تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816925518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان صنايع استان تهران : شاغلان بخش صنايع استان 470 هزار نفر


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رئيس سازمان صنايع استان تهران : شاغلان بخش صنايع استان 470 هزار نفر
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1387/06/06
رئيس سازمان صنايع و معادن استان تهران پروانه هاي به بهره برداري رسيده بخش صنعت را تا پايان مرداد امسال 18 هزار و 503 مورد اعلام كرد و گفت: سرمايه گذاري ثبت شده در اين واحدها 6600 ميليارد تومان و ميزان اشتغال در آن 467 هزار و 614 نفر است.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر محمدرضا مس فروش در جمع نمايندگان رسانه هاي گروهي كه درباره سه بخش عملكرد، برنامه ها و رويكرد وزارت و سازمان صنايع و معادن سخن مي گفت ، در حوزه صنعت تعداد جوازهاي تاسيس معتبر را 24 هزار و 747 فقره اعلام كرد و افزود: براي اين تعداد 29 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري و زمينه اشتغال 809 هزار و 130 نفر فراهم شده است.
اين مقام مسئول با يادآوري اينكه براي ساماندهي صنايع استان تهران در صدور جوازهاي تاسيس مديريت هاي مختلفي اعمال شده است، با مقايسه تعداد جوازهاي صادر شده از مرداد سال گذشته تا مرداد امسال و مدت زمان مشابه قبل از آن گفت: اين تعداد در مرداد 85 تا سال گذشته 5055 فقره بود كه با ساماندهي صورت گرفته اين تعداد با كمي كاهش مواجه شد و به 4852 فقره رسيد.
وي در ادامه سرمايه گذاري صورت گرفته براي جوازهاي تاسيس سال 86-85 را حدود 7358 ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: اين ميزان سرمايه گذاري برغم صدور جوازهاي كمتر از سال گذشته تا مرداد امسال به 8342 ميليارد تومان با
17 درصد رشد رسيد.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان تهران تعداد پروانه هاي بهره برداري شده سال 86-85 را 572 فقره و با سرمايه گذاري 867 ميليارد تومان ذكر كرد و گفت: اين تعداد در سال 87-86 به 8 و 9 دهم درصد و با سرمايه گذاري 1228 ميليارد تومان رسيد كه ميزان سرمايه گذاري 41 درصد رشد را نشان مي دهد.
وي ميزان اشتغال بخش صنعت در سال 86-85 را 13 هزار و 714 نفر و در سال 87-86 را 21 هزار و 227 نفر اعلام و خاطرنشان كرد: در حاليكه متوسط سرمايه گذاري به ازاي هر شغل در سال قبل 58 ميليون تومان بود ، با 100 درصد رشد هم اينك به 110 ميليون تومان افزايش يافته است كه اين افزايش سرمايه گذاري به علت بهره گيري از فناوريهاي نوين، كاهش آلايندگي، حذف هزينه هاي غيرضرور و افزايش كيفيت محصولات توليدي منطبق با رويكردهاي جديد وزارت صنايع و معادن صورت گرفته است.
مس فروش تسهيل در روند ارتقاي كيفيت واحدهاي توليدي و اعمال مميزي براي سرمايه گذاران منطبق با خواست هاي مردم و اهداف دولت را از اولويت هاي وزارت صنايع و معادن بيان كرد و اظهار داشت : براي ورود صنايع جديد شروط مدرني را لحاظ كرده ايم تا فعاليت آنها منطبق با موازين زيست محيطي در سطوح بين المللي باشد و از طريق مديريت پسماندها از ورود آلاينده به محيط زيست
جلوگيري شود.
وي با بيان اينكه در هيچ نقطه اي از جهان سرمايه گذار صرفا" با سرمايه شخصي خود به عرصه توليد ورود نمي كند و نياز به كمك منابع مالي بانكها دارد گفت: هم اينك به غير از منابع ارزي كه از حساب ذخيره ارزي تامين مي شود منابع ريالي آن از اعتبارات بنگاههاي زودبازده، اعتبارات داخلي بانكها و محل احداث طرحهاي ايجادي طبق سياستهاي آمايش صنعت و معدن اختصاص مي يابد كه مجموع آن بيش از 2000 ميليارد تومان است.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان تهران با تاكيد بر اينكه تقاضا براي بهره گيري از تسهيلات در استان تهران بيش از امكانات مالي است و بر اساس اولويت ها، اعتبارات توزيع مي شود ؛ به مشكلات صنايع در زمينه سرمايه در گردش و مواردي از اين دست اشاره كرد و خواستار نگاه مهربانانه تر بانكها به توليدكنندگان شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به تكليف سال 69 دولت مبني بر احداث 17 شهرك صنعتي در استان تهران و انتقال همه واحدهاي صنعتي به اين شهركها را يادآور شد و گفت: البته اين ايده اي مناسب و آرماني است اما مشكل اصلي در تحقق اين هدف كمبود زمين است و اگر قرار باشد زمين مورد نياز در اختيارمان قرار نگيرد بخشي از تكليف سال 69 متوقف مي ماند.
تصوير با صدا دارد
كد 0001/10103/116/65
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن