تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820674389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بن اقشار به خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد امام خميني داده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بن اقشار به خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد امام خميني داده مي شود
تهران / واحد مركزي خبر / اجتماعي 1387/06/06
سرپرست كميته امداد امام خميني از اهداء بن اقشار به خانواده هاي تحت پوشش اين نهاد خبر داد .
حسين انواري در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر گفت : اين بن در حال تهيه است و بعد از ماه مبارك رمضان به خانواده ها تحويل مي شود .
وي با بيان اينكه امسال با كمكهاي مردمي و اعتبارات دولت نزديك به دو هزار ميليارد تومان اعتبار پيش بيني مي شود افزود : در سال گذشته بن 32 هزار توماني به هر نفر در نظر گرفته شده بود كه به خانواده هاي تحت پوشش و نيازمندان داده شد اما امسال هنوز درباره رقم اين بنها تصميمي گرفته نشده است .
انواري اختصاص اعتباري براي خشكسالي در مناطقي كه با اين مشكل مواجهند ،برگزاري طرح تكريم ايتام از 19 تا 21 رمضان و برگزاري جشن رمضان در 30 شب اين ماه را از ديگر اقدامات كميته امداد امام خميني براي محرومان در ماه مبارك رمضان اعلام كرد .
سرپرست كميته امداد امام خميني درباره سرپرستي ايتام گفت : كميته امداد امام خميني از طريق طرح اكرام ايتام اين وظيفه را به مردم واگذار كرده است .
انواري با اشاره به اينكه 80 تا 90 درصد ايتام تحت پوشش در سراسر كشور حامي دارند افزود : در بحث تكريم ايتام ، به جاي تغذيه آنان ، تكريم مد نظر است چون به علت نبود پدر يا والدين خلائي در ايتام ايجاد شده است كه بايد اين مشكل رفع شود و مردم با قبول حمايت از آنان و دادن هدايا ، نامه ، ديدار با آنان ، تقويت روحيه ايتام را باعث شدند .
انواري با بيان اينكه برخي از كودكان يتيم چند حامي دارند افزود : اين طرح ، طرح موفقي بوده است و ما قصد داريم در زمينه اشتغال نيز از كمك خيران درهمه زمينه ها استفاده كنيم .
صدا و تصوير دارد
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن