تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813206873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به‌دليل اختلاف خانوادگي در ورامين شليك ‌هاي داماد،2جنايت را رقم زد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: به‌دليل اختلاف خانوادگي در ورامين شليك ‌هاي داماد،2جنايت را رقم زد
جام جم آنلاين: مردي در اقدامي جنون‌آميز با يك قبضه سلاح كمري به منزل والدين همسرش رفت و پس از قتل همسر و برادرزن خود، با شليك به سوي مادرزنش از محل متواري شد. وقتي صداي زنگ در خانه‌اي كوچك در محله پيشواي ورامين شنيده شد، ساكنان خانه با گشودن در، داماد خانواده را مشاهده كردند كه با يك قبضه سلاح كمري عربده‌كشان وارد خانه شد.


صداي چند شليك و متعاقب آن فرياد ساكنان خانه كه از مردم درخواست كمك مي‌كردند ، از وقوع يك جنايت خبر مي‌داد. جنايتي كه حداقل 2 مورد از آن را در يك ماه اخير در قلعه‌ح سن‌خان و «بنارديه» از توابع استان فارس شاهد بوديم كه در اين 2 حادثه نيز يك داماد و فردي كه خواستگار دخترخاله‌اش بود، در اقدامي جنون‌آميز چند نفر را به قتل رسانده و تعدادي را مجروح كرده‌اند.

وقوع 2 جنايت

به گزارش خبرنگار جام‌جم از ورامين، ساعت 13 ظهر، مردي هراسان در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از شليك به ساكنان يك منزل مسكوني در پيشواي ورامين خبر داد.

به دنبال اين تماس، ماموران كلانتري 17پيشوا با عزيمت به محل متوجه شدند خواهر و برادري در محل سكونت خود از ناحيه سينه و شكم هدف اصابت گلوله قرار گرفته و در دم جان خود را از دست داده‌اند و مادر خانواده نيز هدف اصابت 2گلوله قرار گرفته و در يك قدمي مرگ قرار دارد.

با گزارش موضوع اين جنايت به بازپرس ويژه قتل دادسراي ورامين، زن مجروح به بيمارستان منتقل و تحقيق در اين زمينه آغاز شد.

مهاجم فراري‌

با تحقيق در اين زمينه مشخص شد، يكي از مقتولان الهام نام دارد كه پس از اختلاف با شوهرش چند روز پيش به حالت قهر خانه‌اش را ترك كرده و همراه فرزند خردسالش به منزل پدري خود آمده است.

در مرحله بعدي از تحقيقات معلوم شد، پس از قهر الهام، شوهرش بهرام درصدد انتقام از وي برآمده و با در اختيار گرفتن يك قبضه سلاح كمري كه از مدتي پيش آن را در خانه خود نگهداري مي‌كرده است، عازم محل حادثه در قاعه‌كرد پيشوا مي‌شود.

بهرام (عامل جنايت)‌ پس از رسيدن به منزل پدر همسر خود با مشاهده الهام ابتدا او را هدف اصابت 2 گلوله قرار داده و در اين هنگام برادر اين زن به نام وحيد با شنيدن صداي شليك خود را به محل مي‌رساند كه وي نيز از سوي داماد خانواده هدف اصابت گلوله قرار مي‌گيرد و جان خود را از دست مي‌دهد.

شاهد عيني اين حادثه، دختر جواني است كه بتازگي به عقد وحيد (مقتول)‌ درآمده بود. او كه هنگام وقوع اين جنايت در خانه حضور داشت، به ماموران گفت: پس از آن كه بهرام داماد خانواده الهام و همسرم، وحيد را هدف اصابت گلوله قرار داد، در حالي كه كنترل خود را از دست داده بود، به سراغ مادرزن خود رفت و او را نيز در آشپزخانه هدف گلوله قرار داد.

فرار از محل جنايت‌

به دنبال اين اقدام جنايتكارانه، متهم با خروج از خانه با موتورسيكلت از محل حادثه متواري شد.

اين گزارش حاكي است، با دستور قضايي مبني بر انتقال جسد 2 قرباني به پزشكي قانوني، پرونده با دستور قضايي به پليس آگاهي ورامين ارسال شد و يك تيم ويژه از ماموران، جستجوي گسترده خود را براي دستگيري متهم فراري آغاز كرده‌اند.

سرهنگ قاسم‌خاني، فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در ارتباط با اين حادثه گفت: در حال حاضر موضوع به صورت ويژه در دستور كار تيم‌هاي عملياتي و اطلاعاتي پليس ورامين قرار گرفته است.

وي در واكاوي اين جنايت گفت: حمل و نگهداري سلاح، همواره مي‌تواند براي فرد مشكل ايجاد كند و او را در مقابل كوچك‌ترين مساله‌اي، ترغيب به استفاده از سلاح نمايد كه حوادث ناگواري را به دنبال خواهد داشت.

وي تصريح كرد: بايد پذيرفت بي‌توجهي نسبت به نگهداري و حمل سلاح، اعضاي يك خانواده را در معرض تهديد قرار مي‌دهد، لذا شهروندان مي‌توانند براي پيشگيري از اتفاقات ناگوار، موضوع نگهداري سلاح در محيط خانوادگي را به پليس گزارش دهند تا از وقوع حوادث دلخراش جلوگيري شود.
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن