تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819685751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در سايت حوزه ارائه شد:ويژه‌نامه «هفته دولت» و «سالروز شهادت رجائي و باهنر»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: در سايت حوزه ارائه شد:ويژه‌نامه «هفته دولت» و «سالروز شهادت رجائي و باهنر»
گروه وبلاگ و IT: پايگاه اطلاع‌رساني حوزه ويژه‌نامه‌اي به مناسبت هفته دولت و نيز ويژه‌نامه‌اي به مناسبت سالروز شهادت شهيد محمدعلي رجايي و شهيد دكتر محمدجواد باهنر را ارائه كرد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، ويژه‌نامه هفته دولت داراي بخش‌هاي وظايف مردم و دولت اسلامي در انديشه امام خميني(ره)، معيارهاي حكومت علوي، الگوي دولت اسلامي از ديدگاه مقام معظم رهبري آيت الله خامنه‌اي، سخنان امام راحل با دولتمردان، سخنان مقام معظم رهبري با دولتمردان، هفته دولت در كلام مقام معظم رهبري است.

زندگينامه شهيد رجائي، زندگينامه شهيد دكتر محمدجواد باهنر، ويژگي‌هاي شهيد رجايي، انديشه شهيد رجايي براي نخست وزيري، امام خميني ره و رهبري نظام از ديدگاه شهيد رجايي از بخش‌هاي مهم ويژه‌نامه سالروز شهادت شهيد محمدعلي رجايي و شهيد دكتر محمدجواد باهنر است.

از ديگر بخش‌هاي اين ويژه‌نامه عبارتند از: پيام امام خميني ره به مناسبت شهادت شهيدان رجايي و باهنر، ارزيابي مقام معظم رهبري حادثه شهادت رجايي و باهنر، ويژگيهاي اخلاقي شهيد رجايي و باهنر از ديدگاه مقام معظم رهبري، كلامي از شهيد رجايي و كلامي از شهيد باهنر.

در بخش هفته دولت در كلام مقام معظم رهبري آمده است: «هفته دولت، فرصت مغتنمي است تا مردم با نتايج تلاش‏هاي بخشي از مجموعه نظام اسلامي بيشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلي تبليغات دشمنان اسلام مبني بر ناكارآيي و ناتواني نظام اسلامي، آشكارتر شود.»

«ايشان هفته دولت را به تعبيري، هفته مجموعه حاكميت نظام مي‏داند و مي‏فرمايد: هفته دولت، يك فرصت مغتنم ديگري هم هست براي نقد و اصلاح عملكردها به شكل صحيح. خوش‏بختانه رهبر بصير و فرزانه انقلاب با اتكا به تجربه‏هاي ارزشمند اجرايي و تيزبيني خاص خويش، كوشيده است با نظارت دقيق بر عملكرد دولت‏مردان و نماياندن نقاط قوّت و ضعف آنها، با بيان هشدارها، رهنمودها و راه‏كارها، دولت را براي رسيدن به اهداف چشم‏اندازي روشن و اميدبخش ياري رساند».

همچنين در بخش سخنان امام راحل با دولتمردان مي‌خوانيم: «حكومت اسلامي، حكومتي است كه براي مردم خدمتگزار است و بايد خدمتگزار باشد. دولت در جمهوري اسلامي در خدمت ملت است. كساني كه واقعا دلشان براي اسلام مي‏تپد و براي كشورشان، متوجه اين باشند كه پست، ميزان نيست، مقام ميزان نيست اين مقام‏ها تمام مي‏شود. آني كه هست خدمت است».

«در اين طرز حكومت، حاكميت منحصر به خداست و قانون، فرمان و حكم خداست. ما براي اين كه وحدت امت اسلام را تأمين كنيم، براي اين كه وطن اسلام را از تصرف و نفوذ استعمارگران و دولت‏هاي دست نشانده آن‏ها خارج و آزاد كنيم، راهي نداريم جز اين كه تشكيل حكومت بدهيم. حكومت اسلامي، حكومت قانون الهي بر مردم است».
ويژه‌نامه هفته دولت را اينجا ببينيد!

در ويژه‌نامه سالروز شهادت رجايي و باهنر در بخش ويژگي‌هاي شهيد رجايي آمده است: «شهيد رجايي هرگز فروتني خود را از دست نداد. او هميشه خود را از مردم، همراه مردم و براي مردم مي‏دانست و براي رضاي خدا خدمت مي‏كرد».

«او مردي با حوصله، پركار و خستگي‏ناپذير بود. به‏طوري كه در يكي از جلسات، كه طولاني و خسته كننده بود، و يكي از دوستان به ايشان گفتند: خسته نباشيد، شهيد رجايي در جواب گفتند: كسي كه به خاطر اعتقادش كار مي‏كند خسته نمي‏شود».

همچنين در همين ويژه‌نامه در بخش كلامي از شهيد باهنر مي‌خوانيم:«ملت قهرمان ما تصميم گرفته است خط اسلام و امام را رها نكند و صميمانه در صحنه بماند تا حكومت و قوانين بر خط حاكميت اسلام حفظ شود. براي ما شرق و غرب مطرح نيست».

«براي ما مسئله حقوق ملي و انساني و آزادي و استقلال مطرح است. ما نمي‏خواهيم در حوزه اقتدار اين و يا آن ابر قدرت قرار بگيريم. ما در هر حال براي مقابله و مقاومت آماده‏ايم و تسليم، در فرهنگ انقلاب ما راه ندارد. نيروي عظيمي در اختيار ملت است. اين سرمايه نبايد از بين برود. ما بايستي اين انقلاب را تا كسب پيروزي نهايي ادامه دهيم».

پايگاه اينترنتي حوزه اگرچه به مناسبت‌هاي مختلف ويژه‌نامه‌هايي مطلوبي را به لحاظ محتوايي ارائه مي‌دهد، اما به نظر مي‌آيد استفاده نامناسب از نحوه چيدمان مطلب و گرافيك جذاب در اين سايت به جذب مخاطبان صدمه خواهد زد.

ويژه‌نامه سالروز شهادت رجائي و باهنر را اينجا كليك كنيد!
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 425]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن