تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
خودپردازهاي بانك ملي، باركد خوان مي شوند

گروه اقتصاد: تا دو ماه آينده، يك هزار و 70 دستگاه خودپرداز بانك ملي، به سيستم باركدخوان مجهز مي شوند.
به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، خودپردازهاي مجهز به اين سيستم، پرداخت قبوض آب، برق، تلفن، گاز و... را راحت كرده و مردم با نشان دادن اطلا عات قبوض خدماتي، مي توانند در اسرع وقت پرداخت خود را انجام دهند.
دستگاه هاي خودپرداز مجهز به سيستم باركدخوان، اطلا عات شناسه هاي قبض و پرداخت را كه 25 رقم هستند، به صورت خودكار خوانده و پس از اتمام عمليات، رسيدي جهت پيگيري به فرد ارائه مي كنند.
لا زم به ذكر است در فاز دوم اين طرح نيز كه سه ماه پس از فاز اول صورت خواهد گرفت، 730 دستگاه خودپرداز به سيستم باركدخوان مجهز خواهند شد.
پرداخت قبوض خدماتي به اين شيوه، به خاطر سهولت و سرعت در انجام عمليات، موجب افزايش علا قه مندي مردم در پرداخت قبوض به صورت غيرحضوري مي شود.

رضايت مردم از خدمات بانك پاسارگاد ملموس است

گروه اقتصاد: بانك پاسارگاد با توجه به توانايي هايي كه دارد مي تواند منشا تحولا ت عظيم اقتصادي در بندرانزلي شود. به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، اسماعيل عبداللهي، فرماندار بندر انزلي، در مراسم افتتاحيه شعبه بانك پاسارگاد در اين بندر كه با حضور تني چند از مديران اين منطقه، مسوولا ن نيروي انتظامي، مديران بانك پاسارگاد و گروهي از كسبه برگزار شد ضمن بيان مطلب فوق گفت: بندر انزلي به عنوان مادر شهرهاي شمالي كشور، داراي قابليت ها و توانايي هاي بسياري است. حضور بانك پاسارگاد در اين منطقه نقطه عطفي است براي شكوفايي اقتصادي و بهره مندي از توانايي ها و ظرفيت هاي اين شهر. وي ادامه داد: با توجه به وجود منطقه آزاد و نيز طرح هاي عظيمي مانند احداث راه آهن در بندر انزلي كه در حال بررسي و اجراست نياز به حضور يك بانك مقتدر مانند پاسارگاد در اين شهر داشتيم. عبداللهي افزود: از اين رو از حضور بانك پاسارگاد در بندر انزلي استقبال كرده و خرسنديم حضور بانكي را كنار خود حس مي كنيم كه از نزديك شاهد رضايتمندي مردم گرامي از خدمات آن هستيم. فرماندار بندر انزلي در پايان خاطرنشان كرد: ما براي توسعه و پيشرفت نيازمند بهره مندي از توانايي هاي بخش خصوصي هستيم. در كنار آن نظام بانكي كشور بايد از وابستگي به دولت خارج شود كه اين مهم در برنامه چهارم توسعه و چشم انداز 20 ساله كشور مدنظر قرار گرفته شده است.
گفتني است روز سه شنبه علا وه بر شعبه بندر انزلي، سومين شعبه بانك پاسارگاد در خيابان انقلا ب رشت نيز افتتاح رسمي شد و هموطنان در اين شهر مي توانند براي بهره مندي از انواع خدمات بانكي پاسارگاد به اين شعبه مراجعه كنند.

نصب سامانه هوشمند بر روي تمامي خودروها در كيش

گروه اقتصاد: معاون طرح، برنامه و فناوري اطلا عات سازمان منطقه آزاد كيش گفت: براي نخستين بار در ايران، نصب سامانه هوشمند به منظور كنترل سرعت و قوانين راهنمايي و رانندگي بر روي تمامي خودروهاي در حال تردد در جزيره كيش به اجرا در خواهد آمد.
به گزارش اداره كل امور فرهنگي و روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش،«اميد فريدفر» با اشاره به اينكه سامانه هوشمند نظارت بر تمامي خودروها، با استفاده از آخرين تكنولوژي روز جهان به اجرا در خواهد آمد افزود: پيش بيني مي شود اين سيستم الكترونيكي در شش ماهه دوم سال جاري به مرحله اجرا گذاشته شود.
وي همچنين گفت: نصب اين سيستم هوشمند موقعيت خودرو، سرعت خودرو، عمده تخلفات رانندگي، نقشه جاده هاي مسير پيش روي راننده و ... را مورد ثبت و ضبط قرار مي دهد.
معاون طرح، برنامه و فناوري اطلا عات سازمان منطقه آزاد كيش همچنين خاطر نشان ساخت: سازمان منطقه آزاد كيش با استفاده از تمهيدات فني و الكترونيكي توانايي آن را دارد كه خودروهايي كه از سرزمين اصلي وارد جزيره كيش مي شوند، اين سامانه هوشمند بر روي خودروي آنان نصب و تعبيه شود.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن