تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804522266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارزيابي مردم و مسوولان شهرهاي شمالي خوزستان از عملكرد دولت مهر


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ارزيابي مردم و مسوولان شهرهاي شمالي خوزستان از عملكرد دولت مهر
داخلي. سياسي. مناسبت ها. هفته دولت.

به اعتقاد بسياري از مردم و مسوولان شهرهاي شمالي خوزستان شتاب درانجام كارهاي عمراني و افزايش انگيزه خدمت از ويژگيهاي دولت نهم است.

اين افراد با استناد به كارهاي انجام شده در منطقه بر اين باورند كه در دوره خدمت دولت مهر طي سه سال گذشته كارهاي عمراني بسيار ارزشمندي در اين مناطق صورت گرفته و نقش موثري در توسعه و عمران آبادي اين شهرها داشته است.

يك شهروند دزفولي گفت: بهبود وضعيت و اقدام به اصلاح جاده‌هاي دزفول و شوشتر، و دزفول شوش يكي از كارهاي بسيار ارزشمند دولت در سالهاي اخير در منطقه‌است بطوريكه تا پيش از اصلاح نقاط حادثه خيز و چهارباند كردن اين‌جاده در دست اقدام، حوادث تلخ و ناگواري روي مي‌داد.

يك شهروند انديمشكي نيزآغاز اجراي پروژه‌هاي مهمي چون پتروشيمي،پالايشگاه طرحهاي توسعه، عمران شهري و زيباسازي شهر و ديگر كارهاي مهم را از خدمات دولت نهم به مردم انديمشك اعلام كرد.

به گفته‌ي يك شهروند گتوندي نيز در سالهاي اخير اين شهرستان كه‌درمحروميت قرار داشت رو به آباداني گذاشته و چهره آن تغيير كرده ضمن اينكه با ساخت آزادراه خليج فارس كه عمليات آن اجرايي شده گتوند از بن بست خارج مي‌شود و همه اين كارها در نتيجه تلاشهاي دولت نهم در خدمات رساني به مناطق محروم است.

يك شهروندشوشي نيز اجراي پروژه‌هاي عمراني در روستاهاي منطقه، توسعه جاده‌ها و تلاش براي بهبود وضع كشاورزي و نيز پيگيري و حل مشكل كاركنان هفت تپه را از اقدامات جدي دولت نهم در منطقه دانست.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار دزفول با تاييد شتاب در كارهاي عمراني در دولت نهم گفت: انگيزه خدمت براي خدا و آسايش مردم بطورقابل توجهي دردولت نهم‌افزايش يافت.

" حميد قناعتي افزود: اين شتاب در شاخص‌ها و مولفه‌هاي عملكردي كاملا مشهود است بطوريكه اعتبارات عمراني و سمت‌گيري آنها به مناطق محروم و رفع محروميت رشد يافت و آسايش و رفاه در مناطق كمتر توسعه يافته بسيار چشمگير شكل يافت.

وي گفت: در بخش آب روستايي و تامين آب آشاميدني سالم براي روستاييان‪۶۰۰‬ درصد رشد اعتبارات در اين بخش اعلام شده و از چهار ميليارد و‪۶۰۰‬ميليون ريال به ‪ ۲۴‬ميليارد ريال افزايش يافته است.

فرماندار دزفول اجراي طرحهاي آب شهري و سالم‌سازي آب و مجتمع‌سازي خدمات آبرساني در مناطق نيازمند را از بارزترين و ملموس‌ترين جلوه‌هاي خدمات شاخص ده دولت نهم در منطقه دانست.

قناعتي گفت: در اين مدت تاسيسات آبرساني و اصلاح شبكه در شهرهاي دزآب ،ميان رود و سالند سردشت اجرا كه فقط براي آب شهر چهار هزار نفري سالند ‪ ۱۴‬ميليارد و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال در فاز اول تامين اعتبار ضمن اينكه براي اجراي دو بند خاكي كه در سال ‪ ۸۷‬شروع شده و رو به اتمام است بيش از ‪۱۰‬ ميليارد ريال هزينه شده است.

وي افزود: در زمينه راه روستايي و ايمن‌سازي و تعريض و توسعه جادههاي برون شهري و ورودي شهر دزفول فعاليتهاي چشمگيري صورت گرفته كه از جمله چهار باندكردن جاده دزفول ،شوش تا مسير پل حميدآباد و اجرا گارد ريل ونيز اجراي عمليات روشنايي اين مسير است.

فرماندار دزفول گفت: رفع مشكل ترافيك چهار راه آوج كه از مهم‌ترين گره هاي ترافيكي منطقه بود،چهار بانده كردن مسير دزفول به سمت منطقه سياه منصور و شوشتر،ساخت پل آزادگان‌در جاده انديمشك و احداث پل‌ها و ابنيه‌هاي فني در ديگرجاده‌هاي منطقه از ديگر تلاشهاي دولت خدمتگزار است.

قناعتي خاطرنشان كرد: به همت دولت نهم و پيگيري كارگزاران دولت تاسيس نخستين پارك صنعتي پتروشيمي يا شيمي شهر در دزفول به تصويب رسيد و وزارت نفت و شبكه تحليلگران تكنولوژي ايران وابسته به نهاد رياست جمهوري بطور مستمر پيگير اجرايي شدن آن در منطقه هستند.

وي افزود: با اجرايي شدن اين پروژه بيش از چهار هزار فرصت شغلي درمنطقه ايجاد خواهد شد.

فرماندار دزفول با گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر گفت كه در هفته دولت از دهها طرح عمراني و خدماتي در دزفول بهره برداري‌مي شود.

فرماندار گتونددر شمال خوزستان نيز در ارزيابي خود از عملكرد دولت مهر گفت: دولت نهم براي بهبود و ارتقاء سطح زندگي مردم تلاش مي‌كند.

" قدرت الله‌اماني پور" افزود: دولت تمام توان خود را بكار گرفته تا با برداشتن موانع، سطح زندگي عمومي را ارتقاء بخشد.

وي گفت: دراين راستا ‪ ۱۹‬طرح عمراني،خدماتي وفرهنگي در اين منطقه آماده بهره برداري و در هفته دولت تقديم مردم شهيد پرور اين شهرستان شدند.

اماني پور افزود: براي اجراي اين طرحها ‪ ۲۶‬ميليارد و ‪ ۴۷۴‬ميليون ريال اعتبار از محل تملك دارايي‌هاي استان و دفتر مناطق محروم رياست جمهوري هزينه شده است.

فرماندار گتوند عمده اين طرح‌ها را اجراي آبياري‌تحت فشار روستاي كايدان افتتاح اداره هواشناسي ، جايگاه توزيع نفت و گازوييل ، جايگاه توزيع گاز ميان پيلان، احداث جاده‌هاي روستايي و عشايري ، طرح‌هاي آبرساني و فضاهاي آموزشي عنوان كرد.

وي افزود: از سوي دولت نهم فعاليتهاي شاخصي در منطقه صورت گرفته و چهره اين شهر بيش از ‪ ۶۰‬هزار نفري تغيير كرده است.

نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي نيز خدمات دولت نهم در منطقه تجليل كرد و گفت: تلاشهاي بسيار ارزشمندي از سوي دولت عدالت پرور نهم در اين شهرستان صورت گرفته و در حال انجام است.

"فريدون حسنوند" از دولت نهم بعنوان ادامه‌دهنده راه دولت شهيدان رجايي و باهنر ياد كرد و ابراز اميدواري نمود كه دولت حاضر در راستاي تحقق اهداف خدمتگذاري انتظارات موجود را برآوا‪D‬سث‪D‬س
وي افتتاح پروژه‌هاي عمراني و پيشرفت‌هاي موجود در شهرستان انديمشك را ثمره بركت وجود شهيدان رجايي و باهنر و ادامه‌دهندگان راه آن شهيدان دانست.

در شوش ديگر شهر شمالي خوزستان نيز به اعتقاد مسوولان منطقه كارهاي و خدمات خوبي در اين منطقه صورت گرفته و در زمينه رونق اين شهر تاريخي و گردشگري نيز تلاش شده است.

در هفته دولت در شوش امسال ‪ ۹۰‬پروژه عمراني با اعتباري افزون بر ‪۱۳۰‬ ميليارد ريال آماده بهره برداري شدند.

اين پروژه‌ها در زمينه آموزشي و خدماتي و كشاورزي ،راه‌و ترابري، گاز رساني، مخابرات ،صنعتي ،بهداشتي،آبرساني و برق رساني، ‪ ۷۵۲‬فرصت شغلي ايجاد كرده‌اند.

شهرستان شوش كه باجمعيتي افزون بر ‪ ۲۰۰‬هزار نفر در شمال استان خوزستان قرار دارد اكنون شاهد تحولات بسيار مهمي در توسعه صنعت گردشگري ، كشاورزي و عمران آبادي روستاها و مناطق كم تر توسعه يافته است.ك/‪۴‬
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن