تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819878238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس شوراي هماهنگي تبليغات كهگيلويه وبويراحمد:مسوولان اجرايي‌از شهيدان دولت الگو بگيرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس شوراي هماهنگي تبليغات كهگيلويه وبويراحمد:مسوولان اجرايي‌از شهيدان دولت الگو بگيرند
داخلي. فرهنگي. هفته. دولت.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كهگيلويه و بويراحمد گفت: مسوولان اجرايي اين استان از شهيدان دولت رجايي و باهنر الگو بگيرند و همانند آنان ساده‌زيستي را سرلوحه كار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام محمدصادق عظيمي پنجشنبه به مناسبت شهادت رجايي و باهنر در گفت و گو با ايرنا افزود: مقام معظم رهبري بارها و بارها در سخنان خود بر لزوم ساده‌زيستي مسوولان اجرايي نظام تاكيد كرده‌اند.

وي بيان كرد: ساده‌زيستي جزو سيره و اخلاق ائمه اطهار (ع) است و به همين دليل از تمام مسوولان اجرايي كهگيلويه و بويراحمد و كشور در هر رده و مقامي كه هستند، انتظار مي‌رود روش ساده‌زيستي و كم‌توقعي شهيدان رجايي و باهنر را سرمشق خود قرار دهند.

عظيمي اظهار داشت: در اين صورت مديران اجرايي بهتر مي‌توانند مسايل و مشكلات مردم را درك و براي رفع آنها چاره‌انديشي كنند.

وي عنوان كرد: شهيدان رجايي و باهنر از بهترين اسوه‌هاي مجاهدت و الگوي مديريت در جامعه اسلامي به شمار مي‌روند زيرا با ساده‌زيستي و كار شبانه‌روزي خود نهايت تلاش را براي خدمت صادقانه و خالصانه به ملت ايران انجام دادند.

عظيمي ابراز داشت: اين دو شهيد بزرگوار مزد خدمات و تلاش‌هاي خود را با شهادت در راه حق كسب كردند و از اين طريق به سعادت ابدي رسيدند.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كهگيلويه و بويراحمد افزود: پس از گذشت ‪ ۲۷‬سال از حادثه انفجار دفتر نخست وزيري و شهادت مظلومانه رجايي و باهنر، ايران اسلامي مقتدرتر از هميشه و با صلابت هر چه تمام‌تر توطئه‌هاي شوم دشمنان را يكي پس از ديگري خنثي مي‌كند و در حال فتح قله‌هاي عزت، عظمت، معنويت، علم و تكنولوژي است.

عظيمي گفت: امروز دكتر احمدي نژاد و دولت نهم مصداق بارز مديريت اصولگرايانه و خدمت صادقانه به ملت ايران است و رضايت مقام معظم رهبري از عملكرد دولت نهم بهترين پاداش براي اين دولت خدمتگزار محسوب مي‌شود.

وي بيان كرد: با اجراي طرح تحول اقتصادي بسياري از مشكلات معيشتي مردم برطرف مي‌شود و در نتيجه آنان مي‌توانند طعم شيرين مديريت اسلامي و خدمت صادقانه دولت و نظام را بهتر درك كنند. ك/‪۳‬
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن