تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815035358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

574 شهرك و ناحيه صنعتي در كشور فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 574 شهرك و ناحيه صنعتي در كشور فعال است
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: معاون وزير صنايع و معادن گفت: هم اكنون از 770شهرك و ناحيه صنعتي تصويب شده 574 شهرك فعال و در حال بهره برداري است.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، محمد رضا واعظ آشتياني بعد از ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اين تعداد شهرك بر اساس آخرين آمار موجود 17هزار و 200واحد صنعتي مشغول به فعاليت هستند.

وي تعداد مشاغل ايجاد شده توسط اين واحد ها را385هزار نفر اعلام و تصريح كرد: با تكميل 25 هزار واحد در حال ساخت تا پايان سال88 و بهره برداري كامل از آنها زمينه اشتغال 600 هزار نفر فراهم خواهد شد.

مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي با تشريح فعاليتهاي دولت نهم در زمينه توسعه شهركهاي صنعتي گفت: در سال 83 در مجموع 11هزار و 344واحد صنعتي با اشتغال 260 هزار نفر در شهركهاي صنعتي فعال بود كه اين ميزان در پايان سال 86 به 16هزار و 300واحد واشتغال 370هزار نفر رسيد.

وي استراتژي سال 87 اين سازمان را حمايت از استانهاي محروم در زمينه احداث شهركهاي صنعتي و كمك به توسعه آنها اعلام كردو بيان داشت: براي اولين بار موفق به تثبيت قيمت زمين در شهركهاي صنعتي مناطق توسعه نيافته كشور شديم كه اين اقدامي ارزنده در جهت حمايت از صنعتگران در اين مناطق مي باشد.

واعظ آشتياني برخورد با بورس بازان زمين در شهرك هاي صنعتي واعطاي مشوق ها وتخفيف براساس ضوابط موجود را از ديگر اقدامات سازمان صنايع كوچك برشمرد.

وي عمده چالش پيش روي شهركهاي صنعتي در كشور را عدم واگذاري مناسب زير ساختهاي لازم در زمان تعيين شده از سوي دستگاه هاي مربوطه دانست و تصريح كرد: بر اساس ماده 26 قانون چهارم توسعه كشور قرار شد كه وزارت نفت، نيرو، راه و ترابري و ارتباطات خدمات مربوط به توسعه زير ساختهاي شهركهاي صنعتي از جمله آب، برق، گاز و دسترسي به جاده را تا درب شهركهاي صنعتي در سراسر كشور انتقال دهند كه متاسفانه در برخي موارد اين اقدام صورت نگرفت.

معاون وزير صنايع و معادن در ادامه شركت شهركهاي صنعتي استان كرمانشاه را يكي از شركتهاي فعال و موفق كشور اعلام و بيان داشت: طي مدت كوتاهي شركت شهركهاي صنعتي استان كرمانشاه اقدامات بسيار ارزنده اي جهت توسعه و گسترش شهركهاي صنعتي استان انجام داده كه قابل تقدير است.

واعظ آشتياني فعال بودن 11 شهرك صنعتي در استان كرمانشاه و در حال احداث بودن چهار شهرك صنعتي ديگر در اين استان را نشان از مديريت خوب اين شركت دانست و خاطر نشان كرد: انتظار مي رود هر چه سريعتر چهار شهرك صنعتي در حال احداث در شهرستانهاي دالاهو، هرسين صحنه و زاگرس كرمانشاه به بهره برداري برسد و مردم اين استان از ثمرات ان بهره مند گردند.

معاون وزير صنايع و معادن و مديرعامل سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي امروز از چند شهرك صنعتي در استان كرمانشاه بازديد كرد.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن