تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816436963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان: 27 درصد قتل‌ها در استان اصفهان با استفاده از سلاح سرد صورت مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس آگاهي استان اصفهان: 27 درصد قتل‌ها در استان اصفهان با استفاده از سلاح سرد صورت مي‌گيرد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: مرتكبان 27 درصد قتل‌ها در استان اصفهان در سال 87 از سلاح سرد استفاده كرده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، حسين حسين زاده ظهر امروز در نشست خبري معاونت اجتماعي فرماندهي نيروي انتظامي استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اينكه حمل سلاح سرد يك عمل پر خطر به وي‍ژه براي جوانان است و در بسياري از مواقع به دليل مصرف مواد مخدر و مشروبات الكلي قادر به كنترل خود در برخورد با حوادث نيستند، با نظارت خانواده‌ها مي‌توان از درگيري و قتل‌هايي كه با استفاده از سلاح سرد است، جلوگيري كرد.
وي با اشاره به اينكه فرمانده نيروي انتظامي و دادستان استان اصفهان خواستار برخورد قاطع با جرائم مذكور شده‌اند، افزود: با مرتكبان جرائم مشهود كه سلاح سرد حمل مي كنند از سوي نيروي انتظامي به شدت برخورد مي‌شود.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينكه سعي شده حاملان سلاح هاي سرد خطاكار شناخته شوند، تصريح كرد: با اين اقدام جرائم مشهود در شش ماه دوم سال كاهش پيدا مي‌كند.
وي افزود: در اين راستا اداره اماكن نيروي انتظامي بايد بر عرضه‌كنندگان سلاح‌هاي سرد نظارت و كنترل بيشتري داشته باشند.
حسين‌زاده با بيان اينكه امسال آمار سرقت مسلحانه در استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 85 درصد كاهش داشته است، اظهار داشت: كشفيات جرائم امسال 35 درصد افزايش داشته و همچنين نسبت كشف به وقوع جرائم 200 درصد بوده است.
وي در ادامه با اشاره به انهدام باند سارقان مسلح احشام در استان اصفهان افزود: اين باند به سركردگي رضا-ص 37 ساله كه داراي سوابق كيفري نيز بوده است بيش از 1500 راس احشام را مورد سرقت قرار داده‌اند.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينكه از اين باند 9 نفره علاوه بر 450 راس احشام مسروقه، يك قبضه سلاح كمري، سه دستگاه وانت، 2 دستگاه اتوميبل سواري كشف شد، تصريح كرد: با استفاده از ادله و مدارك لازم باند مذكور در صبح روز مبعث پيامبر در زمان وقوع جرم و پس از تخليه احشام مسروقه به مخل اختفاء خود دستگير و متلاشي شدند.
وي افزود: ارزش ريالي احشام مسروقه بيش از 2 ميليارد ريال بوده است.
حسين‌زاده از انهدام باند 9 نفره سارقان سابقه‌دار از نمايندگي‌هاي و تعميرگاه‌هاي ايران خودرو و سايپا كه 20 فقره سرقت به عنف با خشونت انجام داده بودند، خبر داد و بيان داشت: اين باند طي يك سال و نيم گذشته با هجوم به اين نمايندگي‌ها، نگهبانان را مورد آزار قرار داده و پس از آن اموال مسروقه را با كاميون به سراسر كشور منتقل و به فروش مي‌رساندند.
وي با بيان اينكه سركرده اين باند رضا-ب 37 سال بوده است، تصريح كرد: اين باند كه از سارقان و مجرمان سابقه‌دار استان‌هاي فارس و اصفهان بوده‌اند بيش از 5 ميليارد ريال از اموال اين نمايندگي‌ها را به سرقت برده بودند.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در ادامه با بيان اينكه باند سارقان منازل كه از يكي از استان‌هاي غربي كشور به اصفهان آمده بودند، شناسايي و دستگير شده‌اند تصريح كرد: اين باند كه با شگرد توپ زني، قفل منازل را مي‌شكستند داراي مشكلات رواني و آلوده به ويروس هپاتيت و HIV‌ مثبت بودند كه 30 فقره سرقت از منازل مسكوني را انجام داده‌اند.
وي در ادامه با بيان اينكه كيف قاپي از جمله جرائم خشن محسوب مي‌شود از شهروندان خواستتا به جاي پول نقد از حواله‌ها و عمليات بين بانكي استفاده كنند.
رئيس پليس راه استان اصفهان نيز در اين نشست با اشاره به اينكه تا پايان تير ماه امسال متوفيان راه‌هاي استان اصفهان 2/3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش داشته‌اند، اظهار داشت: پليس راه استان اصفهان امسال با افزايش 500 درصدي اعمال قانون نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.
محمد رضا صفوي با بيان اينكه 25 درصد بزرگراه‌ها و آزاد راه‌هاي كشور در استان اصفهان قرار دارد تصريح كرد: بسياري از تصادفات راه‌ها در استان اصفهان به دليل خستگي رانندگان بوده است.
وي با اشاره به وضعيت مطلوب راه‌هاي استان اصفهان خاطرنشان كرد: 80 درصد تصادفات راه‌هاي اين استان مربوط به عوامل انساني همچون خستگي، عدم توجه راننده به جلو، استفاده از تلفن همراه و صحبت با سرنشينان خودرو بوده است.
انتهاي پيام/ ف
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن