تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816673388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح جهنمي آمريكا براي خاورميانه و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طرح جهنمي آمريكا براي خاورميانه و جهان
خبرگزاري فارس: يك روزنامه سوري با اشاره به طرح‌هاي محافظه‌كاران جديد آمريكا براي خاورميانه و جهان نوشت: واشنگتن مي‌خواهد رژيم‌هاي بي‌ريشه و نژاد‌پرست را در خاورميانه تاسيس كند و اين منطقه را در بي‌هويتي فرو برد كه هيچ افق روشني در انتظار آن نيست.


به گزارش فارس، روزنامه سوري "تشرين" در سرمقاله امروز خود نوشت: ترديدي در اين حقيقت نيست كه امروز بهتر از ديروز است .اما جهان امروز بيشتر از گذشته در آشوب و ناامني به سر مي‌برد، گويي زمان به هشت سال قبل (پس از حمله تروريستي شبكه القاعده به برج‌ها دوقلوي آمريكا ) بازگشته است.
هنوز عراق تحت اشغال نظاميان آمريكايي است و اين موضوع انسان را به ياد عصر استعمار و قيموميت كشورهاي بزرگ بر كشورهاي ضعيف مي‌اندازد. مردان، زنان و كودكان فلسطيني كشته مي‌شوند و محاصره نوار غزه بلكه تمام فلسطين همچنان ادامه دارد و لبنان نيز در تحت آماج توطئه‌ها قرار دارد و دست‌هايي دركار است كه امنيت و ثبات اين كشور را برهم زند.
تمام اين مسائل و رخدادها كه در خاورميانه در جريان است از آينده خوبي براي اين منطقه خبر نمي‌دهند.پس چرا امروز بايد بهتر از ديروز باشد و ما انتظار داشته باشيم كه فردا بهتر از امروز خواهد بود؟
اين روزنامه تصريح كرد: بديهي است كه ماهيت طرح آمريكا براي تسلط بر جهان- نه تنهاخاورميانه- آشكار شده اما اين طرح به طور كامل شكست نخورده و براي ابد پرونده آن بسته نشده است. اطلاعاتي كه اخيرا در مجله آمريكايي آتلانتيك ( نزديك به مراكز تصميم‌گيري كاخ سفيد) منتشره شده گوياي اين مسئله است، كساني كه براي خاورميانه بلكه تمام جهان استراتژي‌هايي را طراحي مي‌كنند مي‌خواهند كه خاورميانه و جهان جديد با هويت آمريكايي باشد.
تشرين افزود: اين استراتژي آمريكايي ممكن است در روند اجرايي خود با موانعي روبرو شود، اما موضوعي كه مهم به نظر مي‌رسد اين است كه مجله اتلانتيك به صراحت نوشته است انتظار مي‌رود خاورميانه جديد در 10 الي 15 سال آينده متولد شود. البته سناريوهاي ديگر وجود دارد كه نشان مي‌دهند، خاورميانه جديد در نيم قرن آينده يا بيشتر متولد خواهد شد. پرداختن به جزئيات سناريوي شياطين محافظه كاران جديد آمريكا در حوصله اين مقاله نيست، ولي مطلبي كه ناگزيريم به آن اشاره كنيم اين است كه آمريكا مي‌خواهد رژيم هاي بي‌ريشه و نژاد پرست را در خاورميانه تاسيس كند و اين منطقه را در بي هويتي فرو برد كه هيچ افق روشني در انتظار آن نيست، فقط بايد اين رژيم‌ها با طمع‌ورزي هاي آمريكا و صهيونيست‌‌ها هماهنگ باشند.
روزنامه سوري تشرين در ادامه مقاله خود نوشت: اگر از طرح گام به گام آمريكا پرده برداشته شود. امروز بهتر از گذشته خواهد بود و اين مهم مي‌توان با هوشياري ملت‌هاي خاورميانه و بازگشت قدرت‌هاي بزرگ ( روسيه و فرانسه) به عرصه تحولات جهاني دست يافت.
اين روزنامه تاكيد كرد: قدرت‌هاي بزرگ به اندازه كشورهاي كوچك هدف طرح‌هاي محافظه‌كاران جديد آمريكا قرار دارند، زيرا طرح‌هاي آمريكا براي تمام جهان است و جهان بايد مزرعه رئيس جمهور اين كشور باشد و قرن بيست‌ويكم فقط قرن آمريكاست.
تشرين در پايان تصريح كرد: هوشياري ملت‌ها و بازگشت قدرت‌هاي بزرگ به عرصه تحولات جهاني نبايد سبب شود كه ما به خواب شيرين فرو رويم و اين سناريوي جهنمي آمريكايي‌ها را به دست فراموشي بسپاريم . آمريكايي‌ ها مصمم به اجراي گام به گام اين سناريو هستند و در اين زمينه هيچگونه ياس و نااميدي به خود راه نمي‌دهند حتي اگر اجراي آن ده‌ها سال طول بكشد. بنابراين، ملت‌هاي منطقه بايد بيشتر هوشيار باشند.
انتهاي پيام/+
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن