تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815629353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آقای گل داربی از دنیا رفت - صفر ايران‌پاك آقای گل دربی "سرخابی"درگذشت


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: آقای گل داربی از دنیا رفت - صفر ايران‌پاك آقای گل دربی "سرخابی"درگذشت
http://i16.tinypic.com/6wn5yqs.jpg

صفر ایرانپاک مهاجم پیشین تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در سن 62 سالگی درگذشت.
این ورزشکار در سال 1325 در شهر مسجد سلیمان متولد شد و و اولین بار در سن 24 سالگی پیراهن باشگاه پرسپولیس را پوشید.
ایرانپاک در دهه 40 و 50 خورشیدی در تیم ملی ایران عضویت داشت و در 30 بازی 14 گل برای ایران به ثمر رساند.
او نقشی عمده در قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا در سال 1972 داشت و گل او در بازی فینال مرحله مقدماتی المپیک مونیخ (در همان سال) مقابل کره شمالی به پیروزی ایران و صعود تیم فوتبال ایران به المپیک انجامید.
صفر ایرانپاک همچنین 12 بار در داربی استقلال و پرسپولیس حضور داشت که با به ثمر رساندن هفت گل رکورد دار گل زنی در این مسابقه سنتی و جنجالی محسوب می شود.
همچنین او در داربی هفتم (28 خرداد 1350) یکی از حساس ترین گل ها در تاریخ این رویارویی را به ثمر رساند و با زدن گلی در دقیقه 90 پرسپولیس را از شکست نجات داد (نتیجه بازی: 1-1).
صفر ایرانپاک در روز سیزدهم تیرماه سال 1359 و در دربی بیست و سوم (که با تساوی بدون گل به پایان رسید) از باشگاه پرسپولیس و فوتبال خداحافظی کرد.
در آن بازی محراب شاهرخی هدایت پرسپولیس را بعهده داشت و غلامرضا فتح آبادی، محمود خوردبین، حمید درخشان از جمله بازیکنانی بودند که در کنار ایرانپاک به میدان رفتند.
صفر ایرانپاک در ساعات اولیه بامداد جمعه 30 ژانویه (11 بهمن) در بیمارستانی در شهر استکهلم پایتخت سوئد در اثر ابتلا به سرطان درگذشت

روحش شاد خداوند رحمتش کنه

صفر ایرانپاک عصر امروز در سن 60 سالگی در بیمارستانی در استکهلم پایتخت سوئد درگذشت.
به گزارش مهر، ملی پوش پیشین فوتبال ایران و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که از مدت‌ها قبل از سرطان ریه رنج می برد، عصر امروز دار فانی را وداع گفت.
ایرانپاک در روز دوم دی ماه سال 1326 در مسجد سلیمان به دنیا آمد و در سن 23 سالگی به مدت 10 سال پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را به تن کرد.
ایرانپاک در تاریخ برگزاری دربی سنتی پایتخت بین دو تیم پرسپولیس و استقلال، بهترین گلزن بوده و در این عرصه 7 گل در 12 بازی به ثمر رسانده است.
او در دیدارهای لیگ باشگاه‌های ایران در سال 1350 عنوان بهترین گلزن رقابت‌ها را با به ثمر رساندن 12 گل در 14 دیدار به خود اختصاص داد.
========================
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مهاجم سال‌هاي دور تيم ملي و پرسپوليس شب گذشته دار فاني را وداع گفت.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، "صفر ايران‌پاك" مهاجم تيم ملي و پرسپوليس كه بين سال‌هاي 1349 تا سال 1359 نمايش درخشاني براي اين دو تيم داشت، شب گذشته در سن 61 سالگي و بر اثر سرطان روده دار فاني را وداع گفت.
ايران‌پاك در استكهلم سوئد زندگي مي‌كرد. ايران پاك 30 بازي ملي براي تيم ملي انجام داده بود و در اين مدت 14 گل به ثمر رسانده بود.
او با زدن هفت گل بهترين گلزن تاريخ داربي پرسپوليس و استقلال است.

=================================
http://www.footballiran.ir/Images/News/Smal_Pic/Football%20Iran_2007103111249275.jpg

صفرایرانپاک
صفر ایرانپاک تولدت مبارک
http://i13.tinypic.com/6sv4x9e.jpg
سلطان گل ، امروز 61 ساله خواهد شد. او در روز دوم دی ماه سال 1326 در اهواز به دنیا آمده است. ایرانپاک در سال 1349 ، زمانی که 23 ساله بود به تهران آمد و در تهران پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را به تن کرد. او 10 سال تمام تا تیر ماه سال 1359 پیراهن سرخپوشان را بر تن خود کرد. ایرانپاک در تاریخ برگزاری دربی سنتی پایتخت ایران بین دو تیم پرسپولیس و استقلال ، بهترین گلزن این رقابت ها است و در این عرصه 7 گل در 12 بازی به ثمر رسانده است. او در بازی های لیگ باشگاه های ایران در سال 1350 عنوان بهترین گلزن رقابت ها را با به ثمر رساندن 12 گل در 14 دیدار به خود اختصاص داد.
ایرانپاک پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را در سال های 50 تا 53 به تن داشت. مصدومیت‌های متوالی باعث شد تا او ، اندکی از اوج به دور بماند اما قدرتنمایی او در فوتبال ایران یک سیر ادامه‌دار بود. همچنین 6 گل ملی در پرونده ی او دیده می شود. در روز خداحافظی او از فوتبال ، قدیمی‌ها به میدان برگشتند و یک روز به یاد ماندنی را رقم زدند.
http://i13.tinypic.com/8bzp4k2.jpg
__________________
http://www.arteshesorkh.com/forum/images/statusicon/wol_error.gif
http://f.imagehost.org/0796/1_11.jpghttp://f.imagehost.org/download/0997/untitled_8

صفر ایرانپاک
http://i16.tinypic.com/6wn5yqs.jpg
سال 1325 در اهواز متولد شد و سال 49 پیراهن پرسپولیس رو بر تن کرد و برترین گلزن این تیم در دهه 50 شد.شش گل ملی در پرونده او دیده می شود.او در مجموع دوازده بار حضور در دیدار پرسپولیس و تاج هفت بار برای پرسپولیس گلزنی کرد و در سال 59 بعد از ده سال حضور در جمع سرخپوشان از فوتبال خداحافظی کرد.

http://bp3.blogger.com/_al-CF7snPrw/R2lYbxiFO-I/AAAAAAAAAK0/M-Galydo46A/s400/behzadi3%282%29.jpg
http://bp0.blogger.com/_al-CF7snPrw/R2lZTBiFPBI/AAAAAAAAALM/9U4UDjh1uw0/s400/2xsoccer-naft_perspolis3.jpg






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 381]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن