تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816908197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
فعاليت هاي باشگاه ماشين سازي تبريز
به حالت تعليق درآمد

نشست كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر مطالبه وجه حسين كعبي و سعيد بيگي برگزار مي شود.
به گزارش ايسنا; جلسه رسيدگي به مطالبه وجه حسين كعبي از باشگاه پيروزي روز شنبه راس ساعت 16 در كميته انضباطي برگزار مي شود.
هم چنين نشست رسيدگي به مشكلات مالي سعيد بيگي، بازيكن صبا باتري نيز نهم شهريور ماه برگزار مي شود. بر همين اساس مدير عامل يا نماينده تام الاختيار باشگاه هاي پيروزي و صبا باتري بايد دراين جلسه حضور داشته باشند.

اعلام اسامي تيم ملي فوتسال اعزامي به اسپانيا

براي شركت در ديداري دوستانه، تيم ملي فوتسال ايران با 12 بازيكن به كشور اسپانيا سفر مي كند.
به گزارش ايسنا، تيم ملي فوتسال كشورمان كه خود را براي شركت در جام جهاني آماده مي كند، 11 شهريور ماه با تركيب اصغر قهرماني، مصطفي نظري، محمد طاهري، محمد كشاورز، وحيد شمسائي، اصغر حسن زاده، مجيد رئيسي، محمد هاشم زاده، جواد اصغري مقدم، ابراهيم مسعودي، مسعود ارشد و مرتضي عظيمائي به اسپانيا سفر مي كند.
تيم ملي كشورمان چهاردهم شهريور ماه به تهران باز مي گردد.

رده بندي امتيازآورترين دوچرخه سواران تورهاي آسيايي
حسين عسگري هم چنان صدرنشين است

تازه ترين رده بندي امتيازآورترين دوچرخه سواران حاضر در تورهاي آسيايي اعلام شد.
به گزارش ايسنا، در تازه ترين رده بندي امتيازآورترين دوچرخه سواران حاضر در تورهاي آسيايي كه از سوي اتحاديه بين المللي دوچرخه سواران (uci) اعلام شد به مانند ماه گذشته پنج ركابزن ايران در صدر قرار دارند.
در اين رده بندي حسين عسگري از تيم پتروشيمي تبريز با 240/66 امتياز صدرنشين است. قادر ميزباني هم تيمي وي با 205/66 امتياز در مكان دوم قرار دارد. مهدي سهرابي با 195 امتياز سوم است. احد كاظمي از پتروشيمي تبريز با 175/66 امتياز مكان چهارم و حسين ناطقي با 168 امتياز مكان پنجم را به خود اختصاص داده اند.
در قسمت تيم هاي ملي، ايران با 1124/98 امتياز صدرنشين است. در قسمت تيم ملي زير 23 سال نيز ايران با 350 امتياز درصدر قرار دارد.
در رده بندي تيم هاي باشگاهي تيم پتروشيمي تبريز با 873/64 امتياز صدرنشين است. «ميتان هامپو» ژاپن با 480 امتياز دوم است.
نكته مهم در رده بندي جديد اين است كه به دليل برگزاري بازي هاي المپيك 2008 پكن هيچ تور بين المللي برگزار نشد تا ركابزنان امتياز كسب كنند. بنابراين اين رده بندي همان رده بندي ماه گذشته است.

ميثاقيان كسي كاري به كارم نداشته باشد

سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: اگر كسي كاري به كارم نداشته باشد، آينده ام در استقلال اهواز، مشابه مربيان پيشين نمي شود.
اكبر ميثاقيان در گفت وگو با ايسنا، پيرامون تعطيلي طولاني مدت ليگ برتر، اظهار كرد: بدون شك اين تعطيلات براي تيمي كه هجده بازيكن خود را از دست داده، دير بسته شده و نتوانسته دوران آماده سازي خوبي داشته باشد، مفيد است.
وي افزود: متاسفانه استقلال شروع خوبي در ليگ برتر نداشت كه علت اصلي آن نبود بازيكنان كافي و عدم تمرينات بدنسازي مناسب بود كه اميدوارم بتوانيم از اين تعطيلي در جهت تكميل بازيكنان و همچنين انجام برنامه هاي تمريني بدنسازي مستمر، به خوبي استفاده كنيم.
ميثاق معمارزاده:
با برطرف شدن مشكلات، در آلمان جراحي مي كنم

ميثاق معمارزاده گفت: شرايط عمل جراحي را پيدا كرده ام و به احتمال قوي با برطرف شدن مشكلات، در آلمان رباط صليبي ام را عمل مي كنم.
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط عمل جراحي رباط صليبي پايش، به ايسنا، گفت: پس از پاره شدن رباط صليبي ام، به تشخيص پزشكان ايراني به فيزيوتراپي و آمادگي پيش از عمل جراحي پرداختم كه خوشبختانه اين مدت به خوبي طي شد و در حال حاضر آمادگي عمل جراحي را پيدا كردم.
وي گفت: پس از بررسي شرايط عمل در داخل و خارج كشور، دريافتم با توجه به حضور پزشكان متخصص ايراني در كلينيك هاي داخل، انجام عمل در ايران يا آلمان تفاوت چنداني ندارد منتها امكانات و شرايط رسيدگي پس از عمل اهميت زيادي دارد كه از اين لحاظ بايد مكان قطعي عمل را انتخاب كنم; از اين رو صحبت هايي با مديريت باشگاه پرسپوليس و همچنين هدايتي عضو هيات مديره باشگاه انجام دادم و آنها با انجام عمل در آلمان و حضور چهارماهه پس از آن در اين كشور، موافقت كردند، اما مشكلاتي از جمله تهيه ويزا سريع وجود دارد كه قرار است پس از برطرف شدن، طي چند روز آينده اين كار انجام شود. معمارزاده گفت: در حال حاضر قرار است محسن خليلي نيز براي سپري كردن دوران پس از عمل، راهي آلمان شود و من نيز در صورت حل شدن تمامي مشكلات به زودي به آنجا مي روم اما در غير اين صورت در كشور خودمان عمل مي كنم.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن