تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربى تيم ملى دو و ميدانى: - ركورد نزنندطلا نمى گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: سرمربى تيم ملى دو و ميدانى: - ركورد نزنندطلا نمى گيرند
ايران ورزشى- بهمن رضايى سرمربى تيم ملى دو و ميدانى معلولان و جانبازان ايران با اينكه مثل دوره هاى قبل تيمش 27 نفره نيست اما باز هم به مدال آورى آنها در پكن اميدوار است.
هرچند ادغام كلاس بندى ها كار آنها را سخت تر كرده اما او باز هم مطمئن است كه شاگردانش مدال هاى خوشرنگى مى گيرند و در تعيين جايگاه ايران در جدول رده بندى تأثير مى گذارد. با اينكه او معتقد است پرتابگران ايران بهترين مدال هاى پارالمپيك را مى گيرند اما باز هم يك مسأله را به شاگردانش تأكيد مى كند: «ركورد نزنيد طلا نمى گيريد.»
بعد از ۱۷ اردو دو و ميدانى كاران براى پارالمپيك آماده شده اند
طبق برنامه تمرين ملى پوشان در اردوها از سال قبل شروع شده. بعد از ۱۷ اردو ۱۴ دو و ميدانى كار انتخاب شدند تا به پكن بروند البته ۱۴ دو و ميدانى كار اعزامى از هفته قبل تمريناتشان را شروع كردند.
آنها در پكن هم فرصت براى تمرين دارند
كاروان ورزشى يك هفته زودتر از شروع پارالمپيك به پكن مى رسد. اين مدت فرصت خوبى است تا ملى پوشان آخرين تمريناتشان را انجام دهند. جداى از آن در اين يك هفته بچه ها با آب و هواى پكن تطبيق پيدا مى كنند.
مصدوم نداريد
نه. همه دو و ميدانى كاران سالم هستند. به خاطر اينكه آخرين تمرين را در پكن انجام مى دهند. تمرينات پرفشارى را قبل از اعزام در تهران پشت سر گذاشتند.
دو و ميدانى كاران ايران در چند ماده مسابقه مى دهند
در ۲۰ ماده. در واقع ۶ نفر از آنها در دو ماده شركت مى كنند.
يك هفته زودتر از مسابقه ها رسيدن به پكن باعث افت بدنى آنها در روز مسابقه نمى شود
نه. بچه ها هميشه همين طور بوده اند. حتى براى حضور در ۵ پارالمپيك قبلى و مسابقه هاى جهانى نيز يك هفته قبل از شروع مسابقه ها به محل برگزارى رفته ايم. ملى پوشان هم با مشكل روبه رو نشده اند. حتى به خاطر تطبيقى كه با شرايط آب و هوايى آنجا پيدا مى كنند سرحال تر هم مى شوند. پيش بينى مى كنم در پكن هم اين شرايط پيش بيايد.
فكر مى كنيد دو و ميدانى كاران ايران در پكن چند مدال بگيرند. مخصوصاً كه در اين پارالمپيك تعداد كمترى نسبت به دوره هاى قبل به پكن مى بريد
ما هميشه ۲۷ دو و ميدانى كار را در پارالمپيك داشته ايم. در آتن تيم ۲۷ نفره ما ۱۵ مدال گرفت اما در اين دوره كلاس ها ادغام شده و پس به دنبال آن مدال ها هم كم مى شود.
با اين حساب مدال هاى ايران هم كمتر از قبل مى شود
مدال گرفتن امسال در پكن سخت است اما ۱۴ دو و ميدانى كارى كه انتخاب شده اند مى توانند مدال هاى گرانقدر قبلى را تكرار كنند. حداقل ۶-5 مدال با قشنگ ترين رنگ.
مدال خوب يعنى طلا
بله.
يعنى چند مدال طلا را براى ايرانى ها كنار بگذاريم
در آتن ۴ طلا گرفتيم. اميدوارم در پارالمپيك پكن نيز دو و ميدانى كاران ركوردهايى كه دارند را بزنند تا مدال هايشان را تكرار كنند.
اين مدال هاى خوشرنگ را بيشتر براى چه ماده هايى بايد كنار بگذريم
بيشتر پرتاب هاى نشسته. مثل پرتاب وزنه، ديسك و نيزه.
يعنى همه پرتابگران طلا مى گيرند
قول نمى دهم. اما بچه ها زحمتشان را كشيده اند. خدا كمك كند و مردم دعا كنند.
كدام ملى پوشان مدال آورند
حالا وضعيت ركوردها بهتر شده. اما ما بيشتر روى مدال آورى ميرزايى، كرم زاده، حردانى اميد اول و دوم ما هستند.
ناكامى المپيكى ها روى دو و ميدانى كاران تاثير منفى نداشته
از روزى كه المپيك شروع شد و ايرانى ها مدال نگرفتند. بچه ها مى خنديدند كه آن همه مانور و تبليغ روى آنها شد اما فقط دو مدال گرفتند. اما مطمئن باشيد تيم ما ۱۵ مدال را مى گيرد. بچه ها حالا خوشحالند، همه شان مى گويند مى رويم و ناكامى المپيكى ها را جبران مى كنيم.
ادغام كلاس بندى ها به ضرر دو و ميدانى كاران ايران نشده
اين ادغام بيشتر در كلاس نشسته ها صورت گرفته. دو و ميدانى كاران ايران هم كه ويلچرى اند. اين مسأله به ضرر آنها شده. البته تنها ايرانى ها نيستند كه از اين قضيه متضرر شده اند كه دو و ميدانى كاران كوبا، آلمان و چين هم كه درگروه نشسته حضور دارند هم مثل ما ضرر كرده اند.
فكر مى كنيد دو و ميدانى كاران در پكن فقط مدال بگيرند يا ركورد هم بزنند
فكر مى كنم تا ركورد نزنند نمى توانند طلا بگيرند. به آنها هم گوشزد كرده ايم هر كس ركورد نزند طلا نمى گيرد. پس همه شان بايد نهايت تلاش خود را به كار ببرند.
همه رقباى آنها را مى شناسيد
همه شان را مى شناسيم. در مسابقه هاى جهانى هلند آنها را ديده ايم. يك سرى چينى جديد هستند چرا كه به خاطر جمعيت شان معلول زياد دارند. آنها ناشناس هستند و كل كلاس ها را پر مى كنند كه به طور حتم جزو مدال بگيران هستند.
تيم دووميدانى ايران در پكن چقدر با پارالمپيك آتن متفاوت است
6 نفر از بچه هايى كه در آتن بودند در تيم هستند. بقيه جوانان زير ۲۳ سالى اند كه در مسابقه هاى جهانى نيوجرسى شركت كرده اند. البته در چند مسابقه شركت كرده اند و از اين نظر كم تجربه نيستند، كار كرده اند و مشكلى وجود ندارد.
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن