تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار اردبيل: شرافت خدمتگزاران به ساده‌زيستي آنان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار اردبيل: شرافت خدمتگزاران به ساده‌زيستي آنان است
خبرگزاري فارس: استاندار اردبيل گفت: شرافت و افتخار مسئولان و خدمتگزاران نظام در آن است كه در كمال ساده‌زيستي خود را مهياي خدمت كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، علي نيكزاد ظهر امروز در آيين افتتاح پروژه‌هاي شهرستان كوثر، افزود: دولت در عرصه خدمت راه بي‌منتي را آغاز كرده است و فلسفه‌ وجودي خود را تنها در خدمت‌رساني صادقانه مي‌داند.
وي در ادامه گفت: راه شهدا و خدمت به ايثارگران بالاترين ارزش كاري مسئولان است چرا كه فلسفه‌ خدمت ما ارزش‌گذاري به آنهاست.
نيكزاد با بيان اينكه هدف از خدمت نشان دادن كارآمدي نظام است، اظهار داشت: ما بايد فرصت خدمتگزاري را مغتنم بشماريم و در كمال تواضع و فروتني برخي آرمان‌ها را كه در دولت قبلي كمرنگ شده بود احيا كنيم.
وي با اشاره به فرمايش اخير مقام معظم رهبري در تائيد خدمت دولت نهم افزود: در كنار اينكه خدمتگزاران دولت نهم حاشيه امنيتي از هيچ كس نمي‌خواهند، در مسير گفتمان ديني با تلاش بي‌منت همراه با نشاط خدمت و ساده زيستي به امور جاري كشور ادامه مي‌دهند.
نيكزاد با تأكيد بر اينكه عمق خدمت از طول آن با ارزش‌تر است، اظهار داشت: شهيد رجايي تنها در 28 روز خدمت با بركت خود كاري انجام داد كه نام و يادش در هميشه تاريخ ماندگار مي‌ماند.
استاندار اردبيل شعار مسئولان را در راه خدمت، مجاهدت و مراقبت عنوان كرد و گفت: از اين فرصت خدمت بي‌بديل كه به دست آمده است تنها بايد توشه‌اي براي آخرت برداريم و صادقانه در پيش خدا پاسخگوي اعمال خود باشيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر حفظ حرمت اشخاص و جايگاه حقوقي مسئولان، تصريح كرد: ما در راه خدمت به مردم هيچ مرز و حدي نمي‌شناسيم و از برخي ناملايمت‌ها نيز گلايه نداريم چرا كه معتقديم اگر گلايه‌اي نباشد كار ما ناقص است.
استاندار اردبيل گفت: در طول سه سال گذشته بيش از 2 هزار و 81 پروژه با اعتباري بيش از 736 ميليارد تومان در استان افتتاح شده و در نيمه دوم سال نيز سلسله افتتاح‌ها را در استان شاهد هستيم.
وي با اشاره به اجراي پروژه سد گيوي افزود: با وجود تأخير در اجراي اين پروژه هم اكنون با تخصيص 100 درصد اعتبار 5 ميليارد توماني اين پروژه، كار با قوت و قدرت ادامه دارد و تاكنون نيز 3 ميليارد تومان به اين پروژه تزريق شده است.
نيكزاد كمبود اعتبار اين پروژه را يك معضل خواند و گفت: بايد نمايندگان مجلس و مسئولان كشور كاري كنند كه در زمان بودجه‌ريزي اين كمبود جبران شود.
وي با بيان اينكه در تمام شهرهاي استان مراكز دارالقرآن راه‌اندازي شده است به توجه ويژه دولت به مقوله فرهنگ و كارهاي ديني اشاره كرد و اظهار داشت: اگر فرهنگ و معنويت مردم ما در مسيري درست قرار گيرد نبايد مشكلي در تربيت نسل آينده وجود داشته باشد.
استاندار اردبيل در ادامه به معضل خشكسالي و خسارات وارده به كشاورزان اشاره كرد و گفت: قرار است دولت اعتبارات خشكسالي را به صورت شهرستاني توزيع كند كه اميدوارم با تخصيص اعتبار استاني، شهرستان‌هاي كوثر و خلخال در اولويت اين تخصيص قرار گيرند.
وي افزود: شش كيلومتر از راه پونل ـ خلخال امروز افتتاح مي‌شود اما براي تكميل اين پروژه راه و ترابري گيلان انگيزه‌اي ندارد و ما از اين مسير دچار مشكل هستيم.
نيكزاد با اعلام اينكه در زمينه مسكن روستايي هيچ محدوديت اعتباري وجود ندارد، در زمينه مسكن شهري افزود: در يك كار انقلابي ساخت مسكن با 50 درصد تخفيف در صدور پروانه و تعرفه نظام مهندسي به مردم واگذار مي‌شود و بانك مسكن نيز مؤظف است 14ميليون تومان به متقاضيان وام دهد.
انتهاي پيام./ك
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن