تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815717340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برندگان جوایز اسب طلایی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
برندگان جوایز اسب طلایی اعلام شد
تایوانی‌ها جوایز اسکار چینی را درو کردند





دو فیلم هنری تایوانی جوایز اصلی چهل و هفتمین دوره جوایز اسب طلایی شدند که از آن به عنوان اسکار کشورهای چینی‌زبان یاد می‌شود. مراسم این دوره جوایز اسب طلایی روز شنبه در شمال تایوان برگزار شد و چانگ تسو- چی، کارگردان تحسین‌شده تایوانی با درام خانوادگی «وقتی عشق می‌آید» برای دومین بار جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.

فیلم او که در 14 رشته نامزد دریافت جوایز اسب طلایی بود در بخش فنی نیز دو جایزه دیگر دریافت کرد. تسو- چی سال 2002 نیز با درام «بهترین دوران» برنده جایزه بهترین فیلم شد.

چانگ مونگ- هونگ دیگر فیلمساز تایوانی هم در کمال شگفتی برای فیلم «پرتره چهارم» جایزه بهترین کارگردان را دریافت کرد. او در این بخش رقبای قدرتمندی چون تسو- چی و تدی چان («محافظان و آدمکشان») را پیش رو داشت.

«پرتره چهارم» که به مضامینی چون کودک‌آزاری و فحشا می‌پردازد، همچنین برنده جوایز بهترین فیلم تایوانی سال و بهترین بازیگر زن نقش مکمل (هو لی از چین) شد.

فیلم کنگ‌فویی و بسیار پرفروش «محافظان و آدمکشان» که در 9 بخش بخت دریافت جایزه را داشت، تنها با یک جایزه بهترین چهره‌پردازی و طراحی لباس مراسم را ترک کرد. این در حالی است که منتقدان از فیلم تدی چان بسیار استقبال کرده‌اند.

ایتن جوان، خواننده پاپ تایوانی و مدل سابق برای بازی در فیلم گانگستری و پرفروش «مونگا» جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. او برای دریافت جایزه این بخش سه بازیگر کهنه‌کار چینی را شکست داد. «مونگا» که به نمایندگی از تایوان در بخش فیلم خارجی اسکار 2011 حضور دارد، درباره جنگ گروه های تبهکار در منطقه وانهوا در تایپه سال های 1980 است.

جایزه بهترین بازیگر زن به لو لیپینگ برای فیلم «میمون شهری» اعطاء شد. این فیلم درباره یک مادر تنها و پرتلاش است که باید با پسر شورشی خود دست و پنجه نرم کند. تانگ وی و زو فان بازیگران چینی و سیلویا چانگ کارگردان و بازیگر تایوانی دیگر نامزدهای این بخش بودند.

وو پنگ-فون بازیگر تایوانی که بیشتر در تئاتر فعال است برای کمدی سیاه «هفت روز در بهشت» درباره آیین منحصر به فرد تدفین در تایوان، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل شد.

سامو هونگ طراح سرشناس هنگ کنگی برای فیلم «ایپ من 2» جایزه بهترین طراحی صحنه‌های حادثه‌ای را گرفت. او پارسال هم برای «ایپ من» جایزه این بخش را دریافت کرد. تو دو- چی برای «مونگا» برنده جایزه بهترین جلوه‌های صوتی شد و پسرش پاتریک تو جایزه بهترین فیلم کوتاه را برد تا برای اولین بار در تاریخ برگزاری جوایز اسب طلایی یک پدر و پسر همزمان برنده جایزه شوند.

بیش از 30 فیلم بخت دریافت جوایز چهل و هفتمین دوره جوایز اسب طلایی را داشتند که نحوه برگزاری آن مانند جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در آمریکاست، اما برندگان توسط یک هیئت داوری شبیه جشنواره کن انتخاب می‌شوند.

جوایز اسب طلایی به فیلم‌های چینی‌زبان از کشورهایی چون تایوان، مالزی، سنگاپور و چین شامل هنگ کنگ و ماکائو اعطاء می‌شود. زمانی این جوایز تنها به فیلم‌های تایوانی اهدا می‌شد، اما از دهه 1990 به بعد فیلم‌های خارج از تایوان نیز می‌توانند برای دریافت جوایز اسب طلایی رقابت کنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن