قسمت كنترل ساك در فرودگاه دچار اشتباه شد و خودش را به جاي ساك در داخل اين دستگاه قرار داد.

بنابراين گزارش؛ ماموران فرودگاه پس از متوجه اشتباه وي، به سرعت حركت اين دستگاه را متوقف كردند و اين پيرزن را از داخل دستگاه بيرون كشيدند.

گفتني است؛ اين پيرزن جراحات جدي نديده است و توانست به مسافرت خود ادامه دهد.

*چاپ تصاوير متخلفان در روزنامه ها و تلويزيون

خبر ديگر آنكه پليس چين در صدد است براي تنبيه متخلفان، تصاوير آنها را بر روي روزنامه ها و تلويزيون چاپ كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري رويترز؛ نيروهاي پليس شهر شانگهاي در چين اعلام كردند؛ براي شرمنده كردن افراد متخلف تصاوير آنها را بر روي روزنامه ها چاپ و يا در تلويزيون پخش كنند.

بنابراين گزارش؛ طبق گفته مقامات پليس از اين شهر، شهرونداني كه قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت نكنند مانند افرادي كه از وسط خيابان عبور مي كنند و دوچرخه سواراني كه موجب اذيت و آزار عابران مي شوند، فيلم برداري مي شود و تصاوير آنها در يك برنامه ويژه پخش و يا در روزنامه ويژه اي چاپ خواهد شد.

لازم به ذكر است كه اين اقدام براي افزايش آمار اين افراد متخلف انجام شده است كه طبق آمار نيروهاي پليس در هشت ماه اوليه سال 2008، هفت ميليون و 78 هزار مورد خلاف گزارش شده است.

* اشتباه كارگر چيني موجب شهرت وي شد

اشتباه يك كارگر كارخانه توليد تلفن موجب شد تا اين شخص شهرت جهاني پيدا كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري فرانسه؛ اين كارگر كه در كارخانه توليد دستگاههاي آيفون آپل كار مي كرد، به صورت تصادفي تصوير خندان خود را در داخل اين تلفن لود كند و در نتيجه همه جهانيان تصوير وي را مشاهده كردند.

بنابراين گزارش؛ اين كارمند به صورت امتحاني، تصوير با لبخند خود را در داخل اين دستگاه فرستاد اما همكار وي به اشتباه فراموش كرد كه اين تصوير را از حافظه اين دستگاه پاك كند و آن را به يك مشتري انگليسي فروخته اند.

گفتني است؛ اين خريدار نيز عكس اين مرد را در داخل اينترنت پخش كرد و موجب شهرت اين كارگر شده است./س
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 470]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن