تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804769050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاجي‌بابايي درگفت‌وگو باايسنا: مطابق فرمايشات مقام معظم رهبري بايد در باب بكارگيري نخبگان ديدگاه‌ها و نظرها وسيع‌تر شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حاجي‌بابايي درگفت‌وگو باايسنا: مطابق فرمايشات مقام معظم رهبري بايد در باب بكارگيري نخبگان ديدگاه‌ها و نظرها وسيع‌تر شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نماينده‌ي مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: به نظر مي‌رسد مجموعه‌ي سخنان مقام معظم رهبري كه براي همه ما فصل‌الخطاب است، تاييد دولت بود، در عين حال كه ايشان نقدهاي منصفانه را هم مطرح كردند و در واقع اين نقدها بيانگر آن است كه همه بايد كمك كنند تا دولت بتواند ضعف‌هاي خود را پوشش داده و برطرف كند.

حميدرضا حاجي‌بابايي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با اعضاي هيات دولت، اظهار داشت: اين سخنراني به صورت يك مجموعه از نظرات و ديدگاه‌ها و تعيين استراتژي در رابطه با دولت مطرح شد كه نهايتا موضوعات مختلفي در اين سخنراني بيان شد كه دولت را دولتي در مسير امام و انقلاب و آرمانگر كه بر ارزش‌هاي انقلاب پافشاري مي‌كند، دانستند.

وي اقتدار دولت در سياست خارجي، دغدغه‌ي كار و پيگيري آن را داشتن و سفرهاي استاني و ارتباط با مردم را از نكات مثبت عملكرد دولت نهم دانست كه در فرمايشات مقام معظم رهبري به آن اشاره و تاكيد شد.

حاجي‌بابايي همچنين افزود: مقام معظم رهبري، در كنار اين موضوع برخي نقدها را نيز مطرح فرمودند و بيان داشتند كه نقد بايد منصفانه باشد و مشكلي نيست كه نقد بيان شود، اما تخريب خيانت است.

به گفته‌ي وي، مجموعه‌ي بيانات مقام معظم رهبري حاوي تاكيد بر حمايت از دولت است، به دليل اين‌كه دولت در همه دوران‌ها از زمان امام تا الان مورد حمايت رهبري بوده است به ويژه اين‌كه دولت بر راه امام و انقلاب و ارزش‌ها پافشاري مي‌كند.

اين عضو هيات رييسه‌ي مجلس شوراي اسلامي، تاكيد كرد: رهبر معظم انقلاب نقدهايي را نيز نسبت به دولت مطرح كردند، از جمله اين‌كه در بحث تحولات اقتصادي بايد با صبر و حوصله جلو رفت، بايد در برابر نقدها سعه صدر داشته و در برابر برخي مطالبي كه گفته مي‌شود، دولت پيگيري‌هاي لازم را انجام دهد و در عين حال تاكيد كردند كه موضوعي كه قانون مي‌شود، بايد اجرا شود، ولو آن‌كه دولت آن را قبول نداشته يا ايرادي بر آن وارد بداند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در ادامه با اشاره به سال آخر كار دولت، اين سال را سالي حساس براي پيگيري مطالبات مردم دانست و افزود: ضمن اين‌كه در پايان اين سال كاري دولت، انتخابات را در پيش داريم و بايد تبليغات انجام پذيرد، اما نبايد از جاده انصاف و حق و از مسير سخنراني مقام معظم رهبري دور شويم.

به گفته‌ي وي، بعضي رسانه‌ها، قسمتي از سخنان رهبر معظم انقلاب اعم از مثبت و منفي را مطرح مي‌كنند تا هر كس با توجه به اميال و اهداف خود، مطالبي را تفسير و تعبير كند كه اين كار در مرحله‌ي اول ظلم به سخنان مقام معظم رهبري است كه يك سخنراني استراتژيك و تعيين‌كننده بوده و در مرحله‌ي بعد عدم رعايت ديدگاه‌هاي رهبري محسوب مي‌شود.

وي افزود: مقام معظم رهبري فرمودند تاييد دولت دليل چشم‌پوشي بر نقص‌ها و اشكالات نيست و بايد اين نقص‌ها را بر اساس نقد منصفانه بيان و كمك كنيم كه آن ضعف‌ها از بين برود و در جهت منافع مردم، ضعف تبديل به قدرت شود.

اين عضو هيات رييسه‌ي مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به تاكيدات رهبري مبني بر تعامل دولت با قواي ديگر، اظهار داشت: طبق فرموده‌ي ايشان، اگر قانوني مصوب شد و دولت به هر دليلي به اين قانون ايراد داشت، چون قانون است بايد اجرا شود و اگر نياز بود، مي‌توان آن را با طي مراحل قانوني، تغيير داده و اصلاح كرد، اين نكته نشان مي‌دهد كه مجلس در راس امور است و هر مصوبه‌اي را كه مجلس، قانون كرد، آن قانون لازم‌الاجرا است و «إن قلت» آوردن در آن در شان كسي كه از مقام معظم رهبري تبعيت مي‌كند و سخنان‌هايشان را فصل‌الخطاب مي‌داند، نيست.

حاجي‌بابايي درباره تعامل نظام‌مند با نخبگان كه در فرمايشات رهبر معظم انقلاب آمده بود، گفت: نظر معظم‌له در اين است كه از نخبگان و ديدگاه‌هاي آنها استفاده شود و در باب به كارگيري نخبگان و توجه به آنها، ديدگاه‌ها و نظرها وسيع‌تر شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن